DEMİR
Feza: Evlenelim o zaman
Kahkaha atıp tekrar Feza'ya baktığımda onda hiç bir gülümseme göremedim. Ne yani şaka yapmıyor muydu?
Demir: Ne yani sen, sen şaka yapmıyor musun?
Feza: Tek yol bu gibi formalite bir evlilik yapar Sancaklı'yı sustururuz olay dağıldığında da sessizce ayrılırızNe yani böyle bir şey için evliliği mi kullanıyordu. Bir an olsun en azından beni düşündüğünü sanmıştım, istediğini. Denize dönüp tekrar derin nefesler almaya başladım.
Demir: Bu çok saçma Feza
Feza: Daha iyi bir planın var mı?
Demir: Tabi ki var o adamın ağzını burnunu kırmak mesela
Feza: Of Demir bu işleri daha da yokuşa sürecek anlamıyor musun?
Demir: Ne yani Feza bana acıdığın için evlenmeyi çözüm olarak göreceğimi mi sanıyorsun
Feza: Ben yani bu fikir bana mantıklı olarak geldiÇocuk gibi sinirlendiğim de kelimeleri karıştırıyor ürkerek konuşuyor ve bu da benim fazlaca hoşuma gidiyordu. Ama Feza ile bu şekilde evlenemezdim. Bir gün biteceğini ve sonra da hiç bir şeyin eskisi gibi olmayacağını bilerek buna devam edemezdim. Hızla oturduğum yerden kalktım. Arkamı dönüp eve yürümek için adım atmaya başladım. Küçük bir el beni kolumdan tutup kendine çektiğinde kendi isteğimle döndüm. Feza parlayan gözler ile bana bakıyordu.
Feza: Kurtar beni
Demir: NeBu kız benimle oyun mu oynuyordu. Boş gözlerle Feza'ya bakıp bir cevap beklemeye başladığımda dudaklarımdaki sıcaklık ile olayın farkına vardım. Feza'nın dudakları dudaklarımdaydı korkuyor ne yapacağını bilmiyor gibiydi. Dudaklarını dudaklarımdan ayırmadan gülümsedim ve onu öpmeye başladım. Sinirim, öfkem, kızgınlığım toz bulutu gibi üzerimden kalkıp gitmişti. Bu kız bunu nasıl başarıyordu. Dudaklarımızı zor da olsa ayırdığımızda sıkıca sarıldım ona. İhtiyacım oydu belkide her anlamda hemde. Feza gülümseyerek yüzünü bana çevirdiğinde alnından öptüm.
Demir: Benimle misin ?
Feza benden ayrıldı ve puslu gözlerle gözlerime bakmaya başladı. İşte yine kaçıp gidecekti benden.
Feza: Seninleyim
Ve elimi tutup güzel çehresiyle bana gülümsemesini sundu. Elimde olan elini sıkıca tuttum ve derin bir nefes aldım.
Demir: İşte şimdi her şeyin üstesinden gelebilirim
Feza: Peki o zaman konağa dönelim mi sanırım Feride Hanımla oturup konuşmamız gerekiyor
Demir: Oo sevgilim çok hızlı çıktı demek herkese aşkımızı haykırmak istiyorsunFeza utanarak sert olduğunu düşündüğü yumruğunu omzuma attı.
Demir: Tamam utanma güzelim şakaydı
Feza: Demir Bey hala halletmemiz gereken bir Kemal meselemiz var unuttunuz mu?
Demir: Ah haklısın ama umurumda da değil pek
Feza: Of Demir hadi arabaya konağa gidiyoruzFeza'yı yeterince utandırmıştım. Daha fazla üstüne gitmemek için gülümseyerek bende araba da sağ koltuğa geçtim ve konağa gittik.
FERİDE
Feride: Evet haberlerin hepsi asılsız lütfen kimse itimat etmesin zaten en kısa süre de bir basın açıklaması yapacağız
- Peki tamam teşekkür ederiz iyi günler
Sabahtan beri beşyüzüncü telefon görüşmemiş ve herkese aynı açıklamayı yapmaktan sıkılmıştım. Aklım ise Demir'de idi. Bir delilik yapmasından korkuyordum ama Feza'nında bunu engelleyebileceğine emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtar Beni
Storie d'amoreHayatımız sahiden bizim elimizde. Yaşayacaklarımızı, hayatımıza alacağımız insanları biz mi seçiyoruz sahiden. Ya elimizde olmayan başımıza gelen şeyler ? Kalem kimde, defter kimde ? Ben sadece kendim için yaşayacağım. Yere daha sağlam basmak, kimse...