Tarumar: Karmakarışık, darmadağınık
Merhaba sevgili dostlar👋
Yeni bir bölümle karşınızdayım, herkese keyifli okumalar❤
Multi : Meva ve Araf zeybek oynarken çalan müzik bu yüzden o kısımda açmanız daha iyi olur💫
Sevenler en sonunda bir yerlerde buluşmazlar,
Onlar en başından beri birbirlerinin içindedirler
Bütün mesafeler yürekte başlar..Hz. Mevlâna 🌹
Kendime aynada son kez baktıktan sonra üzeri parlak taşlarla kaplı olan minik çantamı elime aldım ve kapıya yöneldim. Odadan çıktıktan sonra yavaş adımlarla salona ilerledim. Salon kapısına ulaştığımda içerideki tüm gözler bana çevrilince kendimi tuhaf hissettim. Karşımdaki insanlardan ilk tepkiyi veren gözlerini üzerimden ayırmadan ayağa kalkan Sercan oldu.
“Muhteşem görünüyorsun Meva!”
Aldığım iltifat karşısında hafifçe gülümsemekle yetinirken Senem de ayağa kalktı ve bir bana bir Sercan’a bakarak konuştu. “Benim arkadaşıma ne giyse yakışır zaten!”
Sercan’ın içleri parlayan gözleri hala üzerimdeyken Senem, Akın’a doğru döndü ve “Herkes hazır olduğuna göre gidebiliriz artık.” dedi.
Akın da ayağa kalktıktan sonra hep birlikte kapıya yöneldik. Aşağı indiğimizde Senem, Akın’ın arabasına ilerlerken ben de bana kapı açan Sercan’ın yanına yaklaştım.
Bir anlık öfke miydi yoksa düşünmeden kalkışılan bir hareket miydi bilinmez ama dün Sercan’a bana düğünde eşlik edip edemeyeceğini sormuştum. Bu teklifi yaparken aslında kabul edeceğini beklemiyordum. Sonuçta Sercan son derece yoğun biriydi. Bugün işinin olmaması kesinlikle benim şanssızlığımdı ve şu an yaptığım şeyden kesinlikle pişmandım.
Sercan’a teşekkür ettikten sonra elbisemin bir ucunu hafifçe kaldırıp eğildim ve arabaya bindim. Sercan kapımı yavaşça kapattıktan sonra diğer tarafa dolandı ve kısa süre sonra şoför koltuğuna yerleşti.
Kısa süre sonra düğün yerine doğru yola koyularak Akın’ın arabasını takip etmeye başladık. Gözlerim yoldayken Sercan’ın sesini işittim. “Düğüne beni davet etmene çok sevindim Meva.”
Gözlerim yanımda oturan adamı bulurken Sercan da gözlerini yoldan çekip bana döndü. “Ben de teklifimi geri çevirmemene çok sevindim Sercan. Gerçekten iyi bir arkadaşsın.”
Sözlerim karşısında gözlerini yeniden yoldan çekip bana anlık bir bakış attı. “Meva ben arkadaştan daha öte olduğumuzu düşünüyorum!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I MEVA /CENNET'İN AŞKI
RomanceBiri umutsuzdu diğeri umut oldu, Biri sevgisizdi diğeri sevgi oldu, Biri güçsüzdü diğeri güç oldu, Biri güvensizdi diğeri güven oldu, Biri kördü diğeri göz oldu, Biri kalpsizdi diğeri kalp oldu, İki yürek aynı ateşin içinde pişti adı aşk oldu! *****...