VİLLİAN--16

51 22 147
                                    

"Ne istiyorsun! Lanet olsun söyle yapacağım!"

"Yukarıya odana çıkacaksın. Eğer bunu sen yapmazsan Bir az zorlanman gerekecek" Karşımda beni tehdit eden Toga'ya korkunç bir bakış attım. Planını anlamıştım. Ben yukarı çıkınca bana dönüşecekti.

"Seni pislik! Arkadaşlarıma asla ihanet etmem!" Ve beni en hassas noktamdan vurdu.

"Bence ettin bile" Bıçak kesiklerinden yara olmuş kollarıma baktım. Hala dayanabilirdim. En azından yetkili kişiler gelene kadar. Başımı hayır anlamında sağ sola salladım. Güldü ve konuşmaya başladı.

"Ben de eğlenceli kısım ne zaman gelir diye bekliyordum."

"Ne?" Zar zor kalktığım yerde Toga'ya şaşkınlıkla soruyordum. Omuz silkti ve elinde ki bıçağı kafama doğru attı. Bıçak beni tam saç tokamdan duvara sabitledi. Tam bıçağı çıkarmak için hamle yapmıştım ki- KAHRETSİN! Toga bana dönüşmüştü. Yanında ki bir bıçağı ayağına sapladı.

"Aoww! Bu acıttı" Kendi kendini deşmesi ayrı bir sorunken bağırmaya başladı.

"Hiç kahraman yok mu! Toga bana dönüştü ve bacağım kanıyor!"

"HİÇ DE BİLE SENİ YALANCI SÜRTÜK!" Saçı mı kurtardıktan sonra Toga'ya bir hamle yaptım. Toga savaşmak yerine kendini yere attı. Tam onu bitirmek üzereydim ki odaya Beyza ile Midoriya daldı.

"BIRAK ONU SENİ PİSLİK" Midoriya bana atabildiği en güçlü tekmeyi attı. Ben acı içinde kıvranırken Beyza da beni sarmaşıklarla tuttu.

"Bu sefer kaçamayacaksın elimden Toga!" Toga ise hala numara yapmaya devam ediyordu.

"T-teşekkür ederim. Öldürecekti beni" Midoriya hemen sahte Sudenaz'ı kucağına aldı.

"Korkmana gerek yok. Sana zarar vermediğinden emin olacağım" O ikisi odadan çıkarken ben de bağrıyordum.

"SİZ SALAK MISINIZ! O BEN DEĞİLİM BEN BENİM SUDENAZ'IM! MİDORİYA'NIN DA KANINI ALACAK PİSLİK!"

"Boşuna nefesini tüketme Toga! Bu sefer kaçamayacaksın" Sinirle konuştum.

"BEN TOGA DEĞİLİM GERİZEKALI! TOGA'YA BENZER BİR HALİM Mİ VAR!"

"Zaten o sana benziyor"

"Madem ben Toga'yım o zaman bunu nasıl yapıyorum" Beni sıkan sarmaşıkların ardından su fışkırttım ve sular damlamaya başladı. Beyza yere damlayan suları görünce sarmaşıkları serbest bıraktı. Durgunca konuştu.

"Bunun anlamı..."

"Salak! Deşecek çocuğu!"

"LAN! KOŞ KOŞ!"

Beyza ile hızla odadan çıktık. Bu Toga yüzünden dayak yediğim ikinci an oluyordu. Midoriya ve Todoroki'nin savaşırken deldiği duvar binanın sağlamlığını azaltmıştı. Sanki Jenga oynuyorduk. Alttan almamalarını söylememize rağmen alttan taş almışlardı. Ve şimdi birimizin hatası hepinizin sonu olacaktı...

(Beren'den)

"Dokunma dedim bana! İstemiyorum seni! Arkadaşlarımı mahvedeceğini bile bile burada durmayacağım" Göz yaşları arasında Todoroki'den kurtuldum.

"Yapma ama böyle... Başka şansımın olmadığını biliyorsu-"

"Var Todoroki! Var! Şu an bize karşı savaşmak yerine onlara karşı savaşırsan şansın olur!" Yutkundum ve konuşmaya devam ettim. "Kim dedi sana git villian ol diye ha!"

"B-beren yapma ama... Seni seviyorum. Gerçekten seviyorum ve böyle şeyler söylemen üzüyor... " Bana sarılmak için yaklaştığında ondan bir adım uzaklaştım. Sözler ağzımdan acımasızca çıkıyordu

Sunrise Of HeroesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin