Okullar açılmıştı ve yine sabah erken kalkmalar, dersler ve cezalarım kaldığı yerden devam edecekti. Ama artık alışmıştım ve hayatım beklediğim gibi kötü gitmiyordu. Aksine mutluydum.
Jungkook beni aşağıda beklediğine dair mesaj attığında onu bekletmemek için çantamı alıp hızlıca evden çıktım.
"Günaydın Jungkookie." deyip hızlıca sarıldım.
"Günaydın Jendeuk." o da sarılmama karşılık verdi. Aramızın iyi olması beni daha enerjik yapmıştı.
Ayrılıp yürümeye başladık. Yolda birbirimize sataşıyor, birbirimize vuruyorduk. Saçımı çektiğinde dayanamadım be bütün gücümle koluna yumruğumu geçirdim.
"Ah Jennie yavaş ciğerimi söktün." deyip güldü.
Biri konuşmalarımızı duysa bizi sapık ilan edebilirdi.
Okula yaklaştığımızda her zaman sigara içtiğimiz ara sokağa girdik. Jungkook çantasından paketi çıkardığında uzun zamandır içmediğimi farkettim. Bana bir sal uzattığında titreyen ellerimle alıp hemen yaktım. Büyük bir özlemle içime çektim. Eski benden kalan tek özelliğim hala sigara içmemdi.
Sigaramı bitirdiğimde izmaritini yere atıp ayakkabımın ucuyla ezdim. Jungkook'un koluna girip yürümeye başladım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kısa bir törenin ardından sınıflara geçmiştik. Bütün arkadaşlarıma teker teker sarılıp orta sıranın en arkasına geçip oturdum.
Chaeyoung büyük bir ihtimalle sıra arkadaşım olmayacaktı. Çünkü grupta Jimin'le oturmak istediğine dair bir şeyler yazmıştı. Onu anlayabiliyordum. Bende sevdiğimle aynı sınıfta olsam bende aynı şeyi yapardım.
Etrafa baktığımda Taehyung'u görememiştim. Gelmediğini yeni farkediyorum. Telefonumu çıkarıp onu arayacakken nefes nefese sınıfa girdi. Beni görünce gülümseyip yanıma geldi.
"Boş mu?"
"Evet." gülümsemesi daha da genişledi. Bende oturması için çantamı kendime doğru çektim. Yeni sıra arkadaşımın o olması hoşuma gitmişti.
"Gelmeyeceksin sandım."
"Bugünü kaçıramazdım. Sana iftira atanın kim olduğunu merak ediyorum."
Ben o meseleyi tamamen unutmuştum. Aniden gerildiğimi hissettim. Ya öğrendiğimde kendimi tutamayıp eskisi gibi öfkelenip kötü şeyler yaparsam?
Bay Kwon içeri girdiğinde hepimiz ayağa kalktık. Bizi süzüp gülümsedi. Eliyle oturmamız için konut verdiğinde oturup pürdikkat ona baktık.
"Arkadaşlar hepinizin bildiği üzere Jennie'ye çok büyük bir iftira atıldı ve bend edebil olmak üzere çoğu kişi de zan altında kaldı. Öncelikle bu iftiranın asılsız olduğunu söylemeliyim. Böyle bir şeyi ortaya atıyorsanız her şeyi düşünmelisin. Ne kadar sürdürebileceğinizi veya sonunun ne olacağını. Öylesine iğrenç ithamlarla birini suçlayacaksanız gizli gizli yapmalısınız. Lakin bunu yapan arkadaşımız bu söylediklerimin hiçbirini düşünemeyip ki ben onu zeki zannederdim öylece kendi bilgisayarından girip yazıp çıkmış. Yani onu bulmamız iki dakikamızı bile almadı." Ayağa kalkıp sıraların arasında dolaşmaya başladı.
"Kendisine iki tenefüslük süre veriyorum. Eğer Jennie'den ve zan altında bıraktığı arkadaşlarından özür dileyecek ya da kendisine başka bir okul bulacak kararı kendisine bırakıyorum."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
İkinci teneffüste birmişti ama ne gelen vardı ne giden. Ben, Taehyung ve Jimin sırf utanmasın diye kendisini arka bahçede bekliyorduk. Benim sandığımın aksine başka sınıfta değildi. Ve bu beni daha da üzmüştü.
"Gitsek mi artık?" Jimin beklemekten sıkılmıştı. Taehyung da onu onaylarcasına baktı.
"Siz gidin. Ben biraz daha bekleyeceğim." dedim. İçlerinin rahat olmadığını biliyordum ama yine de bir umut o kişinin gelmesini bekleyecektim.
Onlar gittiğinde saatime bakıp bel dakika daha bekleyip gitme kararı aldım. Eğer gelmezse kendi bilirdi. Sonuçta okuldan atılacak ve rezil olacak oydu.
Karşımda bir hareketlilik hissedip kafamı kaldırdığımda Sooyoung yanıma doğru geliyordu. O olduğuna inanmak istemiyordum.
"Merhaba Jennie." gözlerimin içine bakmıyordu. Normalde sürekli burnu havada gezen kız bana bakmıyordu.
"Merhaba?" dedim sorarcasına.
"Öncelikle buraya özür dilemeye gelmedim. Sadece sana karşı kullandığım küfür için özür diliyorum. Başka bir okul buldum gideceğim ve bunun tek sorumlusu sensin."
"Pardon ama ben sana hiçbir şey yapmadım. Yapan sensin farkındaysan?!" sinirlenmiştim.
Bu sefer gözlerimin içine bakmaya başlamıştı. Sinirliydi ama gözleri sanki her an ağlayacakmış gibi dolmuştu.
"Ben bu okula geldim ilk günden beri Taehyung'u seviyorum. Senin aksine ona ulaşmak için çok uğraştım. İlk sene çok utangaçtan bu yüzden ona tek kelime dahi söyleyemedim. İkinci sınıfta o bir anda değişik kendini sadece derslerine verdiği için etrafında olan hiçbir şeyi görmedi. Sonra sınıflarımız ayrıldı. O zeki olduğu için hep Çalışkan'lar sınıfındaydı. Çok uğraştım. Onun için gece gündüz ders çalıştım ama olmadı.
Bu sene son bir kez de olsa aynı sınıfta olup en azından her gün onu görmek umuduyla daha sıkı çalıştım. Ama bir baktım ki dersle alakası olmayan Kim Jennie bir anda Çalışkan'lar sınıfına geçiyor. Bunu nasıl başardın Jennie? O sınıfa girmek için bütün notlarının çok iyi olması gerekir. Kendini nasıl bir anda değiştirip o sınıfa geçebildin?"
Çok şaşırmıştım. Taehyung da onu seviyordu. Benim söylemem doğru olmazdı ama biraz daha uzatırsa söylerdim.
"Ceza sonucu geçtim bütün okul biliyor. İsteyerek geçmedim yani."
"Yine de bir çaba göstermedin değil mi? Taehyung'un beni sevmesi için elimden geleni yaptım. Ama karşıma senin gibi bir engel çıktı. Nasıl bir şeysen her yerden çıkıyorsun. Sen benim canımı nasıl acıttıysan bende seninkini öyle yakmak istedim."
Tamam da Taehyung ve ben arkadaştık. Ben ona nasıl engel olabilirdim ki.
"Farkında mısın bilmem ama biz arkadaşız. Ayrıca o seni seviyor." daha fazla dayanamayarak söylemiştim.
Tuhaf tuhaf bakıp yüzüme kahkaha attı. Sanırım sinir krizi geçiyordu. Benim yapmam gereken her şeyi o yapıyordu.
"Sen gerçekten de gerizekalıymışsın Jennie. Beni sevdiğini bilsem sana o kadar lafı söyler miydim?"
Haklıydı. Ve ben tek bir kelime bile edemiyordum. Korktuğun başıma gelmezdi umarım.
Yanımdaki boş yere oturup ağlamaya başladı. Az önce bana o lafları söyleyen kendi değilmiş gibi hıçkıra hıçkıra ağladı.
"O seni seviyor Jennie. Hem de çok seviyor."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Arkadaşlar yorum yapsanız bende kurgunun gidişinin iyi mi kötü mü olduğunu anlasam olur mu?
🌹❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savage But Pretty || Taennie
FanfictionBay Kwon verdiği cezayla Jennie'nin hayatını baştan sona değiştirmişti. (Not: Düzyazı, Instagram ve Texting karışık bir şekilde yazılmıştır.).