-34-GÜZEŞTE

6.8K 506 277
                                    


Güzeşte: Zaman bakımından geçmiş, geride kalmış

Merhaba arkadaşlar 😊

Keyifle okuyun🖤

Vedalar gözüyle sevenler içindir,Çünkü gönülden sevenler ayrılmazHz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Vedalar gözüyle sevenler içindir,
Çünkü gönülden sevenler ayrılmaz
Hz. Mevlâna 🌹

Ağzımın içinde hissettiğim kurulukla gözlerimi araladığımda tepemde beni izleyen adamla irkildim. Uykudan tam olarak açılmayan gözlerim karşımızdaki devasa camları bulduğunda havanın aydınlanmadığını görerek daha çok şaşırdım. Sonra yavaşça dirseklerimin üzerinde yükselip başucumdaki komodinin üzerinde duran sudan bir yudum aldım ve gözlerimi kısarak yeniden Araf'a döndüm. "Uyumadın mı sen?"

Tebessüm ederek başını iki yana sallarken "Hayır, seni izlemek daha güzeldi." dedi.

Ciddi olamazdı herhalde? Kaç saat olmuştu biz yatalı?

Şaşkınlık bir kez daha kuşatırken bedenimi aşkla baktım gözlerine. Birlikte olmamıştık. Sınırlarını aşan, arzuyla kıvranan bedenim, sonrasını düşünmeyerek ileri gitmek istemişti. Tabi tüm suçu bedenime atmak da haksızlık olurdu. Onunla bir olmayı, tamamen onun olmayı ben de istemiştim. Hatta bunun için biraz yaramazlık da yapmıştım ama bu kez de Araf beni durdurmuş ve "Evlenmeden ellettirmem!" demişti!

Sözleri karşısında attığım kahkaha hala kulaklarımdaydı. Şu an hatırlıyor olmam bile yüzümde istemsizce meydana gelen bir gülümseyişe sebepti.

"Sen hep böyle gül, ben her gece izlerim seni!"

Elini saçlarımın arasına attı. Parmak ucu saçlarımın arasında yavaşça süzülürken derin bir soluk alıp verdim. "Beni izlemen çok güzel hissettiriyor ama ben aklıma gelen başka bir şey için gülümsemiştim. Yani sen geceleri beni izlemek yerine uyu sadece, dinlen. Ben öyle daha mutlu olurum."

Eli saçlarımın arasında gidip gelmeye devam ederken boğuk sesiyle "Ben alışkınım güzelim. Yıllardır beni uyutmayan şey aklımdaydı, şu an yanımda, yatağımda... " dedi.

Ne diyebilirdim ki büyük bir aşkla konuşan adama? O beni çok güzel seviyordu. Peki ya ben... Ben ona sırılsıklam aşıktım.

Elim başımın üzerindeki elini sıkıca kavradı ve parmaklarımı parmaklarının arasından geçirerek onu biraz daha kendime çektim. Bir eli hala başının altında olsa da onu kendime çekmemle bedenini biraz daha aşağıya kaydırdı ve aramızdaki mesafe azaldı.

Elimi bir kısmı sarılı olan çıplak göğsüne götürdüğümde şaşkınlıkla beni izliyordu. Yarasını acıtmamaya çalışarak elimi teninde gezdirmeye başladığımda kaskatı kesildiğini hissediyordum. Elim aniden sargı bezinin üzerinde dururken gözlerimi acı içinde kapayıp yeniden açtım.

AŞK-I MEVA /CENNET'İN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin