-41-MÂHÎ

4.9K 469 439
                                    

 
       Mâhî:Yok eden,perişan eden, mahveden

                Selam arkadaşlar 😊

          Sondan bir önceki bölümle karşınızdayım, keyifle okuyun 🖤

Oy vermeden geçmeyin lütfen 🙏

Satır aralarına yorumlar bırakırsanız çok sevinirim ❤😘

Satır aralarına yorumlar bırakırsanız çok sevinirim ❤😘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Geleceğim bekle" dedi, gitti.
Ben beklemedim, o da gelmedi.
Ölüm gibi bir şeydi,
Ama kimse ölmedi..

Özdemır Asaf🌺

  
"Sende bir emanetim var ve en kısa zamanda onu istiyorum!"

Herkesin gözü benim üzerimde toplanırken üzerimdeki şaşkınlığı atıp alaycı bir ses takınarak cevap verdim. "Kim olduğumu öğrenmişsiniz başkanım!"

"Benim için pek de zor olmadı evlat. Sesin zaten bir yerden tanıdık gelmişti. Daha önce duyduğuma emindim. Elime geçen mektup olmasa açılışta söz alan ve sinirlerimi bozan o maskeli gencin sen olduğunu tahmin bile edemezdim.  Mektup demişken umarım güzel arkadaşını fazla kızdırmamışızdır!"

Son sözleriyle Meva'dan bahsederken dişlerimi birbirine geçirerek boşta kalan elimi yumruk yaptım. "Her şeye rağmen o ailenin oğlu çıkacağına pek ihtimal vermemiştim doğrusu. Ama arşivimden kaybolan belge her şeyi daha net görmemi sağladı. Açık konuşmak gerekirse onca yıl önce yaşananlar için kendini ölü göstermen ve sahte bir kimliğe bürünmen beni biraz etkiledi. Cesur adamsın."

Gerilen yüzümün aksine dudağımın kenarını hafifçe yukarı kıvırdım. "Teveccühünüz başkanım. Sizin kadar cesur olamam. Silah kaçakçılığı yaparak zirveye oynamak... Gerçekten cesaret işi!"

Alay eder gibi çıkan sözlerime karşılık kısa bir süre susmasından şaşırdığını ve sinirlendiğini anladım. Sinirlerini bozduğumu bilmek, beni keyiflendirirken diğerleri merakla beni izlemeye devam ediyordu.

"Hepsi yıllar öncesinde kaldı. Beni bunlarla tehdit edemezsin evlat!"

Hafif sinirli çıkan sesiyle kısa bir gülüş atmaktan kendimi alamadım. "Edemem öyle mi? Korkunuz yoksa gecenin bir saati belgeyi istemek için beni arama nedeninizi öğrenebilir miyim?"

Keyifli çıkan sesimle yine kısa bir süre sustu. "O belge bana ait ve sahibine geri dönecek. Sadece o da değil. Elinde benimle ilgili ne varsa, hepsini bana getireceksin!"

Sol kaşımı yavaşça havaya kaldırdıktan sonra imalı bir gülümseyişle "Yapmazsam..." dedim.

"Herkes kim olduğunu ve yaptıklarını öğrenir! Her şeyi göze aldığına göre sahte kimlikle etrafta dolaşmanın suç olduğunu da biliyorsundur umarım."

AŞK-I MEVA /CENNET'İN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin