35

2.5K 200 143
                                    

-10 Yıl Sonra-

İstediğim bölüm olan dişçiliği bitirmiş, Jisoo, Lisa ve Chaeyoung'la beraber özel bir klinik açmıştık. Her şey istediğimiz gibi gidiyordu.

Namjoon ve Jisoo evlenmişlerdi. Jungkook ve Lalisa sözlenmişti. Ben ve Chaeyoung'a gelirsek hala bizi terkeden lise aşklarımızı unutamamış ve hayatlarımıza müzmin bekarlar olarak devam ediyorduk.

"Ben çok yoruldum ya." diyerek içeri geldi Lalisa. Ellerindeki eldivenleri çıkarıp kendini koltuğa attı. "Bu kadar kişinin aynı anda dolgu yaptırması imkansız. Kesin sözleşip geldiler."

Dediği şeyle kahkaha attım. Chaeyoung içeri elinde kahve poşetleriyle geldi. İçinden bir tanesini çıkarıp Lisa'ya uzattı. "Al enerji verir."

Lisa kahveyi alıp hızlıca içti. "Şu sıcak günde ne iyi geldi ya. Sağ ol gülüm."

Bende Jisoo için kahve alıp ona bakmaya içeriye gittim. Hala hastasıyla uğraşıyordu. Aletleri kenara koyduğunda işinin bittiğini anlayıp yanına gittim.

"Minho amca dişlerin harika olmuş." bu adam Jisoo'dan başka kimseye dişlerini dokundurmuyordu. Ve beredeyse üç haftada bir bizim kliniğe geliyordu.

"Sağ olasın güzel kızım. Ücreti nerede ödeyeceğim?"

"Koridorun sonunda pembe kapılı odaya gidersen sana yardımcı olurlar." Minho amca gittiğinde kahveyi Jisoo'ya uzattım.

"Çok yoruldum. Bu adam beni bitiriyor. Acaba platonik aşık falan mı?" güldü.

"Kızı yaşında kadınsın. Hem evlisin de. Utanır ya." deyip dalga geçtim.

"Lalisa'nın da bu gece nişanı var. Yavrum hala çalıyor. Bugünlük erken kapatalım da kız hazırlansın."

"Olur hadi kızların yanına gidelim."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kızları Lisa'nın evine bırakıp kendime kıyafet almak için bir butiğe gelmiştim. Eğer kızlara daha elbise almadığımı söyleseydim fena azar yerdim.

Biraz bakındıktan sonra beğendiğim birkaç kıyafeti alıp giyinme kabinine gittim. Hepsini denedikten sonra iki elbise arasında kaldım ve ikisini de satın aldım ve çıktım.

Kızların yanına geldiğimde hepsi çoktan hazırlanmıştı. Bende elbiselerimden birini alıp Lisa'nın odasında giyip çıktım.

"Jendeuk mükemmelsin bebeğim." dedi Chaeyoung beni baştan aşağı süzerek.

"Sende öylesin bebeğim." deyip güldüm.

"Şu halimize bak. Resmen sevgilisizlikten birbirimize yürüyoruz."

"Öyle demeyin benim müzmin bekarlarım." Jisoo da gelmişti.

"Yalansa yalan de Soo." Chaeyoung çantasından parfümünü çıkarıp birkaç fıs sıktı.

"Bu konu hakkında daha fazla konuşamayacağım çünkü Jennie'yi süslemem lazım. Sen geç şu sandalyeye otur da sana güzel bir makyaj yapayım." dedi Jisoo. Makyaj malzemelerini almak için içeriye gitti.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Siz insan mısınız be?!" Hepimiz hazırlanmıştık ve bizi gören Jungkook ve Namjoon'un dibi düşmüştü.

"Bu kadar güzel olmasaydın aşkım. Kızlar kıskanmasın sonra." dedi Namjoon sevgilisinin belinden tutarken.

Jisoo utanıp başını Namjoon'un omzuna koydu. Çok güzel bir çift olmuşlardı.

"Kimin müstakbel eşiymiş şu afet?" Jungkook da Lalisa'ya kendine çekti. Lalisa'da Jisoo'dan farksız bir şekilde utanmıştı.

"Bende seni öveyim bari." diyerek yanıma geldi Chaeyoung.

"Belimden tutmayı unutma." dedim diğerlerine göz devirerek.

"Misafirler ne zaman gelecek?" Lisa şimdiden telaşa başlamıştı.

"Güzel bir akşam yemeği yiyelim ondan gelirler." dedi Jisoo bizi mutfağa götürürken. Masayı dört dörtlük hazırlamıştı. Her zamanki gibi hep beraber masaya oturup birbirimize sataşarak yemeğimizi yedik.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kimse bir andan 10 sene sonraya gideceğimizi düşünmemişti dödksnss. Ama lise kısmını biraz daha uzatırsam kurgu baya uzayacaktı.

Keyifli okumalar efendim😊🌹❤️

Savage But Pretty || TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin