Herşey tamamdı artık yalan yoktu sır yoktu. Yağız'la problemimiz çözülmüştü. Hayır, kimi kandırıyorum ki hala sırlar vardı hala yalanlar vardı. O gün o kahvaltıda söylemeliydim herşeyi belki de. Yapamadım, nasıl yapardım ki bana söylediği şeylerden sonra 'sana, kardeşliğimize ben çok önceden ihanet ettim' diyemezdim. Aşıktım deli gibi aşıktım bana bakan güneş gözlerine.
Bazen herkes çıkmaza girdiğini düşünür çaresizdir. Ben işte tam o noktadayım. Maskem kırılıyordu ve bunu Yağız farkındaydı ''gözlerin' dedi 'gözlerin bir şeyler anlatıyor ama ben anlamıyorum.'
Korkaktım ve maskemi onarmak için çabalıyordum.Şimdi ise Yağız ,Yiğit ve Batu Yağız'ın odasında konsol oyunu oynuyorduk.
"Sıra biz de Batım" dedi Yiğit.
İkili takım kurmuştuk ben her zaman ki gibi Yağız'la aynı takımdaydım. Ben aşırı berbat oynamama karşı Yağız her oyunu kazanırdı."Tamam geldim." diyerek yataktan indim ve konsolun başına geçtim. "Ne olurdu ki yatakta cips yiyerek sizi izlesem?" dedim homurdanarak.
"Hadi söylenme sen istedin diye motor yarışı açtık." dedi Batu. En basit oyun bu olduğu için seçmiştim.
"İstemiyorsan oynamayalım." diyerek gülümsedi Yağız. Bu ararlar kırılacak vazoymuşum gibi davranıyordu aynı zamanda da her yalnız kaldığımıza beni sıkıştırıyordu sorularıyla.
"Yağız sen mi söylüyorsun bunu?" dedi Batu gözlerini kocaman açarak. Yağız asla oyunu yarım bırakmazdı.
"Ne var abi Batım istemiyorsa oynamayalım." dedi normal bir cümleydi ama bizim şaşırmamıza neden oluyordu.
"Bunun ateşi çıkmış." Yiğit oturduğu yerden kalkıp Yağız'ın yanına gitti ve elini anlına koydu "Ateşi yok" dedi üzülmüş gibi yaparak. Yağız'da küfür edip onu yerine yolladı. Onlar birbirleriyle uğraşırken biz Batu'yla gülüyorduk.
"Ne yapacağız o zaman ki?" dedim bugün toplanma nedenimiz oyundu.
"Monopoly oynayalım mı?" dedi Yağız ben her zaman masa oyunlarını daha çok severdim.
"Evet" dedim heyecanla ve Yağız göz kırptı.
Kalbim yine yerinden çıkacak gibi atmaya başladı bir haraketiyle ne hale getiriyordu beni."On yedi yıldır bir Batım olamadık." dedi Batu sitem ederek.
"Sen bir de kuzenisin lan." dedi Yiğit gülerek.
"Batım'la kendini bir mi tutuyorsun sen?" dedi bana gülümseyerek. Yağız sen kalbime zararsın oğlum.
"Siktir git." dedi Batu sinirle.
"Hala mı kıskanıyorsun lan." dedi Yiğit çocukken Yağız en çok benimle oynuyor diye kıskanırdı. Bir keresinde beni dövmeye çalışmıştı Yağız bunu öğrenince bir hafta konuşmadılar. Yani bana bu kadar değer veren birine nasıl aşık olmayayım ki?
"Kuzenimi çaldı piç" dedi bana bakarak. Ulan ben tepki bile veremiyordum ki gözlerimi ayıramıyordum güneşimden.
"Sen kuzensen o kardeş öyle düşün." dedi Yağız ve hayal dünyamdan bir kova soğuk su etkisiyle uyandım. Canımı yakıyordu deli gibi bu kelime,yine istemeden yüzüm düştü engel olamıyordum ki.
"Ben tuvalete gidiyorum." diyerek kalktım yerden ve hemen odadan attım kendimi.
Lavaboda elimi yüzümü yıkayıp mutfağa geçtiğimde Yağız tezgaha yaslanmış bana bakıyordu.
"Su alacaktım." diyerek dolabı açtım ve büyük bir bardak çıkardım. Yağız yanıma gelip elimden bardağı aldı ve damacanadan suyu doldurdu.
"Al" diyerek bardağı uzattı ve tekrar tezgaha yasladı neden yaptığını anlamamıştım ve garip bir şekilde bakışları beni geriyordu.
"Ben alırdım teşekkürler." dediğimde kafasını salladı. Ne geçiyordu o aklından da bana böyle bakıyordu. Suyu içip bardağı tezgaha bıraktığımda hala izliyordu beni.
"Bir şey söyleyecek gibisin." dedim yüzüne bakarak. Derin bir nefes aldı bir iki kere ağzını açtı ama konuşmadı.
"Yağız" dedim tepki vermesi için.
"Yine yaptın." dedi düz bir sesle. Bir kere olsun yüzümden başka bir yere bakmıyordu.
"Ne yaptım ki?" dedim anlamayarak.
"Yakında bulacağım" diyerek baş parmağı ile işaret parmağı arasında minik bir mesafe bıraktı "Şu kadar kaldı Batım" dedi.
Korku, heycan tüm bedenimi sardı bu sözleriyle. Tüm vücudum gerilmiş ellerimin titrediğini hissettim maskenin çatlakları iyice genişlemişti.
Yaklaşıp iki elimi tutup havaya kaldırdı."Seni en son Emir olayında bana yalan söylediğinde böyle gördüm Batım. " dedi sinirle ve ellerimi birden bıraktı. Sesi bakışları kendimden daha fazla nefret etmeme neden oluyordu saklanamıyordum. Bir an Emir'in kim olduğunu bile hatırlayamamıştım geçen sene ki bir olaydan bahsediyordu.
"Sana yalan falan söylemiyorum. Ne yapıyorum neyi bulacaksın bilmiyorum Yağız." diye bağırdım.
"Kahvaltıdan beri bunu yapıyorsun Batım. Her köşeye sıkıştığında bağırıyorsun." birbirimize bağırıyorduk ve birinin gelmesi an meselesiydi.
"Köşeye sıkıştırma o zaman Yağız." dedim sinirle vazgeçsin istiyordum.
"İki gündür Batım iki gündür içim içimi yiyor ama sana anlayışlı yaklaşıyorum."
"Yaklaşma, bana sorma, bakma, cevap bulmaya çalışma! " çaresizlik sinirlerimi daha çok bozuyordu. Hem ağlayacak gibiydim hem de Yagız'a ağız burun girişmek istiyordum.
"Abi ne oluyor?" diyerek mutfağa girdi Yiğit ve Batu.
"Yok bir şey" ikimizde aynı anda bağırdık.
"İyi madem." dedi Yiğit tam giderken Batu ensesinden tuttu "Mal mısın?" dedi sinirle.
"İkiside sinirli olduğuna göre bence siktir olup gidelim." dedi Yiğit alışık olmadıkları bir durum olduğu için en mantıklısı gitmekti.
"Salak salak konuşma bunlar ne zaman kavga etti bir şey olmuş işte." dedi Batu bize bakarak. Yağız omuz silkip balkona çıktı.
"Bana bakmayın." dedim iki elimi kaldırarak ve Yağız'ın peşinden gittim.
"Özür dilerim Yağız." dedim sessizce dengemi sikmişti.
"Üzerine çok geldim bende." dedi korkuluktaki kollarını çekip bana döndü.
"İyi miyiz?" dedim endişeyle onunla aram bozulsa olmayan dengemi de kaybederdim.
"Her zaman." dedi tebessümle "Her zaman"
"Sarılalım mı?" diyerek yaklaştım ona ondan kaçarken bile ona sığınıyordum.
"Siktir git Batım." gülerek çekti beni kendine sıkıca sarıldı. Yine huzur bulduğum kokuyu derin bir şekilde içime çektim.
Ne olacaktı daha nereye kadar gidecekti bu durum bilmiyorum ama şu kollarda biraz molaya ihtiyacım vardı.
Şey bir daha soruyorum sevgili olmadığınıza emin misiniz? Jshsgdjdndgs
Yağız az şerefsiz değil bilerek üstüne gidiyor.
Kavgalarda Yiğit gibiyim jshdhdksnsb
Yine bölüm attım ama okuma yok
Taslaklar bitince hala okuma olmazsa devam etmem büyük ihtimalle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Zaman BXB
Cerita Pendek[TAMAMLANDI] Yarı texting "Yağız valla anlamıyorum ben bunlardan." dedim bıkkınca ama beyimizin tribi geçmemiş omuz silkip ilerlemişti. Batımsu olmam gerekiyordu.Peşinden hızlıca gittim yüzüme en sevimli surat ifademi yerleştirdim. "Yağız'cım haya...