Özel Bölüm

4.7K 183 24
                                    




Özel bölüm beklediklerini dile getirerek , teşvik eden;

hazanemine@eminedundar2 @yoncaantoloji @nmerveargun @salmankhan33 @vildost5761 @tubatamerengezer'e ithafen...



Bulunduğu terastan yeni doğan güneşi izliyordu , son zamanlarda istemdışı yaptığı gibi yine karnında gezdirerek ellerini.Hissettiği tekme ile keyifle kıkırdadı.

Tam gözlerini yummuş diğer bir tekmeyi beklerken adamın sesi ulaştı kulaklarına. "Sevgilim.Erken kalkmışsın yine.Sorun yok değil mi?"

"Uyku tutmadı hayatım.Gelsene." uzattığı eli tutmasını bekleyerek yanında ona yer açtı.

"Son günlerde iyice arttı bu durum.Sevgi Hanımla görüşmelisin."yanına oturarak bir elini onun gibi karnına koyarken diğerini de usulca kadının saçlarında gezdirdi.

"Normal olduğunu söyledi sevgilim.Artık küçük beyimize alanı dar geliyormuş."

"Hımm." Kulağı ve boynu arasındaki kuytuya küçük bir öpücük bırakarak derin derin çekti içine kadınının kokusunu.

"Demir..."

"Hımm..."

"Yapma şunu.Çok özledim zaten."

"Bir de bana sor."bir öpücük daha bırakarak az da olsa uzaklaştı.

"Hep senin yüzünden." Kollarını bağlayarak yalancı bir ifadeyle somurttu.

"Hayatım ben size bir şey olmasından çekiniyorum biliyorsun."gönlünü almak istercesine yanağını okşamaya başladı.

"Sevgi Hanım bir risk olmadığını açıkça söylediği halde!" o günü bir kez daha hatırlayınca gülümsemesine engel olamadı Demir.Karısı onu ikna edemeyince doktoruna açık açık sormuş , onayı alıp eve geldiklerinde ise Erim'i halasıyla göndererek kocasını odaya kilitlemiş olsa da istediğini elde edememişti.

"Az kaldı kadınım.Şunun şurasında doğuma ne kaldı ki!"

"Hı hı. Bir kez daha hatırlatıyorum kocacığım kırk günlük lohusalığımı."

"Ah be kadın.Ben seni yıllarca bekledim.Şu birkaç ay ne der ki bu adama."Onun bu itirafının altındaki pişmanlığını hala hissediyordu Mina.Kendi derinlerinde sakladığı pişmanlığının bir benzeri olan.

Uzanarak dudaklarına kapandı kocasının. " Seni seviyorum" hala temas halinde olan dudaklarının arasından fısıldadı.

"Seni seviyorum." Dudaklarına , ardından da alnına bir öpücük bırakarak ayaklandı. " Hadi yavaş yavaş hazırlanalım.Annemler bekliyor kahvaltıya biliyorsun."

"Tamam canım" adamın onu kaldırmasına izin vererek odaya girdi.





Birkaç saat sonra Zeynep Hanımın sofrasının etrafındaki yerlerini almıştı aile bireyleri.Gündem konusu ise iki hafta sonra yapılacak düğündeydi.

Melis uzunca bir süre yanıtsız bıraktığı teklifi en sonunda kabul etmiş , sadece amacı biraz olsun burnunu sürtmek istediği Emir ile yeni hayatının heyecanını ve telaşını yaşıyordu.

"Melisciğim seni tebrik ediyorum.Sayende bir iddia kazanmış oldum." Defne abisinin fitilini bir kez daha ateşlemişti.Konu Emir'in bir türlü onaylamadığı , fakat Melis bir hafta kendisiyle görüşmeyince mecburen göz yumduğu gelinlikti.

"Kes sesini Defne."

"Hayatım bir problem mi var? Anlaştığımızı düşünüyordum.Bak bir problem çıkarma lütfen.Ben gelinliğimi seviyorum" diye çatık kaşlarla Emir'e dikti bakışlarını Melis.

ESARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin