MMG

251 34 15
                                    

"I'm Aira" Aira mula memperkenalkan diri. Lelaki dihadapannya ragu-ragu. Risau si suami cemburu pula nanti.

Lelaki itu memandang ke arah Felix kemuadian berjabat tangan dengan Aira apabila mendapat kebenaran dari Felix.

"Hyunjin. Hwang Hyunjin" Kata lelaki itu kemudian berjabat tangan dengan Felix.

"I'm Felix. Lee-"

"Lee Yongbok" Balas Aira dan dibalas jelingan dari Felix.

"Lee Felix. Don't ever call me that Aira" Marah Felix. Aira memuncungkan bibirnya.

"Why? Comel apa nama tu" Kata Aira. Felix mengeluh perlahan kemudian menggelengkan kepalanya.

"Comel lah korang ni. Honeymoon ke?" Soal Hyunjin disambut anggukan dari Felix dan Aira.

"Ouh congrats" Kata Hyunjin.

"Thanks. But kitorang dah kahwin 5 tahun dah. Saja je ambil angin kat negar orang" Kata Aira. Hyunjin menganggukkan kepalanya.

"Sorang je ke?" Soal Felix. Hyunjin menggarukan kepalanya.

"Takde lah. Saya cuti dengan kawan. Tapi tak tau lah diorang pergi mana" Kata Hyunjin. Felix mengangguk tanda mengerti apa yang Hyunjin beritahu.

"Kalau macam tu saya minta diri dulu lah. Can you give me your number? Senang nak bagi gambar nanti" Pinta Hyunjin pada Felix.

Hyunjin kemudiannya menghulurkan telefonnya kepada Felix dan diterima dengan senang hati oleh Felix.

"Thanks. Harap saya tak ganggu korang dua luangkan masa" Kata Hyunjin. Felix dan Aira menggelengkan kepala mereka.

"Takde lah. It's fun to meet someone yang sama country dekat sini" Kata Aira. Hyunjin mengangguk lalu meminta diri untuk pergi.

"Handsome orangnya" Kata Aira selepas kelibat Hyunjin hilang dari pandangan.

"Tak payah mengada. Jom masuk bilik and bersiap. Kita pergi makan malam special" Kata Felix. Aira mneganggukkan kepalanya sambil tergelak perlahan.

Susah kalau ada suami yang kuat cemburu ni.

"Tapi awak paling handsome" Puji Aira. Felix menahan senyuman.

Kepala Aira dipegang olehnya. Dia kemudiannya menundukkan kepala Aira agar Aira tidak boleh melihat seyumannya.

"Diam lah. Saya tau saya handsome" Kata Felix lalu berjalan mendahului Aira. Aira dibelakang tersengih.

"Malu la teuw" Aira melangkah bangga mengikutu Felix.

Suka betul dia kacau suaminya itu.


Felix membawa Aira menuju ke Feri yang mereka nampak tadi.

You see, Felix tak macam hero dalam book lain yang sanggup book satu Feri ni untuk diorang je.

Felix hanya membeli tiket untuk mereka berdua. Dia nak Aira rasa moment duduk dalam Feri sambil makan malam.

Diperhatikan oleh semua pelancong yang ada di atas feri tersebut menyaksikan kemanisan percintaan mereka berdua.



Aira berdiri di tepi sambil memerhatikan laut dan persekitaran bandar perancis itu. Perut sudah kenyang, lebih baik dia memerhatikan keindahan negara orang ini.

Felix memeluk tubuh Aira dari belakang. Kepalanya direhatkan di bahu Aira.

"Ada nak pergi mana-mana ke?" Soal Felix. Air menggelengkan kepalanya.

"Nope! Saya dah penat sekarang ni. Nak baring je rasa" Kata Aira. Felix tergelak kecil lalu mengangguk.

"Ok then. Habis je ni, kita terus pergi hotel ok?" Cadang Felix. Aira menganggukkan kepalanya.

Aira bersandar pada badan Felix. Tangan Felix yang melingkar di badannya itu dipegang olehnya.

"I love you so much Aira" Felix mencium lembut pipi Aira.

"I love you too Felix. Much more than you love me" Kat Aira. Felix tertawa kecil.

"Are you sure?" Soal Felix bergurau. Aira turut tertawa.

"Yes. I'm very sure about that" Aira tergelak. Felix senyum melihat isterinya yang tercinta itu.

Mereka berdua meluangkan masa di atas feri itu sehingga feri itu berhenti di tempat yang selamat untuk kesemua penumpang turun dari situ.

Felix dan Aira kemudiannya menanti teksi untuk menghantar mereka pulang ke bilik hotel.


Setibanya di bilik hotel, Aira terus merebahkan badannya di atas katil. Felix turut mengikut Aira berbaring di atas katil.

"Lix. Kita taknak cuba ke?" Soal Aira. Felix berbaring menghadap Aira.

"Cuba? Cuba apa?" Soal Felix. Aira menggenggam tangan Felix.

"Anak?"

"What?! Sayang no!!" Bantah Felix. Aira masih lagi cuba memujuk Felix namun tetap dibangkang oleh Felix.

"Awak tau kan risiko dia macam mana?" Soal Felix tidak puas hati. Aira mengeluh perlahan.

"Yes i know Felix. And saya bersedia untuk hadap semua risiko tu" Kata Aira.

"But i'm not ready yet Aira. Saya taknak kehilangan awak" Rintih Felix. Aira mengusap tangan Felix lembut.

"Kita cuba ok? Pleasee~ Demi Youngchul" Pujuk Aira. Felix mengeluh perlahan lalu bersetuju.

Dan malam itu berakhir dengan hubungan panas mereka di atas katil.









My Mr Gay || L.Y.BWhere stories live. Discover now