Vehim:KuruntuMerhaba canlarım 🌺
Hızla büyümeye devam ediyoruz 4K 'yı geçtik ve gelen yorumlar çok güzel, karakterler içinize işliyormuş yorumlarda öyle okuyorum. Açıkçası kitabımın herkes gibi ben de çok okunma almasını isterim ama rakamlardan daha kıymetli bir şey varsa o da sizlerin düşünceleri,çok okunma alıp da beğenilmeyen,kötü yada orta seviyede bir kitap yazmak değil niyetim, niyetim kitap bittiğinde sadece kütüphanelerinizde değil, kalbinizde de yer etmesi ❤☘
Uzattım biliyorum ama içimden geçenleri yazmak istedim, daha fazla uzatmadan hemen bölüme geçelim, keyifle okuyun efendim 🖤
Multi: Sigaramın Dumanına Sarsam..
Sen ol da ister yâr ol, ister yara...
Lütfun da başım üstüne, kahrın da...
Şems TebriziMeva zorlukla yutkunurken bir cevap veremedi. Bu sırada Nurşen Hanım yanlarına kadar varmıştı. Şaşkın ve bir o kadar kaygılı olan gözleri Araf'taydı. "Bu delikanlı kim Meva?"
Genç kız kuruyan dudaklarını ıslattıktan sonra telaş içinde cevap vermeye çalıştı. "Şey... Şey anne... Araf, benim arkadaşım!"
Meva devamını getiremezken Nurşen Hanımın kaşları çatıldı. Kızı hangi ara arkadaş edinmişti? "Nereden tanışıyorsunuz?"
Genç kız bir kez daha cevap vermek için yeltenecekti ki Araf geri planda durmanın gereksiz olacağını düşünerek Meva'da olan gözlerini Nurşen Hanıma çevirdi. "Kendimi tanıtmama izin verin efendim. Ben Araf, Bahar'la aynı okula gidiyorum. Meva'yla da ilk kez mezarlıkta başına o talihsiz olayın geldiği gün karşılaşmıştık."
Nurşen Hanım aldığı cevapla kaşlarını havaya kaldırırken sözü yeniden Meva devraldı. "O gün beni o pisliklerin elinden Araf kurtarmıştı anne. Araf olmasa ben de bugün olmazdım! Onunla sonrasında Yasemin ablanın dükkanında karşılaşmam ve teşekkür etme şansım olması ise Allah'ın bana vermiş olduğu büyük bir lütuftu."
Nurşen Hanım kızının sözleriyle önce şok geçirmiş gibi kalakaldı. Daha sonra üzerindeki şaşkınlığı atmaya çalışarak biraz mahcubiyet, çokça minnetle Araf'a döndü. "Ah evladım, sana ne kadar teşekkür etsem az! Olaydan sonra kızımı kurtaran kişiyi öğrenmek için birkaç kere karakola gitsem de kimliğinin gizli kalmasını istediğini söylediler. Ama şimdi seni gerçekten Allah çıkardı karşıma! Meva'mı kurtardın, bana bağışladın ya Allah ne muradın varsa versin sana evladım. Kızımın senin gibi cesur, doğru ve mert biriyle arkadaş olmasına çok sevindim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I MEVA /CENNET'İN AŞKI
RomanceBiri umutsuzdu diğeri umut oldu, Biri sevgisizdi diğeri sevgi oldu, Biri güçsüzdü diğeri güç oldu, Biri güvensizdi diğeri güven oldu, Biri kördü diğeri göz oldu, Biri kalpsizdi diğeri kalp oldu, İki yürek aynı ateşin içinde pişti adı aşk oldu! *****...