Secara tiba tiba, Felix menarik remote itu dengan kuat hingga dia terbaring manakala Aira pula terbaring di atas badan Felix.
Pintu ruang tamu dibuka secara tiba tiba. Mereka berdua menoleh melihat siapa yang membuka pintu.
Mampos-
Bapa Felix menutup mata Youngchul. Youngchul pula sebok nak tengok.
"Rumah ni dah takde bilik ke?!!!" Jerit ibu Aira. Aira terus bangun dari pembaringannya itu. Felix turut serta ikut apa yabg Aira buat.
"Ibu salah faham ni-"
"Salah faham apa?? Dekat tengah tengah ruang tamu ni korang nak buat maksiat!" Matah Mummy Felix. Felix menggelengkan kepalanya.
"Mummy. Mana ada kitorang buat maksiat. Tadi tu-"
"Tadi tu apa? Tersandung?" Soal Appa Aira. Mereka berdua menganggukkan kepala.
"Tersandung apa kalau sampai bertentang mata tu" Kata bapa Felix.
"Dad!!" Marah Felix. Bapa Felix dan Aira hanya tertawa besar.
Benda ntah yang lawaknya.
"Dah dah. Jom pergi dapur. Kitorang ada beli pizza"
"Uiyooo!! Pizza!!" Sorak Aira dan Felix. Youngchul terus bergerak ke arah ibu bapanya.
Perangai dua dua macam takde anak.
"Eh, Youngchul" Baru sedar ada anak?
Youngchul terus memanjat naik ke belakang Felix.
"Kenapa ni?" Soal Felix. Youngchul melentokkan kepalanya ke atas bahu Felix.
"Penat" Kata Youngchul. Felix dan Aira tersenyum kecil.
"Perangai dia macam Felix masa kecil. Manja!" Kata Mummy Felix.
"Mummy!!" Rengek Felix.
"Dah besar pon manja juga" Kata Aira lalu bergerak ke dapur.
"Awak!!" Rengek Felix sekali lagi. Kesian dia kena buli je.
Aira sudah ketawa mendengar rengekan Felix. Suami sapa comel sangat ni?
*****
Seluruh keluarga Felix dan Aira sedang duduk di tepi kolam sambil minum petang.
Youngchul sedang mandi kolam sambil di awasi oleh Felix.
Bukannya dia awasi pon. Acah je tu sebab nak Aira suapkan dia kek. Dasar attention seeker.
Lagipon Youngchul pakai pelampung so tak risau sangat.
"Korang takde angan angan ke nak ada anak lagi?" Soal Mummy Felix. Aira yang sedang menyuap Felix terus terhenti.
"Belum lagi. Lagipon Youngchul kan kecil lagi" Kata Aira sopan.
"Ye lah. Lagipon Lix tak ready lagi nak masuk labour room" Kata Felix sambil teringat kejadian yang dia kena tarik rambut. Terus dia pegang rambut dia.
"Heh tak ready. Tapi tadi dah nak mula dekat ruang tamu" Kata bapa Aira.
"Eee orang dah cakap kan tu salah faham!" Marah Aira dengan pipi yang merah.
Masing masing dah gelak dapat kenakan Aira.
"Omma!! Youngchul nak kek!!" Laung Youngchul.
Dia tak puas hati sebab semua gelak tanpa dia. Felix terus mengambil sepotong kek yang dibuat Aira.
"Aaaaa~" Arah Felix. Youngchul hanya mengikut arahan Felix. Comel je.
Aira tersenyum melihat kemesraan mereka.
Geram pulak dia tengok diorang comel sangat. Tak sia sia dia kahwin dengan Felix.
A/n nak tanya ni. Ada yang rindu Mella dengan Changbin tak??
Kalau rindu, a/n akan munculkan diorang untuk next chapter. Idea ada je ni.
YOU ARE READING
My Mr Gay || L.Y.B
Random[The series of Mr Gay] Bagaimanakah telatah Felix dan Aira setelah lima tahun berlalu? Tambahan pula,mereka sudah bergelar ibu bapa hampir 4 tahun. Mampukah mereka menjadi ibu bapa yang baik? Start : 141120 End : Rindu mereka? hah tekan lah button r...