İnkisar: Gönlü kırılma, paramparça olma,dağılma hali, yıkılışMerhaba sevgili dostlar🥰
Yeni bir bölümle karşınızdayım🤗
Yukarıda paylaşılan şarkı:Arsız Hasret sözleri sevgili lazuribozo180886 , seslendirmesi ise sevgili _iirazz aittir ve Aşkı Meva kitabı için yazılıp bestelenmiştir. Kendilerine çok çok teşekkür ederim beni çok duygulandırdılar😊🙏 Şarkı benim için çok kıymetli olduğundan bu can alıcı, yüzleşme bölümünde paylaşmak istedim umarım dinler ve siz de begenirsiniz ❤🙏
Bölümü okurken tavsiye edebileceğim diğer şarkılar:
Seni severdim
Koyverdin Gittin beni,
Gide gide bir sögüde dayandım
( şarkıların orjinal adları tam olarak böyle mi bilmiyorum ama kolayca bulabilirsiniz zaten bilindik hepsi)Herkese keyifli okumalar :)
Aşk nedir bilmiyorsan gecelere sor,
Şu sapsarı yüzlere, kupkuru dudaklara sor...Hz. Mevlâna 🍀
Sözlerim karşısında mimik oynamadı yüzünde. Ancak gözleri acı çeker gibi bakıyordu gözlerime. Öldürücü bir öfke ve nefret içindeydim. Hep görmek istediğim mavilere bu şekilde bakmak canımı her şeyden daha çok yakıyordu. Kim derdi ki aşık olduğum, yıllarca hem hayranlık duyduğum hem de özlemini çektiğim, kavuşmayı iple çektiğim adamla böyle karşılaşacağımı. Ölü değil de yaşamasına sevinç duymak yerine öfkeleneceğimi…
“Evine izinsiz girdiğim için kızmadın inşallah! Gerçi çok da şaşırmış gibi durmuyorsun. Dur tahmin edeyim; yukarıya baktığında beni görmüştün zaten, değil mi!”
Gözlerini kısa bir süreliğine gözlerimden kaçırdıktan sonra cevap verdi. “Başından beri biliyordum! Arabaya bindikten sonra dikiz aynasından arkayı kontrol ederken koltuğun küçük bir kısmının ayakkabı izi olduğunu gördüm.”
Duyduklarımla ağzım açık, şok içinde kaldım. Demek anlamıştı. Gerçi ne bekliyorsam... Karşımda dikilen adam eski bir askerdi ve gözünden hiçbir detayın kaçmaması gayet normaldi. Ancak beni asıl şaşırtan, buraya kadar sessiz kalışıydı. Neyin peşindeydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I MEVA /CENNET'İN AŞKI
RomanceBiri umutsuzdu diğeri umut oldu, Biri sevgisizdi diğeri sevgi oldu, Biri güçsüzdü diğeri güç oldu, Biri güvensizdi diğeri güven oldu, Biri kördü diğeri göz oldu, Biri kalpsizdi diğeri kalp oldu, İki yürek aynı ateşin içinde pişti adı aşk oldu! *****...