-28-PERESTİŞ

7.6K 623 240
                                    


Perestiş: Delicesine sevmek

Keyifli okumalar🖤

         Geceninsayesii bu arkadaş wattapdde yeniymiş sanırım ve sizlerden bir şans istiyor. Benden de paylaşmamı  istedi. Ben paylaştım siz de bir şans verin bence 😊

YorgunsunAnlatmaktan değil, susmaktanYaşamaktan değil, yaşamamaktanO kadar yorgunsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yorgunsun
Anlatmaktan değil, susmaktan
Yaşamaktan değil, yaşamamaktan
O kadar yorgunsun..

《Nazan Bekiroğlu

Başımı cama yaslamış öylece yolu izlerken arabada dönen muhabbetle ilgilenmiyordum. Kafamın içi fazlasıyla doluydu ve ben sesleri bastıramıyordum. Araf… Hem deli gibi özlediğim, hem de bir türlü affedemediğim…

Sahnede onu bırakıp gitmeden önce bana öyle bir bakmıştı ki kalbim yanmıştı. Onunla böyle iki yabancı gibi olmak canımı acıtıyordu. Ancak hazmedemiyordum. Benden onca sene saklandığı yetmez gibi hala bir şeyler saklamaya devam ediyordu. Bana güvenmiyordu. Ya da hayatını anlatacak kadar önemli görmüyordu. Doğru ya insan kendisi için önemli birinden on yıl nasıl uzak kalırdı zaten?

Düşündükçe kurarken Senem’in sözleriyle kendime geldim ve bakışlarımı tam önümde oturan arkadaşıma çevirdim. “Meva gecenin yıldızı Boran’la sendin. O nasıl bir zeybekti kızım? Herkes sizi soluksuz izledi!”

Başımı camdan kaldırmadan Senem’e yanıt verdim. “Abartmasan mı acaba? Sıradan bir zeybekti işte.”

Senem gülerek karşılık verdi. “Sıradanmış… Sen sizi izleyemediğin için böyle düşünüyorsun. Düğün videosu çıkınca Sakine teyzeden rica edelim de bize izlettirsin, o zaman bana hak vereceksin.”

Kaşlarım çatılırken “Yok artık, saçmalama.” dedim ve ekledim.

“Zeybek oynayan herkes böyle görünür. Yani biz değil, oyunun kendisi büyülü olan.”

“He, he… Kesin öyledir.” dedi dalga geçer gibi. Sonra yanında oturan ve arabayı kullanan Akın’a dönerek işveli bir sesle konuşmaya başladı.

“Ben de istiyorum Akın!”

Akın anlamamış gibi birkaç saniyeliğine gözlerini yoldan ayırdı ve Senem’e baktı. “Ne istiyorsun güzelim?”

"Zeybek oynamak... Sence de çok havalı değil miydi? Bittiğinde gelir alnımdan öpersin beni bir de tam olur!”

Senem son sözlerini söylerken arkasına doğru yarım dönerek imalı bir gülüş attı bana. Sinirle gözlerimi kapatıp açtım ve sabır çektim.

AŞK-I MEVA /CENNET'İN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin