Bölüm 8

30 8 1
                                    

FEZA

Sabah kasvetli yağmur havası ile gözlerimi açtım. Akşam yaşanan herşey fazlaca ağır gelmişti. Feride Hanım ve Demir'in konuşmalarını su içmeye inmek istediğim sırada duymuştum. Heryerin karanlık olmasından yararlanıp sessizce durup dinlemiştim. Feride Hanımın beni sevdiğine şüphesiz emindim. Benim için bunca yaptığı şeyler az değildi. Ama Demir ile olabilecek ilişkimize bu denli güvenmesi beni şaşırtıyordu. Çünkü Feride Hanım bu zamana kadar ikili ilişkilerime hiç karışmamıştı zaten böyle bişi de istemediğimi bilirdi. Bu konu da böyle net ve kesin konuşmaları beni korkutmuştu. Evet Demir'in bana hissettirdikleri farklıydı ama bu bir ilişki yaşamamızı gerektirmiyordu. Ben biriyle herşeyimi paylaşmaya hazır değildim ve sanırım hiçte hazır olacağımı hissetmiyordum. Hızla sıcak bir duş aldım bu bana her zaman iyi gelirdi. Sonra giyinme odasına geçip sonbahar serinliğinden dolayı havaya göre bir konbin yaparak aşağıya indim.

Aşağıya indiğim de Arzu, Asu ve Feride Hanım salonda oturuyor ve Lale'de kahvaltı sofrasını hazırlıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağıya indiğim de Arzu, Asu ve Feride Hanım salonda oturuyor ve Lale'de kahvaltı sofrasını hazırlıyordu. Kimse ile göz teması kurmamaya özen göstererek sessizce bir köşeye oturdum. Lale göz işareti ile Feride Hanıma sofranın hazır olduğunu söylediğinde Feride Hanım bizlere bakarak sofraya geçti. Bu bizi davet etme şekliydi ve bunu çok nadir yapardı. Her zaman neşeli olmasa da genelde sofra davetlerini bu şekilde yapmazdı. Ben tereddütsüz ve daha fazla gerginlik olmaması adına hızla Feride Hanımın yanında sofradaki yerimi aldım arkamdan Arzu ve Asu'da tabiki. Demir yoktu gözlerim bir an olsun onu aradığın da bunu düşünmemeye çalışarak kahvaltımı etmeye devam ettim. O süre zarfında çalan telefon ile Feride Hanım sinirle sadece dinledi ve bana bakıp şirkete gitmeliyiz dedi. Hızla üzerime ceketimi giyip kapıda bizi bekleyen arabaya binip şirkete doğru yol aldık.

Feza: Sorun mu var Feride Hanım ?
Feride: Ortak iş yaptığımız Kemal Bey son projedeki ortaklığı bozmak istemiş sebep sunmadan Demir şirkette o haber verdi
Feza: Demir ne zamandır buradaki işlerle ilgileniyor
Feride: Feza Demir benim torunum ve şirketlerimizin tek varisi
Feza: Hayır özür dilerim o sadece Londra ile ilgileniyor diye bunu söyledim
Feride: Artık Demir burada bizimle Londra'yı da git gel yaparak idare edecek

Nasıl yani? Artık Demir burada bizimle bu konakta mı yaşayacaktı? Bu gerçekten çok tuhaftı. Yaşadığım duygu karmaşası içinde şirkete gelmiştik. Hızla arabadan inerek toplantı salonuna geçtik.

DEMİR

Sabah erken kalktığım da kafamın dağılması için hızla duş alıp şirkete geldim. Biraz da buradaki işlere hakim olmalıydım. Az çok olan işlerden haberim vardı. Ama detaylara da hakim olmalıydım. Burada kalacağımı anneanneme söylediğim de benim için hemen bir oda ayarlatmıştı. Direkt odama girdiğimde anneannemin ne kadar zevkli olduğunu bir kez daha gördüm. Tamamen benim zevkime göre düzenlemişti. Masama geçip evraklara bilgisayardan iş geçmişlerine ve çalıştığımız diğer şirket ve şirket sahipleri ile ilgili incelemeler yaptım. Tam o sırada kapım çalındığında içeriye kısa siyah saçlı elinde ajandası ile bir kız girdi.

Kurtar BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin