OKULA DÖNÜŞ--19

62 29 260
                                    

Evett duyuru timee. Hikayeye yeni biri eklendi. Karşınızdaaaaaa

Ceren.
Özgünlük: Gece
Gece olduğunda veya karanlık bir ortamda gece hayvanlarının hepsine dönüşebilir. Ama gündüz olduğunda veya aydınlık bir ortamda özgünlüğü pek bir işe yaramaz. Kafasında bulunan ufak boynuzlar gündüz vakti 2 saat boyunca dönüşebilmesini sağlar. Ve bu boynuzlar sadece ihtiyaç anında ortaya çıkar

Shigaraki ile beraber olicak. Hani şu el kafalı asdfghjkl
Neyse biz hikayeye dönekk

<><><><><><><><>

(Sudenaz'dan)

"Hadi ama. Yapma böyle eminim iyidir. Hem-" Sinirle beni teselli etmeye çalışan Uraraka'nın sözünü kestim.

"Bir hafta oldu ama! Bir haftadır haber yok ondan!" Göz yaşlarımla beraber bakışlarımı kendi önüme çektim. Tam o sırada kırık olan kapıya güzel bir tekme atıldı. 

"Hepsi o yarım piçin yüzünden oldu! SÖYLE LAN NEREDE O!" Bakugou hemen yanımda bitti ve beni yakamdan tutarak duvara yapıştırdı.

"SEN BİLİYORSUN! SÖYLE!" Nefes alamadığımı belli etmek için çırpınmaya başladım. Uraraka hemen Bakugou'yı uçurdu. Dengesini kaybeden Bakugou beni bırakmak zorunda kaldı. Odada oradan oraya salınırken bir andan da bağırıyordu.

"O sahte göz yaşları boşuna Sudenaz hanım!" Göz yaşları arasında düştüğüm yerde boğazımı tutuyordum. Uraraka onu tekmeleyerek balkondan dışarıya kadar uçurdu. Sonra da onu yere bıraktı. Midesinin bulanmasını umursamadan yanıma geldi. O kızdan nefret ediyordum. Ama bana bu şekilde iyi davranmasına da dayanamıyordum. 

"Bak onu da anla. Kız kardeşi ve bebeklik arkadaşı kaçırıldı. Aramızda en çok acı çeken o. Belli etmiyor olabilir ama eminim çok perişan haldedir." Elimin tersiyle göz yaşlarımı sildim. Bu işi kahramanlara bırakmaktan başka çaremiz yoktu...

(Yazar'dan)

"Okuldakiler sence de garip karşılamaz mı?" diye sordu Beren ortaya. Todoroki gülümseyerek başını sağ sola salladı. Elini Beren'in omzuna doladı ve kendine çekerek sarıldı.

"Ama okula döneceklerse bunun mantıklı bir açıklaması olması lazım. Sonuçta Todoroki'yi villlain biliyorlar." dedi Elif mantıklı bir şekilde.

"Ama zaten öyleyim" Beren Todoroki'nin kafasına hafiften vurdu. Todoroki kahkahasını bastırmaya çalışarak kendini sandalyeye atarken söze Toga girdi. 

"Eğer ışınlanma kapısını kullanacaksak geçen seferki gibi açık vermemeliyiz. Şimdi bu sırrı bilen kimler var?" Beren ensesini kaşıyarak konuştu.

"Iıı Sudenaz ve Midoriya. Yani tabii okuldakiler bilmiyorsa."

"Üf sıçtık desenize"

"Sudenaz'ı arasana." Gözler şaşkınlıkla Dabi'ye döndü. Durumu açıklarcasına konuşmaya başladı. "Okulda bir tek onu tanıyorum. Eminim Beren'i öldürmekle tehdit edersek kedi yavrusuna dönüşür." Beren sinirlendi.

"Asla arkadaşımı kullanmam!"

"Sana kullan diyen yok. Sadece onu uyaracaksın. Şimdi çıkar telefonunu ve ara." Beren Dabi'ye kötü bir bakış atarak cebinden telefonunu çıkardı. Sudenaz'ın numarasını görünce bir garip oldu. Uzun bir müddet telefonla bakışırken Toga ondan önce davrandı ve parmağıyla arama butonuna bastı.

"AMA NEE!" Beren korkuyla telefonu kendisinden uzağa attı. Elif telefonu aldı ve masaya koyarak hopörlörü açtı. Saniyeler içerisinde telefondan acı içinde ağlamaklı bir ses duyuldu.

Sunrise Of HeroesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin