14

4K 304 57
                                    

Yavaş yavaş kendime geliyordum. Artık okuldakiler beni koridorda gördüğünde "kötü kız" demek yerine bana imrenerek bakıyorlardı.

Kendimi iyice toplamıştım. Sınıftaki herkesle aram iyiydi. Benden nefret eden hocalar bile sevmeye başlamıştı.

Taehyung, Chaeyoung ve bende okulun gözdeleri olmuştuk. Bizi gören herkes selam veriyor ve sürekli bizimle konuşmaya çalışıyordu.

"Bugün çıkışta bize gelsenize." dedi Chaeyoung okuma kitabını kapatırken.
Taehyung'la bakıştık. Gülümseyince onayladığını anladım.

"Olur." der demez sıkıca sarıldı.

Kesinlikle temas bağımlısıydı. Hemde aşırı derecede. Onun gibi olan biri daha vardı: Park Jimin.

Jimin ve Taehyung yakın arkadaş olduklarından mecburen yakınlaşmak zorunda kalmıştım onunla. Çok iyi ve kibar biriydi. Bütün kızların isteyeceği türden.

Chaeyoung'un ondan hoşlandığını biliyordum. Sürekli ona bakıp duruyordu. Onun okuduğu kitapları okuyordu. Ve onu görünce saçını kulağının arkasına alıyordu. Bu hareketi sadece utandığında yapardı.

"Ben bir annemi arayıp geleyim." telefonunu alıp dışarı çıktı.

"Çok heyecanlandı. Sanki evine Taylor Swift geliyor." Taehyung şimdiden başlamıştı dalga geçmelerine.

"Duymasın kırılır." dedim. Beraber güldük. Aklıma gelen şeyle yüzümde şeytani bir gülüş oluştu. "Jimin'i de çağıralım mı?"

Onunda yüzünde benimkinden eksik kalmayacak türde bir ifade oluştu. "Söylemeyeceğiz ama."

"Geldiğinde şaşırsın. Bize de gülecek bir şeyler çıkar be Taetae."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ben ve Chaeyoung kol kola, Taehyung'da yanımızda Chaeyoung'un evine yürüyorduk. Çok heyecanlıydı. Elleri buz kesmişti. Manyak kız.

Binanın önüne geldiğimizde Chaeyoung'a çaktırmadan Jimin'e konum attım. Asansöre bindiğimizde Chaeyoung ikinci katın düğmesine bastı.

Burası Chaeyoung gibi biri için aşırı mütevazi bir yerdi. Şahsen ben onun lüks bir yerde yaşadığını düşünmüştüm.

Anahtarı çıkarıp kapıyı açtı. O girince bizde arkasından girmiştik. Az önceki söylediğim şeyi unutun. Evin içi saray gibiydi.

"Evime hoş geldiniz. Siz şuradaki odaya geçin ben hemen geliyorum."

Taehyung'la her zamanki gibi bakıştık. Böyle anlaşmaya alışmıştık. Böylesi daha güzeldi. Birbirimize bir şeyleri açıklamak yerine gözlerinin içine bakıyorduk.

"Jimin geç kalmasa bari." dedim fısıltıyla.

"Aşağıdaymış." ikimizde gülümsedik.

Ona gülmek, gülümsemek çok yakışıyordu. Bir anda farklı biri oluyordu.

"İddiaya girelim mi?" dedim aklıma gelen fikirle.

"Ne iddiasıymış bakalım Kim Jennie?" oturduğu yerden kalkıp yanıma oturdu.

"Eğer Chae ve Jimin bir hafta içerisinde yakınlaşmazlarsa saçımı sarı yapacağım."

"Kesinlikle yakınlaşmayacaklar Jen. Boşuna kıyma saçlarına." dedi saçlarımı karıştırırken.

"Tamam o zaman sende iddiaya gir. Tam tersi olursa sen boyatırsın."

"Anlaştık." biz el sıkışırken kapı çalmıştı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1k olmuşuz. Okuyan herkese çok teşekkür ederim💓.

Savage But Pretty || TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin