27

1.2K 225 331
                                    

لطفا بخونيد. ببنيد گايز پارت هاي اماده ي من تموم شده. ولي كاملا ميدونم ميخوام با استوري چيكار كنم. اين تموم شدن پارت يعني من بايد بنويسم و توي شرايط فعليم ميشه گفت كار سختيه. اگر كامنت ها و ووت ها خوب باشه من شده شب تا صبح بيدار بمونم يه پارت خوب تحويلتون ميدم و اگر نباشه واقعا دلم نميخواد هفته اي يك بار يا دوبار اپ كنم چون همتون ميدونيد من واقعا نميخوام منتظرتون بذارم پس همه چيز به عهده ي شماست. اين پارت برعكس پارت بعد كوتاهه بهم اعتماد كنيد ميدونم دارم چيكار ميكنم. پس اگه براش خوب كامنت بذاريد و ووت بديد من فردا هم ميتونم براتون اپ كنم. اميدوارم لذت ببريد.
......
خوابش نبرده بود. نميتونست بخوابه. خواب مال ادميه كه ذهنش ازاده نه كسي كه همه ي زحماتش جلوي چشماش سوخته بود. كلافه بود و نميدونست چرا با حال فعليش مقاله هاي نوشته شده در مورد البومش رو ميخونه. اين يه جور خودازاريه؟ شايد.
( حوالي ساعت ٨ صبح به وقت لس آنجلس لينك نامعلومي توسط اكانت ناشناسي در توييتر پخش ميشود. با توجه به ناشناخته بودن اكانت، عجيب است كه اين خبر به سرعت در سرتاسر جهان پخش شد. زين ماليك ، خواننده و ترانه سراي بريتانيايي و طرفدارانش صبح پر ماجرايي را پشت سر گذاشتند. البوم جديد زين ماليك، شامل ٢٧ ترك و همكاري هاي زياد، ليك شده بود. هرچند به طرز جالبي تمامي همكاري ها قبلا به صورت رسمي ريليز شده اند. اين مسئله دوستان ماليك را بر آن داشت تا در صفحه هاي رسمي خود، از مردم بخواهند به البوم ليك شده ي وي گوش ندهند و منتظر انتشار رسمي اهنگ از سيستم هاي استريم موزيك باشند.)

توييترشو باز كرد. توييت هاي دوستاش بيانگر حمايت و ناراحتي قلبيشون بود ولي چه فايده؟ قبلا بار ها اهنگاش ليك شده بود ولي هيچ كدومشون حرفي نزده بودن. اما الان، انگار همه چيز يه كم فرق ميكرد.
@NiallOfficial:
‎تو واقعا يه اسطوره اي مرد. ميخوام از پلتفورمم استفاده كنم و از همتون بخوام منتظر انتشار رسمي البوم باشيد. @ZaynMalik

Sunrise In Hollywood(Z.M)Where stories live. Discover now