Mevani: Maniler, Engeller, Engel OlanlarMerhaba çok değerli okurum😊
Yine yazarken duygusala bağladığım bir bölüm oldu ama çok keyif aldım umarım siz de keyifle okursunuz 🖤
Lütfen oy verin, öyle devam edin🙏
Gönül kime söz vermişse,
Aşk onda muhteşemdir..Şems Tebrizi ☘
Akın omuzuna attığı Senem'le birlikte merdivenleri önden çıkarken Ertan arkasından daha yavaş bir şekilde geliyordu. Ara ara nefes alıp verirken bu kış gecesine tezat saç dipleri ve alnı ter içinde kalmıştı. Çünkü sadece kendisini değil, Saliş'i de taşıyordu. Senem de rahat durmuyordu ama Saliş cadısı resmen omuzunda tepiniyor, bir saniye bile rahat vermiyordu. Ağırlığı da cabasıydı!
Merdivenleri bitirmeye az bir basamak kala Akın omuzunun üzerinden Ertan'a dönüp sırıtarak baktı. "Yorulmuş görünüyorsun Ertan'cım!"
Ertan kendisine seslenen adamın alaycı sözleriyle durdu ve kendisinden daha yüksek bir basamakta durduğu için yüzünü kaldırdı. "Yoruldum tabi anasını satayım! Sen kuş gibi kız taşıyorsun bendeki bildiğin manda yavrusu!"
Akın, duydukları karşısında kahkaha atarken başını iki yana salladı. Ertan ise birkaç saniye sonra poposuna yediği şaplakla sarsılarak gözlerini kocaman açtı. Duymuş muydu kendisine manda yavrusu dediğini?
Omuzundan aşağı sarkıttığı kadına doğru başını çevirdiğinde "Ne yapıyorsun lan, niye vurdun şimdi?" diye sordu.Saliş ise ağzının içinde dolanan kelimelerle "Seni test ediyordum. Maşallah, ne göt varmış arkadaş!" dedi.
Ertan kadının sarhoş haliyle söylediği sözlere şaşırsın mı sinirlensin mi bilemezken Akın bir kahkaha daha attı ve önüne dönerek arkasında kalan adamın duyabileceği bir sesle söylendi. "Senin namus elden gitmeden gidelim kardeşim bir an önce hadi!"
Ertan, Akın'ın sözlerinden sonra arkasındaki kadına doğru öfkeyle baktı ve sanki karşısında söyleyeceklerini anlayabilecek biri varmış gibi ciddiyetle konuştu. "Test ediyormuş, spor araba mıyım lan ben? Neyimi test ediyorsun? Eline koluna sahip çık, benim sabrımı taşırma. Seni buradaki ayyaşlarla bırakırım, görürsün götü, ödü!"
Saliş anlamış gibi başını yukarı aşağı oynatırken Ertan'ın anlamayacağı bir şeyler mırıldandı yine. Ertan ise başını iki yana salladı. Bu kadını ne zaman anlamıştı ki sanki.
Gece kulübünden çıktığında Akın'ın arabasına doğru ilerledi. Evden Araf'ın arabasıyla çıktıkları için kendi arabasını almamıştı. Mecburen Akın'ın arabasıyla gideceklerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I MEVA /CENNET'İN AŞKI
RomanceBiri umutsuzdu diğeri umut oldu, Biri sevgisizdi diğeri sevgi oldu, Biri güçsüzdü diğeri güç oldu, Biri güvensizdi diğeri güven oldu, Biri kördü diğeri göz oldu, Biri kalpsizdi diğeri kalp oldu, İki yürek aynı ateşin içinde pişti adı aşk oldu! *****...