Yine bir karakter... Ama bu sefer bir kahraman değil bir villian. Hadi bakalım biraz tanıyalım. Karşınızdaaaaaa
Elif
Özgünlük: bir kartalın yapabildiği bütün her şeyi yapabilir. Ayrıca kartala da dönüşebilir. Şu el kafalı ile beraber olacak(adını unuttum çaktırmayın)
Neyse biz hikayeye dönelim<><><><><><><><>
"Ne zaman uyanır?"
"Bilmiyorum her an uyanabilir, benim gitmem gerekecek. Onları sizlere emanet ediyorum."
"Peki.." Duyduğum bu hafif konuşmalarla gözümü araladım. Gördüğüm ilk şey yan yatakta uzanan Beren'di. Neyse ki iyiydi. Kafamı biraz çevirdiğimde ise dibim de Midoriya'yı gördüm. Ani bir refleks ile kendimi geri çektim.
"Uyanmışsın"dedi sevinerek. Tam bir şey söylemek için ağzımı açmıştım ki içeriye Bakugou daldı. Arkasında da Sude ve Beyza vardı. Hızlıca Todoroki'yi bir kenara çekti ve bağırmaya başladı.
"OLAY NASIL OLDU ÖNCE ONU ANLAT SONAR DA NEDEN BEREN'İN HASTANELİK OLUP TA BUNDAN BENİM HABERİMİN OLMADIĞINI!!!!!"
"BAKUGOU!" diye bağırdı beren yüksek bir sesle.
"Sen lütfen karışma Beren." dedi zoraki bir gülümsemeyle daha çok köpürüyor gibiydi. Onun paçasından zar zor kurtulan Todoroki bağırmaya başladı.
"Canına susadın herhalde! Hem daha yeni uyandılar sessiz ol!"
"Bunun hesabını daha sonra soracağım!" dedi Bakugou ve sinirle odadan çıktı. Todoroki masada duran mandalinayı ağzına atarak konuştu.
"Ne bu sinir sen nasıl dayanıyorsun buna?!" diye sordu Beren'e. Kıskandığı belli oluyordu.
"Ben ona doğduğum andan beri katlanıyorum. Bir kere beni balkondan bire sarkıtmıştı."
"Çüş!" dedik Beyza ile aynı anda. Bu çocuk kafayı sıyırmıştı.
"Sadece bu da değil bir kere annem beni Bakugo'ya emanet etmişti-"
"DUR! Sakın anlatma sonucunun ne olacağını düşünemiyorum dedi Beyza şaşkınlık içinde"
"Beni yoldan geçen insanlara vermeye çalışıyordu." dedi kahkahalarının arasından.
"O çocuktan uzak durmam için yeni bir sebep daha." dedim kahkahalarımı bastırırken.
"Ş-şey biz ne zaman gidebiliriz oturmaktan bacaklarım ağrıdı" diye konuşmayı kesti Beren.
"Serum'un bitince" dedi Todoroki. Sonra Beren bana dönüp yardım et dercesine bir bakış attı. Evet yine yüzü kıpkırmızı olmuştu. Ben yokken aralarında kesin bir şey olmuştu.
"Bakın ne diyeceğim seruma gerek yok hem biz gayet iyiyiz" dedim. Beren de tam olarak bunu istiyordu.
"Ama Beren'in hala ateşi var" dedi Todoroki Beren'in kıpkırmızı olmuş yüzünü gösterirken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunrise Of Heroes
FanfictionBir anime dünyasına ışınlandığını düşünsene. İşte tam bu olay bu kitapta gerçekleşiyor. Bu kitapta baş rol sen olabilirsin. İstediğin kişi olabilir, istediğinle aşk yaşayabilirsin. Hadi gel ve beraber kendi anime evrenini kuralım. Açıklama yok sadec...