Uras sahnede şarkısını söylüyordu biz ise içiyorduk. Normalde alkolü sevmezdim bile ama kendimi her gece evde rakı sofrası kuran o amcalar gibi hissediyordum. Daha Yağız olayını konuşmamıştık ve Emir olayı hakkında fikirleri bile yoktu. Her şeye rağmen kendimi iyi hissediyordum hayalini kurduğum dudakları öpmuştüm ve karşılık almıştım her ne kadar gitsede sarhoş olsada karşılık vermişti.
Uras son şarkısını da söyleyip yanımıza geldi masada duran birayı dikti kafasına hala gözleri enerji ile parlıyordu. Anlına terden yapışmış ıslanmış ıslak saçları geri atarak bana baktı.
"Evet dökül bakalım." kafa sallayıp şişenin dibinde kalan birayi içtim. Bir yerden başlamam gerekiyordu.
"Ben Yağız'la Zeynep'in öpüştüğünü gördüm ve o anda kendimi kaybettim." derin bir nefes aldım şimdi yüzüne vurduğum her yumruk için pişmandım.
"Yüzüne defalarca yumruk attım çok sinirlenmiştim ve hırsımı alamıyordum sonra da birden öptüm. Ilk başta karşılık vermedi ama sonra karşılık verdi."
"O zaman artık aranızda bir şeyler var diyebiliriz." dedi Mert hevesle ama benim düşen yüzümü görünce hevesleri tükendi.
"Yaptığımızın yanlış olduğunu söyledi. Gözlerinde pişmanlığını gördüm Mert sanki elinden gelse zamanı geri alırdı." dedim o gözlerindeki pişmanlığı görmek yutkunmama gözlerimin dolmasına neden oluyordu.
"Belki korkuyordur Batım. Bu kadar üzülme." diyerek sırtımı sıvazladı Mert.
"İstediğim gibi sevmiyor beni biliyorum." dedim ümitsizce beni seviyor biliyorum ama istediğim gibi değil bana aşık değil. Etrafımda şu an acıyan gözlerle beni izliyorlardı. Kısa sürede derdimi dert bilmişlerdi. Yanlarında o kadar rahattım ki her şeyi düşünmeden anlatıyordum.
"Tamam size anlatmam gereken bir şey daha oldu." dedim bıkkınca ve yine ne oldu der gibi bakmaya başladılar.
"Allahım bitmiyor." dedi Görkem ve elleri ile yüzünü ovaladı.
"Şimdi hazır olun ben Emir diye biri var bizim okulda ve onunla öpüştüğümü yaymış okula ve uzun bir süredir sevgili olduğumuzu yaymış." dedim Mert güzelce küfür etti Uras gözlerini kocaman açtı ve Görkem gülmeye başladı. Sonunda dertlerimle onu delirtmiştim sanırım.
"Bu Emir ne alaka ?" dedi Mert kafasında oturmadığı belliydi. Derin bir nefes aldım bunu anlatmak istemiyordum.
"Biz geçen sene onunla yattık." dedim sıkıntıyla ve küçük bir çığlık duydum Uras'tan.
"Seni bakire sanıyordum." dedi Görkem şaşırarak. Mert'te kafasıyla onayladı.
"Biz gay barda karşılaştık bir gece ve birlikte olduk. Sonra bu bana taktı onu kullandığımı falan söyledi ama ikimiz de sarhoştuk ve ben Yağız'a sinirlendiğim için yapmıştım. Sonra biz okulda birbirimize girdik gruptan çıkmam için elinden geleni yaptı. Sonra Yağız dövdü bunu da duruldu. Şimdi de eline fırsat geçti şizofren piçin." dedim sinirle resmen tek seferde olanları anlatmıştım ve beklediğimden kolay olmuştu sanırım alkolün etkisiydi.
"Seninle tanıştım tanışalı normal bir gün olmadı hayatımda." dedi Görkem ne diyeceklerini bilemediği için söylemişti.
"Bunu kimse bilmiyor ve sen de bilinsin istemiyorsun. Doğru tahmin mi?" dedi Uras ve kafa salladım. Yeni gelen biralardan birini daha bitirdim sünger gibi çekiyordum.
"Emir'e inanan olmaz zaten ki. Daha önce kavga etmişsiniz Yağız'da dövmüş." dedi Mert sanki sesli düşünüyordu.
"Ama kiminle öpüştüğün hala gizem olarak kalacak." dedi Görkem işte sorun buydu. Emir'i yalanlamak için Yağız demek istiyorsum ama o buna asla izin vermezdi.
"Hay sikeyim ya ne boktan durum." dedi Mert hepimiz şaşırarak baktık normalde ben bu üçlüden küfür duymamıştım. İyiden iyiye hepimiz sarhoştuk.
"Aşkım sakin ol." dedi Görkem ben gülüyordum bu ortama.
"Uras sende Yiğit'i götürmüşsün." dedim birden aklıma gelmişti.
"Sonunda çocuk yiyecek gibi bakıyordu sana." dedi Mert gülerek. Bayram havası vardı ortamda amına koyayım.
"Yanlız oyalama kardeşimi." dedim dalga geçerek.
"Ne hayaller kurmuştuk Uras seni ayartacaktı Yağız'ı unutacaktın ve böyle dört gay takılacaktık." dedi Mert bu hayali biliyorduk hepimiz ve sadece güldük.
"Her yerde Yağız'ı görüyorum." dedim gülerek karşıda ki sinirli çocuk aynı Yağız'a benziyordu ve masamıza doğru geliyordu.
"Batım gidiyoruz." dedi Yağız'a benilziyen çocuk.
"Hoş geldin Yağız." dedi Uras kafası yerinde olan tek oydu ve gelen harbi Yağız'dı.
"Hoş geldin eniştelerin gülü." dedi Görkem şu an Batu'ya benziyordu.
"Sikeyim hepinizi ya şu hale bak." dedi homurdanarak Yağız ve kolumu tuttu.
"Gidiyoruz gerizekalı" dedi montumu aldı masaya para bıraktı.
"Sevişmeyi unutmayın." Görkem hiç iyi değildi Mert eliyle ağızını kapattı ama duymuştuk ve ben kıpkırmızı olduğumu hissettim.
"Siz gidin Yağız görüşürüz."dedi Uras ve Yağız kafa sallayıp beni çekiştirerek dışarı çıkardı. Soğuk tüm bedenimi esir almıştı ve yüzümü buluşturdum memnuniyetsiz bir şekilde.
Yağız derin nefesler alıp küfürler ediyordu ve bir yandan da montumu giydirdi. Şu an sinirli gözlerle bana bakıyordu.
"Derdin ne senin alkolik mi olmaya çalışıyorsun." bağırdı öfkesi ürpermeme neden oldu.
"Derdim sensin." diyerek işaret parmağımı bir kaç kez ona vurdum. Karşıma geçip bir de bunu soruyordu.
"Sikerim seni Batım. Beni delirtme." dedi şu an bana bağırması umurumda değildi.
"Sik zaten Yağız. Benim ol istiyorum." diyerk gülmeye başladım. İstediğim buydu zaten.
"Seni tanımakta zorlanıyorum." dedi bağırmaması beni rahatsız etmişti.
"Beni rahat bırak." diyerek arkamı döndüm ve yürümeye başladım. Olduğum durum çok boktandı ve ben kendimi tanıyamamaya çok önceden başladığımı anımsadım. Yağız arkamdan gelir sandım ama hala gelmemişti ve bu biraz üzmüştü.
Yanımda bir taksi durdu ve kapısı açıldı Yağız bıkkın bir ifadeyle bana bakıyordu taksinin içinden.
"Gel buraya." dediğinde inat etmeden sessizce bindim.
Arka koltukta resmen üzerine yatmıştım ve bir şey dememişti. Üstüne saçlarımla oynuyordu hiç uyumak istemesemde istemsizce gözlerim kapanıyordu.Huzurlu bir uykuya daldım ve en son gördüğüm şey tebessüm eden Yağız'dı.
Sevişin artık yaaa kimler kimler sevişti.
Yorumlarınızı bekliyorumm
Yorum yapıp videomu beğenmeyi ve hala abone değilseniz kanalıma abone olmayı unutmayın kanshdkskshsjsnsj
Thanx babeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Zaman BXB
Short Story[TAMAMLANDI] Yarı texting "Yağız valla anlamıyorum ben bunlardan." dedim bıkkınca ama beyimizin tribi geçmemiş omuz silkip ilerlemişti. Batımsu olmam gerekiyordu.Peşinden hızlıca gittim yüzüme en sevimli surat ifademi yerleştirdim. "Yağız'cım haya...