Następnym celem naszej drużyny jest jak co roku cudowne miasteczko, któremu nikt nie raczył nigdy nadać nazwy. Dla mnie oraz trójki moich najlepszych przyjaciół jest to po prostu rodzinna wioska, z której pochodzimy, jednak nasi nowi towarzysze odwiedzą ją pierwszy raz. W drodze to tego jakże niezapomnianego miejsca, które budzi tyle wspomnień, dowiedziałam się iż dzięki ingerencji Bruce'a, Hana oraz Runball pogodzili się w wielkich bólach i dzięki temu jest w miarę dobra atmosfera. Naszym kochanym Nyqusem kierował jak zawsze Josuke, obok którego klasycznie siedział Eroiko. Ja ciesząc się całym tylnym siedzeniem tylko dla siebie wylegiwałam się ile mogę w naszym samochodzie. Camperem kierował natomiast nie do końca normalny chłopak o blond włosach, którego prowadził siedzący po jego prawicy Bruce. W środku dużego auta przebywały Ylva oraz Hana, prawdopodobnie także odpoczywając. Po długiej podróży dotarliśmy w końcu na małą polankę po środku lasu, gdzie zawsze chłopaki parkują samochód i rozbijają obóz. To właśnie z tym miejscem związane są moje pierwsze wspomnienia z trójką tych niezwykłych najemników. Gdy obok Nyqusa stanął camper, okazało się być tym razem trochę ciasno. Na szczęście wszyscy daliśmy radę wyjść z aut i wyprostować na spokojnie swoje zmęczone siedzeniem kości. Niestety dalej cały czas lał ciężki, kwaśny deszcz, a wszyscy na zewnątrz poruszaliśmy się w zielonych, przeciwdeszczowych płaszczach osłaniających całe ciało.
- Josuke. Chodź ze mną poszukać jakiegoś drewna. Megane i Bruce niech rozłożą namioty oraz sztuczny dach.Powiedział Eroiko poprawiając włosy nachodzące już na twarz chłopaka. Nasz zielono oki przyjaciel odrazu z uśmiechem ruszył w stronę lasu, a ja wraz z drużynowym szermierzem wzięłam się za wyciąganie z bagażnika naszych tymczasowych domów.
- A co ma robić Runball?Zapytał nagle dziwny mężczyzna z uśmiechem podchodząc do Bruce'a i zacierając ręce. Samuraj rozejrzał się po polanie i zaczął drapać się po brodzie.
- Nie ma dla ciebie w sumie nic do roboty. Meggie, masz jakiś pomysł?Zapytał mnie młody mężczyzna o czarnych, zalizanych do tyłu włosach i błękitnych oczach. Szybko włożyłam w ręce Runballa jeden z namiotów i uśmiechnęłam się szeroko.
- Możesz zająć się tym razem z Bruce'm, a ja sprawdzę co robią dziewczyny.Za każdym razem chłopaki każą mi rozkładać namioty, a sami idą na polowanie albo szukają drewna na opał. W takie dni jak ten, nad ogniskiem i namiotami rozkładamy także specjalną płachtę działającą jak wielki parasol. Nazywamy ją sztucznym dachem, ponieważ w sumie tym jest. Zaciekawiona szybko podeszłam do campera, przed jego drzwiami czując już jakieś niesamowite zapachy. Otworzyłam powoli drzwi, a ciepło i woń przygotowanych przez kobiety dań prawie zwaliły mnie z nóg.
- Zużyłaś prawie wszystkie przyprawy?! Jak mam teraz doprawić swoją zupę z królika?!Krzyknęła nagle zdenerwowana Hana patrząc do szuflady z przyprawami i widząc że jest prawie pusta. Ylva natomiast z uśmieszkiem mieszała gęsty i pięknie pachnący sos na patelni.
- Ara~ara... Oj jak mi przykro. Następnym razem o tobie pomyślę.Powiedziała biało włosa kobieta zasłaniając usta i cicho śmiejąc się pod nosem chcąc jak najlepiej zagrać na nosie elfki. Hana zgrzytała już zębami, a Ylva najwidoczniej bardzo dobrze się bawiła.
- Co się dzieje dziewczyny?Zapytałam widząc to całe spięcie między nimi i narastającą presję. Obie spojrzały na mnie, elfka praktycznie tracąca nad sobą kontrolę, oraz mleczarnia, która dla zabawy drażni i denerwuje naszą towarzyszkę.
- Ta krowa najpierw zajęła całą kuchenkę i blat lepiąc jakieś głupie kluchy! Potem zużyła prawie całą wodę w zapasie, a na koniec nie zostawiła dla mnie prawie żadnych przypraw!Zaczęła z wyrzutem żalić się Hana zaciskając pięści i z nienawiścią spoglądając na spokojną Ylvę. Biało włosa kobieta z uroczym, jednoczenie wrednym uśmieszkiem puściła w moją stronę oczko, aż serce szybciej mi zabiło.
- Wybacz mi proszę kochana. Następnym razem naprawdę pomyślę także o tobie.
CZYTASZ
The Boys Bizarre Adventures
AdventureThe Boys Bizzare Adventures to jak sam tytuł wskazuje opowieść o trójce najlepszych przyjaciół, którzy zmagać się będą z najróżniejszymi przeszkodami na drodze do spełnienia swoich marzeń. Historia opowiedziana będzie głównie z perspektywy towarzysz...