12

1.1K 230 100
                                    


درحالي كه باديگاردا تلاش ميكردن مردم و خبرنگار هارو از اونا دور كنن اما باز هم چندان موفق نبودن. طرفدار ها ديوانه وار اسماشونو فرياد ميزدن و فلش دوربين ها باعث ميشد ديدن اطراف مشكل شه.
جاستين به دوربين ها لبخند ميزد ، زين اخم كرده بود و فقط ميخواست زودتر وارد ساختمون اصلي شه و نايل به چند نفر امضا ميداد.
در نهايت وقتي سه تاشون به در اصلي رسيدن كنار هم ايستادن تا طبق برنامه چند تا عكس سه نفري داشته باشن.
و چند لحظه بعد در اصلي به روي دنياي پر هياهوي بيرون بسته شد.
جاستين بلافاصله اسكوتر رو ديد كه به طرفشون مياد و رو به پسرا گفت: ميشناسيدش ديگه ؟ اون مدير برناممه.
اسكوتر لبخند زد و دستشو جلوي زين گرفت: تاحالا از نزديك نديده بودمت
زين باهاش دست داد: خوشبختم
اسكوتر سرشو تكون داد و با نايل دست داد : بيايد پسرا. خيلي خوش اومديد.
و به باديگاردا اشاره كرد تا دورشونو خلوت كنن.

...
_لويي ؟ پاپ كورنارو بيار الان فشن شو شروع ميشه
لويي ظرف پاپ كورن رو دست هري داد: واقعا ميخواي بشيني زين و نايل رو ببيني؟ كه چي بشه؟
_نخير ميخوام فشن شوي تام فورد رو ببينم. بعدم از كي تاحالا خواننده ها ميرن روي رانوي؟ اونا ميشينن يه گوشه نگاه ميكنن.
لويي چشماشو چرخوند و خودشو روي مبل انداخت: زين قشنگ داره جلب توجه ميكنه. الان هم سفير برنده هم دوست پسر يكي از مدلا و من مطمئنم كه اونا به اون دختره يه لباس خوب ميدن و بقيرو مجبور ميكنن پشت سرش راه برن.
هري كمي پاپ كورن برداشت و توي كاسه ريخت: ولي از حق نگذريم واقعا ادماي خوبي رو براي تبليغاتشون استفاده كردن. مثلا خود بيبر ميدوني چه قدر طرفدار داره؟
+ حالا جاستين يه چيزي ولي اخه زين و نايل ؟ چرا نرفتن سراغ ارتيستاي زن؟
_چرت نگو لو. زين و نايل انتخاباي خوبي بودن اونا خوش قيافن و محبوب و اگه دقت كرده باشي قيافه هاي سه تاشون از زمين تا اسمون با هم فرق داره.
+منظورت چيه؟
_جاستين كه بوره نايل چشماش رنگيه و زين قيافش كاملا شرقيه. سبك لباس پوشيدن و موسيقي همشون با هم فرق ميكنه. اين يعني تام فورد اين اطمينان رو به مردم ميده كه تمام سليقه هارو ميتونه راضي نگه داره.

لويي صداي تلويزيون رو بلند كرد: وايسا ببينيم چي ميگه
( بينندگان عزيز شما صداي مارو از شبكه ي سي او آر ميشنويد و در حال مشاهده ي گزارش لحظه به لحظه و زنده از فشن شوي معرفي تام فورد هستيد.
به نظر ميرسد جاستين بيبر، زين ماليك و نايل هوران به صحنه اصلي رسيدند. اين سه هنرمند برجسته درحالي تعجب همه را برانگيختند كه با يك ماشين و در يك تايم يكسان در محل حاضر شدند. گويي دوستي اين سه نفر از يه همكاري ساده فراتر رفته. هم اكنون عكس ها و فيلم هاي لحظات ورود سفيرهاي تام فورد به ساختمان اصلي برگذاري مراسم را خواهيد ديد)
لويي به هري نگاه كرد: چرا زين اينجوري رفته؟ يعني بهش نگفته بودن بايد بره فشن شو؟
هري شونه هاشو بالا انداخت: نميدونم احتمالا خواسته نشون بده هرچي بپوشه بهش مياد. دوستيشونم كه فراتر رفته . اي فاك به هرچي گزارشگره.

Sunrise In Hollywood(Z.M)Where stories live. Discover now