Cuma günü gelip çatmıştı Ahsen dışarından çok daha iyi gözüküyordu neredeyse iki hafta olmuştu parka oturduğumuzdan beri. Onun dışında Yağız ile aramız yine limoniydi. Yani sevgili olmakta olamamakta bizi zorluyordu. Mesela dün Görkem bizdeydi ve üzerine Mert'le Uras gelmişti. Uras'ın arabasını gören Yağız yine darlamıştı beni sözde arabayı görmemiş öylesine yazmış falan. Yan evde oturuyordu ve odasının penceresi yola bakıyordu. Gerçekten sevgilim kelimesi hayatımıza girince Batım olduğumu unutur oldu. Beni sinir eden kısım buydu belkide en çok. Yani içimde atamadığım saçma bir sinir vardı.
Bu yüzden yan yana gelince daha az konuşuyorduk ve daha çok öpüşorduk. Durumumuz garipti ve daha oturmayan bir ilişkimizin olduğuna bağlamak içimi rahatlatıyordu. Bazen sevgili olmamız hata mı diye düşünmekten uyuyamıyordum. Sevgim aşkım biraz olsun azalmadı Yağız'ın sevgisinide hissediyorum ama sorun ne bilmiyorum.
"Batım iyi misin boncuğum?" bu cümle ile birden Görkem'in kolunu sırtımda hissettim. Mert ve Yağız çantaları yerleştiriken biz de kenarda dikiliyorduk. Mert'in arabası daha küçük olduğu için onlar dört bir beş kişi gidecektik. Bagaja da Batu ve Tuana'nın çantasını yerleştirip Urasın arabaya bizim çantaları yerleştirmeye çalışiyorlardı aynı zamanda sohbet edilince bu zaman uzuyordu.
Gözlerimi bagaj düzenlemesi yapanlardan çekip Görkem'e çevirdim. "İyiyim Görkem uyuyamadım dedim ya sabah ondan bu durgunluk." dedim yüzlerimiz o kadar yakındı ki gözlerinden inanmadığını net bir şekilde görüyordum.
"Seni uyutmayan ne peki ben onu soruyorum?" dedi ve kolunu sırtımdan çekip önüme geçti ve ellerimi tuttu. O kadar samimi davranıyordu ki bu tavırları ona sonsuz güven duymama neden oluyordu. Normalde bir erkek gelse ellerimi böyle tutsa ne yapıyorsun kardeş derim ama Görkem şefkatle yaklaşıyordu ve bu bana çok iyi geliyordu.
"Sorun biz sorun bu ilişki." dedim birden Görkem kafa sallayarak beni sürüklemeye ve diğerlerinden biraz uzaklaştırmaya başladı.
"Bunu görebiliyorum Batım. Sevgi bazen yetmez daha çok çaba gerektirir. Siz daha çok sen kötü şeyler yaşadın ve unutman kolay değil. Yağız desen daha önce seni itmek için o kadar zorladı ki kendini bildiği tek şey o oldu şimdi seni kabul etmekte zorlanıyor." her kelimesi o kadar mantıklıydı ki. Görkem benim için yol gösteren olmuştu artık. Mert ile yaşadığı zorluklarda olgunlaşmışdı ve bana ber zaman mantıklı şeyler söylüyordu ve ben anlatamdam anlıyordu. Dışarıdan pembe saçlı, rahat ve eğlenceli biriyken içinde benim için zeki olgun ve şefkat dolu biriydi.
"Haklısın biz çabalamaktan da kaçıyoruz sanırım Görkem. Unuttuk diyoruz ama unutamıyoruz olanları."
"Şimdi sağlam bir ilişki kurmazsanız en ufak sarsıntıda yıkılırsınız. Bundan pişman olacağınıza da eminim." dediğinde kafa sallayıp kollarımı bedenine sardım bana destek olan akıl veren tek insana.
"Boncuğum şimdi bunları iki gün rafa kaldırıyoruz tamam mı?" dedi sarılı bir şekilde boynunda olan kafamı sallayıp geri çekildim.
"Görkem ve Batım gelseniz mi artık?" Yiğit'in sitem dolu bağırışına gülüp arabalara doğru ilerledik.
"Tamam herkes hazırsa binelim artık." dedi Görkem ve Mert'in arabasında ön koltuğa yerleşti.
"Binelim biz de." dedi Uras ve herkes bir bir arabalara yerleşti.
Uras şoför yanında Yiğit vardı arkada cam kenarında Ahsen yanında ben diğer cam kenarında da Yağız vardı. Bu kaderime alışmıştım artık.
"Sevgilim sen biraz uyu istersen." Yağız kulağıma doğru sessizce söylemişti bunu yüzüne bakıp hafifçe tebessüm ettim anında yüzünde güzel bir gülümseme oluştu ve dudağıma minik bir öpücük kondurup göğsüne çekti beni. Kendimi buraya ait hissederken neden bu kadar zorlanıyordum? Bu kokunun bağımlısı olmuşken bu kollarda bu kadar huzurluyken içimde dağ gibi büyüyen huzursuzluk neydi?
Kalp atışını, nefes alışını dinlerken yavaş yavaş mayışmıştım bile. Arkada kısık seste bir müzik vardı ama benim için en güzel müzik bu kalbin ritmiydi. İçinde vardım biliyordum üç yaşında da bu kalpteydim şimdi de ama aşık olduğu kişi olarak bu kalptr olmak ayrı bir güzeldi. Güzeldi ya ona ait olan herşey gibi. Çabalayacatım sonuna kadar onu bunca yıl sevmişken kavuşmuşlen pes etmeyecektim. Belki çok yorgun kırgın olabilirdim ama bunlar Yağız'la iyileşebilirdi bir tek. Her zaman ki gibi ona sığınacaktım.
_____________________________Çok karışık bir ilişki oldu bu
God of toxic hdhdjdj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Zaman BXB
Short Story[TAMAMLANDI] Yarı texting "Yağız valla anlamıyorum ben bunlardan." dedim bıkkınca ama beyimizin tribi geçmemiş omuz silkip ilerlemişti. Batımsu olmam gerekiyordu.Peşinden hızlıca gittim yüzüme en sevimli surat ifademi yerleştirdim. "Yağız'cım haya...