(Sudenaz'dan)
"Beyza sen benimle beraber gel."
"Dur bir dakika." Ellerini ağzının iki tarafına koydu ve yan odadaki erkeklere bağırdı.
"KAMİNARİ! ARTIK GETİR TELEFONUMU!" Kısa bir süre sessizlikten sonra kapı açıldı.
"Ama daha %77"
"Olsun ver." Beyza telefonunu alınca hemen bir kaç kişiyi çaldırdı ve odaya çağırdı. İçeriye giren Uraraka ve ruhsuz bir yüz ifadesine sahip Beren kendini koltuğa attı. Uraraka'ya neler oluyor der gibi bir bakış attım. Eliyle çaktırmadan Beren'i gösterdi.
"Kavga etmişler."
"Seni duyuyorum!" Dedi Beren sinirle. Uraraka bir anda kendini iki metre uzağa korumaya aldı. Yani artık şaşırmıyorum çünkü iki gün sonra barışıyorlar.
"Tamam tamam neyse şey Ecrin dürbünü getirdin mi?"
"Getirdim ama bir az düşük kalitede."
"Sorun değil ver sen onu Uraraka'ya"
"KODUMUN ÖZÜRLÜSÜ NAPIYORSUN!"
"BIRAK LAN BENİ"
"AMK YAN ODADA KIZLAR VAR DUYUYORLAR! BİR DURUN!"
"SAL LAN!" Biz korku içinde bir anda yan odadan gelen tartışma seslerini dinlerken bir andan da olayı anlamaya çalışıyorduk. Başımla kapıyı yönelttim ve hepimiz dışarı çıkarak yan odanın kapısına geldik.
"HAKKIN YOK SENİN!"
"BU KADAR İNSAN BOŞUNA Mİ VAR OLM! "
"HAYIR SANA N'OLUYOR! parmaklarımla üçe kadar saydım. Sonra Beyza avucunda ki küçük saksıdaki çiçeklerden güçlü bir mızrağa benzer bir şey yaparak kapıya vurmaya başladı. Zaten kırık olan kapı hemen kırıldı. Ama içeride bizi bambaşka bir manzara bekliyordu.
Todoroki ve Bakugou kavga ediyor desem ve diğerleri de onları ayırmaya çalışıyor desem.
"Durun!" Bir anda araya girmeye çalıştığım sırada Midoriya beni koluyla geriye ittirdi.
"Siz girmeyin işin içine özgünlük girecek."
"Todoroki!" Diye bağırdı Beren sertçe. Todoroki onu aldırmadan Bakugou'nun yakasına yapışmaya devam etti.
"BIRAK OLM BENİ!" Bakugou bir anda yandan patlama yaratarak Todoroki'nin arkasına geçti.
"KİRİSHİMA!" Diye bağırdı Uraraka. Kirishima hemen Bakugou'nun arkasına geçerek ona çelme taktı. Bu şekilde okul paramparça olmaktan kurtulmuş oldu. Beyza hemen minik saksıdaki çiçeklerden birini güçlü bir sarmaşık haline getirdi ve Bakugou'yu yakalayarak odadan dılarıya çekti.
"Bırak! Bırak da o yarım piçin ağzını yüzünü dağtıyım!"
"Bakugou sakin!"
"Todoroki.." Beren Todoroki'nin yüzüne hayal kırkılığı ile bakıyordu. Gözyaşları içinde odadan çıktı. Hemen elimle Ecrine onun arkasından gitmesi için bir işaret yaptım.
"Beren bekle-" Todoroki'yi kolundan tuttum. Hiç yüzümü ona çevirmeden konuştum.
"Azıcık adam olsan onu yalnız bırakırsın."
"Todoroki çık odadan." Dedi Kirishima ortamda sakinliği korumak isterken. Todoroki kolunu kurtardı ve dışarıya çıktı.
"Neler oldu!" Diye azarlamaya başladı Beyza Bakugou'yu zar zor zapt ederken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunrise Of Heroes
FanfictionBir anime dünyasına ışınlandığını düşünsene. İşte tam bu olay bu kitapta gerçekleşiyor. Bu kitapta baş rol sen olabilirsin. İstediğin kişi olabilir, istediğinle aşk yaşayabilirsin. Hadi gel ve beraber kendi anime evrenini kuralım. Açıklama yok sadec...