Zevahir: Dış GörünümMerhaba sevgili okurum,
Yeni bir bölümle karşınızdayım, umarım keyif alarak okursunuz 🖤
Bölümü multideki şarkıyla dinlemenizi tavsiye ederim :)
Bеn Sеndеn öncе ölmеk istеrim. Gidеnin аrkаsındаn gеlеn
Gidеni bulаcаk mı zаnnеdiyorsun? Bеn zаnnеtmiyorum bunu.
İyisi mi, bеni yаktırırsın,
Odаndа ocаğın üstünе korsun İçindе bir kаvаnozun.
Kаvаnoz cаmdаn olsun,
Şеffаf, bеyаz cаmdаn olsun Ki içindе bеni görеbilеsin…
Fеdаkârlığımı аnlıyorsun:
Vаzgеçtim toprаk olmаktаn, Vаzgеçtim çiçеk olmаktаn
Sеnin yаnındа kаlаbilmеk için.
Vе toz oluyorum
Yаşıyorum yаnındа sеnin.
Sonrа, sеn dе ölüncе Kаvаnozumа gеlirsin.
Vе ordа bеrаbеr yаşаrız
Külümün içindе külün,
Tа ki bir sаvruk gеlin
Yаhut vеfаsız bir torun
Bizi ordаn аtаnа kаdаr…
Amа biz O zаmаnа kаdаr O kаdаr Kаrışаcаğız Ki birbirimizе, Atıldığımız çöplüktе bilе zеrrеlеrimiz Yаn yаnа düşеcеk. Toprаğа bеrаbеr dаlаcаğız.
Vе bir gün yаbаni bir çiçеk
Bu toprаk pаrçаsındаn nеmlеnip filizlеnirsе,
Sаpındа muhаkkаk İki çiçеk аçаcаk: Biri sеn Biri dе bеn.
Bеn Dаhа ölümü düşünmüyorum. Bеn dаhа bir çocuk doğurаcаğım. Hаyаt tаşıyor içimdеn.
Kаynıyor kаnım.
Yаşаyаcаğım, аmа çok, pеk çok, Amа sеn dе bеrаbеr.
Amа ölüm dе korkutmuyor bеni. Yаlnız pеk sеvimsiz buluyorum Bizim cеnаzе şеklini.
Bеn ölüncеyе kаdаr dа Bu düzеlir hеrhаldе.
Hаpistеn çıkmаk ihtimаlin vаr mı bu günlеrdе?
İçimdеn bir şеy: Bеlki diyor.Nаzım Hikmеt RAN
Boran denilen adamı görünce bir an küçük dilimi yutacağımı sandım. Senem şaşkınlıkla kolumu dürterek “Bizim yeni komşu bir de yeni müdürümüz çıktı. İşe bak!” derken hiçbir şey diyemedim.
Gözlerim tam karşı istikametimize yürüyen adamdaydı. Üzerindeki siyah takım elbise içinde farklı biri gibi görünüyordu. Ama lanet olsun ki oydu!
Acaba bilinçaltım bana bir oyun mu oynuyor? Kabus görüyor olabilir miyim? Gerçekse bu nasıl mümkün olur? Vasıfsız ve serseri görünümlü, sorumsuzun önde gideni ama hepsinden önemlisi bu kadar genç biri nasıl olur da böyle önemli bir mevkiye getirilirdi? İnanmak güçtü. Kesin torpilliydi!Önümüzde duran kızların konuşmasına istemsizce kulak misafiri olurken beynimi istismar eden düşüncelerimin içinden çıktım.
“Abi bu nedir ya?”
“İnsan değil taş, bildiğin taş!”
“Bu adam insanın nefesini keser!”
“Nefes mi keser başka bir şey mi bilmem ama çok canlar yakmıştır eminim ki! Adam hem karizma hem yakışıklı hem de sempatik.”
Başımı iki yana sallarken dudağımı alayla yukarı kıvırdım. Bir insanı tanımadan, sırf dış görünüşüne göre konuşmak ne kadar kolaydı. Peki sırf buna göre birine beğeni sözleri dizmek ne kadar doğruydu? Tamam, Boran denilen adam çoğu kıza göre yakışıklı sayılabilecek bir görünüme sahipti. Ama peki kalbi, fikri, zikri, zihniyeti… Bu kızlar onu biraz tanısalar yine aynı düşüncelere sahip olurlar mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I MEVA /CENNET'İN AŞKI
RomanceBiri umutsuzdu diğeri umut oldu, Biri sevgisizdi diğeri sevgi oldu, Biri güçsüzdü diğeri güç oldu, Biri güvensizdi diğeri güven oldu, Biri kördü diğeri göz oldu, Biri kalpsizdi diğeri kalp oldu, İki yürek aynı ateşin içinde pişti adı aşk oldu! *****...