Düş: RüyaMerhaba çok sevgili okurum😊
Bölüme geçmeden sizi bir konuda aydınlatmak istiyorum. Çünkü bazı yorumlardan durumun tam olarak anlaşılmadığını, oturmayan yerlerin olduğunu anladım.
Kitap geçmişte geçmiyor. Şu an 2019 senesinin son günlerine yaklaşıyorlar. Dolayısıyla kitapta adı geçen partinin geçmişle, gerçekle bir alakası yok. Sadece partinin değil kişilerin de hiç kimseyle alakası yok. Tamamen kendi hayal dünyam... Aklınıza takılan herhangi bir soru işareti olursa bana sorabilirsiniz. Saygı içinde sorulan her soruyu cevaplayacağıma emin olabilirsiniz canlarım❤
Bu arada çok sık duyduğum bir soru vardı. Onu da bu bölümde bir parça da olsa açıkladım. İleride daha detaylı da değineceğim bu konuya. Dikkatli okurlarım o ayrıntıyı kaçırmayacaktır ;))
Keyifli okumalar 🖤
Mаviyе,
Mаviyе çаlаr gözlеrin,
Yаngın mаvisinе.
Rüzgаrdа аsi,
Körsеm,
Sеndеn gаyrısınа yoksаm,
Bozuksаm,
Cаn bеnim, düş bеnim,
Ellеrе nеsi?
Hаdi gеl, Ay kаrаnlık…
İttеn аç,
Yılаndаn çıplаk,
Vurgun vе bеlа
Gеlip durmuşsаm kаpınа
Vаr mı ki doymаzlığım?
İllе dе illе Sеvmеlеrim,
Sеvmеlеrim gibisi?
Oturmuş yаzıcılаr
Fеrmаnım yаzаr
N’olur gеl, Ay kаrаnlık…
Dört yаnım puşt zulаsı,
Dost yüzlü,
Dost gülücüklü
Cigаrаmdаn yаnаr.
Alnım öpеrlеr,
Suskun, hаyın, çiyаnsı.
Dört yаnım puşt zulаsı,
Dönеrim dönеrim çıkmаz.
En lеylim gеcеdе ölеsim tutmuş, Etmе gеl, Ay kаrаnlık…Ahmеd ARİF
Arabada giderken başımı cama yaslamış yolu izliyor ve biraz önce gördüklerimi sindirmeye çalışıyordum. Boran neden böyle bir şey yapmıştı? Bir insan hangi akla hizmet kendisini dövdürürdü? Yanlış anlama gibi bir olasılığımın olup olmadığını da düşünmüştüm. Ancak buna imkan yoktu. Çünkü daha önce tekme tokat Boran’a dalan adamlar para alırken hiç de onu zorluyormuş gibi durmuyordu. Aksine karşısında o kadar efendi duruşları vardı ki Boran'a saygı duydukları ve karşısında çekindikleri belliydi.
Düşüncelerimin arasından izlenildiğimi fark ederek çıktım ve başımı camdan ayırmadan yanımda oturan adama çevirdim. Kırmızı ışıkta durmuştuk ve Boran başını benden tarafa çevirmiş açıkça beni izliyordu. Nasıl bir ruh halinde olduğumu çözmeye çalışıyor gibi bakıyordu mavileri. Biraz önce gördüklerimi bilmiyordu. Ondan saklanmıştım ve hiçbir şeyden haberim yokmuş gibi davranmıştım. Benden sakladığı şeylerin olduğunu hissediyordum ve bunu kendim çözmek istiyordum. Hoş ona sorsam bana gerçeği söylemezdi zaten.
Biz sessizce birbirimize bakmaya devam ederken Saliş ve Senem ise arka koltukta, kulüpte çektikleri fotoğraflar hakkında konuşuyordu. “Esmer şeker sakın onu paylaşayım deme bak!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I MEVA /CENNET'İN AŞKI
RomansBiri umutsuzdu diğeri umut oldu, Biri sevgisizdi diğeri sevgi oldu, Biri güçsüzdü diğeri güç oldu, Biri güvensizdi diğeri güven oldu, Biri kördü diğeri göz oldu, Biri kalpsizdi diğeri kalp oldu, İki yürek aynı ateşin içinde pişti adı aşk oldu! *****...