Müteşekkir: Şükran, memnuniyet ve minnet..
Merhaba benim çok sevgili okurum👋
Multi deki afiş yine çok sevgili bsudeee nin eseri kendisine hem kapak hem de afiş için bir kez daha çok teşekkür ediyorum ❤🌹
Keyifli okumalar 🌱
İnsanı gördüklerinden ibaret sayma,
Görmediklerinde ara..
İçidir hakikatın resmi
Dışı sadece bir manzara..Mevlâna
“Bana sakın yalan söyleme! Ankara’da olduğunu biliyorum!”
Derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalışarak "Neredesin sen?"diye sordum.
Sözlerimden sonra kısa bir süre sustu. Daha sonra “Madem Türkiye’ye döndüğümü biliyorsun o zaman nerede olduğumu da kendin bulacaksın!” deyip telefonu bir anda kapattı.
Öfkeyle bağırdıktan sonra direksiyona ardı arkasına vurmaya başladım. Sonra arabayı bir kenara çekip Ertan’ı aradım. Telefon kısa sürede açılırken “Efendim kardeşim,"
“Amcam Ankara’da Kosovalı!”
“Hadi be, sıçtık desene!”
“Bana acilen o yaşlı kurdun adresini bulman lazım. Sana telefon numarasını ve bugün kullandığı arabanın plakasını atacağım. Kısa sürsün lütfen!”
Derin bir iç çekti. “Gönder anasını satayım!”
Telefonu kapatıp bilgileri hemen mesaj attım. Daha sonra başımı geriye götürüp koltuğa yasladım ve gözlerimi kapattım. O an gözlerimin önüne birkaç saat önce yaşadıklarımız geldi. Tekin Dinçer resmen Meva’nın üzerine araba sürmüştü. Görmüştüm, hem yüzünü hem de gözlerindeki hırs ve öfkeyi…
Amacı Meva’yı öldürmek ya da ona zarar vermek değildi. Benim böyle bir şeye izin vermeyeceğimi çok iyi biliyordu. Aklı sıra beni tehdit ediyordu. Hem de bu hayattaki en değerlimle… Düşüncesi bile kanımı beynime sıçratmaya yetiyordu. Ondan uzak durmam konusunda defalarca kez beni uyarmıştı. Sözünü dinlememiş, duygularıma yenik düşerek Meva’nın dibine kadar gelmiştim. Bunu öğrendiğinde nasıl bir sinir krizi geçirdiğini tahmin etmek güç değil. Ancak ne olursa olsun beni Meva ile tehdit edemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I MEVA /CENNET'İN AŞKI
RomanceBiri umutsuzdu diğeri umut oldu, Biri sevgisizdi diğeri sevgi oldu, Biri güçsüzdü diğeri güç oldu, Biri güvensizdi diğeri güven oldu, Biri kördü diğeri göz oldu, Biri kalpsizdi diğeri kalp oldu, İki yürek aynı ateşin içinde pişti adı aşk oldu! *****...