Bölüm-38:İtiraf etmek

852 71 30
                                    

37.bölümü atlamayınn iki bölüm ard arda yayınladım.

Oturduğum yerde Yağız'ın konuşmasını bekliyordum. Yüzündeki gülümseme gitmiş ciddi bir ifadeye bürünmüştü konuşmak için bir iki kere ağızını açsada devamını getirememişti. Elini ensesine attı ve mahçup bir tavırla bir iki adım yaklaştı elini kolunu nereye koyacağını bilemiyordu.

"Batım" yine sustu devam etmedi yanıma oturdu şimdi ikimizde karşımızdaki demir dolapları izliyorduk. Benim konuşacak tek kelimem yoktu Yağız'ın ise sanki o kadar çok kelimesi vardı ki hangisini seçeneğine karar veremiyordu. İçimi nedensiz bir korku kapladı sanki her şey daha kötü olabilirdi de. Olamazdı beni şurada öldürse bile canım acımazdı artık.

"Bir gün affedebilir misin beni?"pişmanlık dolu soru mu daha çok canımı acıttı sesi mi karar veremedim. Düşündüm, istediği şey bu muydu affedilmek? Yalanlarla dolu bir cevap mı vermeliydim yoksa affetmek için kendimi ikna edip durduğumu anlatmalıydım.

"Bilmiyorum." dedim omuz silkerek yandan kafasını salladığını gördüm. Hala dolapları izliyorduk sanki en sevdiğimiz diziyi izlerken konuşuyor gibi gözümüzü ayıramıyorduk.

"Bence affetme." dedi istekle hak etmediğini düşünüyordu. Yine sessizlik cevap veremedim hayır affettim bile diyemedim. Şu an nefes almak bile zorken konuşmak imkansız geliyordu.

"Geçen yaz gizlice şehir dışına gitmiştik beraber. Sadece ikimiz ve bilmediğimiz bir şehir. Hatırlıyor musun o günü?" O günü anımsayıp tebessüm ettim hem dün gibi yakın hemde yıllar önceye ait bir anı gibi uzaktı. Yağız her zaman yaptığı gibi gerildiğinde mutlu bir anıyı hatırlatıp kendini rahatlatmaya çalışıyordu.

"Her zaman Batım, her zaman seninle yıldızları seyretmek istiyorum." onun sözleriydi bunlar. Geceyi bir kumsalda geçirmiştik ve yıldızları izlerken kurmuştu bu cümleyi. Nasıl kapılmıştım ona bu sözleri duyduktan sonra. Kalbimin nasıl hızlandığını nasıl ürperdiğimi hatırladım.

"Batım sen bana çok cesursun diyorsun ya aslında ben korkağın tekiyim. Sendeki cesaretin yarısı bile yok bende. O gün de senin cesaretinle çıkmıştık yola." birden bana döndü ve dolan gözlerini dikti gözlerime. Benim yalvarmalarım üzerine zor ikna olmuştu ama korktuğunu hiç düşünmemiştim onun bir şeyden korkacağını hiç düşünmem ki.

"Yağız ne yapıyoruz?" dedim anlamıyordum amına koyayım burada oturmuş neyi konuşuyorduk. Neyin pişmanlığını yaşıyordu bu kadar anlamıyordum.

"Ben sana seni sevdiğimi söylemeye çalışıyorum." dedi gülümseyerek delirdiğime emin oldum şu an Yağız'dan duymak istediğim şeyleri duymaya başlamıştım.

"Siktir ordan." dedim gülerek.

"Seni seviyorum Batım." bu cidden yaşanıyor muydu rüya mıydı derste uyuya mı kalmıştım ya da delirmiş miydim harbiden.

Gerçeklik algımı yitirmiş duyduklarımı sorguluyordum. Parçalara ayırdığı kalbimi anımsadım canımı yakan her bir kare tekrar canlanıyor hepsini baştan yaşıyordum. Hayatım boyunca en mutlu olmam gereken anda ne hissettiğimi çözemiyordum. Neden öfke sarıyordu tüm hücrelerimi neden boynuna atlamak gelmiyordu içimden. Dengemi siktiğini söylüyordum ama şimdi emindim. Düşüncelerden sıyrılıp tam yüzüne yumruk attım.

Afallamış şekilde bana baktı ve kanayan dudağını sildi. Tek yumrukta nasıl patlatmıştım dudağını anlamadım.

"Sevme beni amına koyayım. Sevdiğin halin bu ise sevme beni." diye bağırdım. İçinde olduğu kalbi o kadar parçalamıştı ki ona ulaşamıyordum.

"Batım... Özür dilerim." mahçup halleri bile gram etkilemiyor sinir katsayımı arşa çıkarıyordu.

"Yapma Yağız. Bana bunu yapma. Sevme. Üzgün olma. Affetmemi bekleme. Sadece artık dengemi sikme. Kalmadı lan ortada bir Batım kalmadı. Seveceğin bir Batım bırakmadın ortada. Ağzıma sıçıp seni seviyorum deme. " ayağa kalkmış damarlarım çıkarcasına bağırıyordum. İçimdeki her şeyi kusmak istiyordum.

Seni sevmesini istediğin Yağız seviyordu işte olmuştu Batım istediğin olmuştu. Neden boğazın düğüm düğüm? Neden dökülen göz yaşları mutluluk için değil? Daha ne istiyorsun Batım?  Karşında yalvaran adamı kolların arasına alıp sevmek yerine neden öfkeni kusuyorsun? Batım sen Yağız'ı seviyor musun hala? Hala aşık mısın?

Veeee 38 bölüm sonra beklenen aşk itirafı geldiii💃🎉
Geç oldu sıktı falan demiyorsunuzdur umarımmm
Ben baya mutluyummm şu an..

Her Zaman BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin