Benim okula girdiğimi gören herkes bir kenara geçmiş, onlarla uğraşmamam için yalvaran gözlerle bana bakıyorlardı. Birileriyle uğraşmak isterdim ama havamda değildim bu yüzden hızlı adımlarla sınıfa geçtim. Öğretmeni görmezden gelip yerime geçtim.
Keşke şu an derste Bay Kwon olsaydı. Ondan başkasını dinleyesim gelmiyordu şu okulda.
"Jennie tahtaya gel, lütfen." Bayan Bae yine beni yerin dibine sokup çıkaracaktı kesin. Tamam biri benim arabama anahtarla 'loser' yazsa bende aynı şekilde davranırdım. Ama onun bana yaptığı daha kötüydü.
"Geldim hocam." dedim eteğimi düzeltirken. Gözleri bir anda bacaklarıma kayınca kendimi tuhaf hissetmiştim.
Bayan Bae gözlerini benden çekip sınıfa döndü. "Evet arkadaşlar Jennie'nin tebrik ediyoruz bugün erken teşrifleri için." dedi. Bu kadın kendini rezil etmekten zevk alıyordu herhalde.
Sınıftaki herkes -bende sahil olmak üzere- tuhaf tuhaf bakınca bozulmuştu. O an kendimi tutamayıp hafif kıkırdadım. O an göz göze geldik. İşte şimdi şıçtın Kim Jennie.
"Neye güldün sen?" saçını kulağının arkasına aldı. Bu onun 'şimdi seni yerin dibine sokup çıkaracağım" demesinin kibar bir yoluydu.
"Öyle hocam aklıma bir şey geldi de." dedim. Eğer o beni rezil ederse bende onu rezil edecektim. Çünkü benimde bir sınırım var. Ve herkes haddini bilmeli.
"Ne geldi o kuş kadar aklına?" tek kaşını kaldırmıştı. "Pardon yanlış oldu. Olmayan aklına diyecektim." kahkaha attı. Harika şimdi damarıma basmıştı.
"Geçen gün kocanız instagramdan bana yazdı da. İsterseniz bunu detaylı olarak tenefüste konuşabiliriz." Kendi kaşınmıştı. Yüzüne baktığımda kıpkırmızı kızarmıştı. Destek almak için elini masasına koymuştu. "İyi misiniz?"
Sorduğum soruya cevap veremeden yere yığıldı. Sınıftakilerden bazıları hızlıca başka öğretmenleri çağırdılar. Bay Kwon ve birkaç öğrenci koşarak içeri girdiler.
"Seninle sonra görüşeceğim Jennie. Çıkışta odama gel." Bay Kwon'un gözlerindeki hayal kırıklığını gördüğümde çantamı alıp okuldan çıktım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Kalp hastasıymış kadıncağız. Üstüne bir de kocasının yaptığı şeyi duyunca olan olmuş." Bay Choi oturduğu yerden ayağa kalkıp Bay Kwon'un yanına oturdu. "Jennie ne alaka onu anlamadım."
"Baya uzun zamandır instagramdan taciz ediyormuş kızı. Geldi söyledi. Ama ben ona saklamasını söyledim. Nasıl böyle bir hata yaptım bilmiyorum. Ona güvenmemeliydim." Elimdeki sigarasını yaktı.
"Babası olmasa iki dakika duramaz şu okulda. Yaptığı zorbalıklarda ortada. Ve sen bana ona güvendiğini söylüyorsun Jiyong."
"Yarın ona büyük bir ceza vermeliyim."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
İlk 'Taennie' kurguma hoşgeldiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savage But Pretty || Taennie
FanfictionBay Kwon verdiği cezayla Jennie'nin hayatını baştan sona değiştirmişti. (Not: Düzyazı, Instagram ve Texting karışık bir şekilde yazılmıştır.).