22

3.5K 273 113
                                    

Sonunda okullar tatil olmuştu. İki hafta sürecek olan tatilin her gününü planlamıştım. Geç saatte uyanacak, geri kalan zamanlardaysa arkadaşlarımla buluşacak, evime davet edecektim. Hatta birkaç gün sonraki Doğum günümü bile organize etmiştim.

Odamda bunun heyecanını yaşarken kapı tıklatıldı ve içeri annem girdi. Elinde küçük bir kutu vardı. Yanıma gelip komidinin üstüne bıraktı.

"Sana gelmiş. Mutlu olacağına eminim." anlımdan öpüp odadan çıktı.

Uzanıp kutuyu elime aldım. Küçük bir kutuydu. Açtığımda içinden küçük bir zarf ve çok hoş bir kolye çıktı. Papatya şeklindeydi kolye. Hemen boynuma taktım. Daha kimden geldiğini bile bilmiyordum ama şimdiden duygulandırmıştı. Daha sonda zarfı açıp içinden katlanmış kağıdı çıkarıp okumaya başladım.

"Kim Jennie'ye

Her ne kadar arkadaşlığımız bitmiş olsa da hediyemi göndermek istedim. Hatırlıyor musun 4-5 ay önce beraber Jisoo'nun Doğum günü için hediye bakarken bu kolyeyi çok beğenmiştin. İlk defa bir eşyaya böyle baktığını görünce hemen aldım. Ama uygun zamanı bulup verememiştim. Kısmet Doğum gününeymiş. Umarım sevmişsindir.

Seni her zaman sevecek olan dostun
Jeon Jungkook'tan..."

Kağıda bakıp bakıp ağlıyordum. Benim bittiğini sandığım sevgisi bitmemişti. Bir an önce gidip ondan özür dilemeliydim. O benim atamadığım adımı atmıştı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Chaeyoung'un aramasıyla yaklaşık iki saat dedikodu yapmıştık. O arada Jungkook'un sürprizini anlattığımda o da benim gibi duygulanmıştı.

"Yarın bizdesiniz haberin olsun Jen. Hem Jimin, Lalisa, Taehyung falan da gelecek. İtiraz istemiyorum."

"Kaçırır mıyım? O takdir belgesini Taehyung'un bir yerlerine sokacağım."

"Niye yükseldin bir anda?" dedi gülerek.

"Neymiş efendim o olmasa ben bu kadar dersin altından kalkamazmışım. Geçen benden kopya çeken kendisi değilmiş gibi. Tamam kendisinin hakkını yiyemem başta çok yardımcı oldu ama ben sadece ondan yardım almadım." derin bir nefes alıp verdim.

Acaba Sooyoung'a açılabilmiş miydi? Geçen bana 'sana bahsettiğim bir kız vardı ya işte ona açılmayı düşünüyorum' demişti.

"Yine daldın gittin be yavrum. Yine mi Sooyoung meselesi?" müneccim misin kızım be?

"Benim meselem onla değil. Taehyung'u düşünüyordum. Acaba açılabildi mi? Geçen öyle söyledi de." ona yalan söyleyemezdim kesin yakalardı beni.

"Jimin bana Taehyung'un başkasını sevdiğini söyledi. Sooyoung değilmiş." fısıltıyla söylemişti.

"Kim o zaman?" kalbim çok hızlı atmaya başlamıştı.

Neden böyle hissediyorum bilmiyordum. Ne zaman Taehyung'un ilişkileri, sevdiği kızlar hakkında konuşsak böyle oluyordu.

"Söyleyemem. Yemin ettim. Cidden kusura bakma. Kapatmalıyım." ve suratıma kapattı.

Arkadaşlık bu muydu be Chaeyoung. Benim de bilmeye hakkım vardı. Gruptaki herkes bilirken ben niye bilmiyordum?

Acaba Taehyung bana güvenmiyor muydu? Yada kendisine yakın hissetmiyor muydu? Üzülmüştüm. Umarım düşündüğüm gibi bir şeyler yoktur.

Kafamı dağıtmak için instagrama girdim. Hikayelerde yine salak saçma şeyler vardı. Kendi fotoğrafını koyup şarkı ekleyen mi dersin? Hiç aşık olmamış kişilerin aşk acısı hakkında yazılan sözler paylaşması mı dersin? Ne kadar tuhaf kişiler varsa hepsiyle takipleşiyordum.

Hikayelere biraz daha bakarsam beyin felci geçireceğimi düşünüp gönderilere bakmaya başladım.

'photo bu JK' yazıp paylaşmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'photo bu JK' yazıp paylaşmıştı. Jungkook'un elleri ve Jisoo'nun mükemmel yüzü birleşince ortaya sanat eseri çıkmıştı.

Jimin'in gönderisiyle duraksadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin'in gönderisiyle duraksadım. Nasıl benden gizli buluşup üstüne bir de fotoğraf atabilirlerdi?

Demekki Chaeyoung'la konuşurken Jimin yanındaydı. O yüzden salak salak fısıldayıp beni gerdi.

'Yeontan hyungunuza merhaba deyin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Yeontan hyungunuza merhaba deyin.'

Köpek sahiplenmişti. Fotoğrafı görünce yumuş yumuş oldum. Çok hoş bir fotoğraf olmuştu.

Bir an önce Taehyung'un evine gitmeliydim. Hem Yeontan'ı sevmek için hemde en sevdim atkım Hyejin'in odasında babamın hediye ettiği atkıyı unutmuştum.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Savage But Pretty || TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin