Probudila jsem se.
'Sakra! To jednou nemůžu zažít celou akci při vědomí?!' nadávala jsem sama sobě. Posadila jsem se a prohlédla jsem si okolí. Ležela jsem ve svém pokoji.
"Ale ne! Už zase?!" řekla jsem tentokrát nahlas. Vstala jsem z postele a chtěla jsem jít za Kate, abych se jí zeptala, kde je Max. Za chvíli jsem to už vědět nepotřebovala. Byla jsem už skoro u dveří, když v tom se dveře pomalu otevřeli a nakoukla do nich Kate.
"Ahoj" pozdravila jsem ji.
"Ahoj. Jak se ti spalo, podivíne?" zeptala se mě. A abych řekla pravdu, zůstala jsem na ni civět s otevřenou pusou.
"Podivíne?" zeptala jsem se opatrně.
"Ano, spala jsi skoro tři dny" zabrblala Kate otráveně a tím tónem jako: 'Ty to nevíš?!'
"A ještě ke všemu ovládáš snad všchny elementy!"
"A co jako?" pořád jsem nechápala, co tím myslí.
"To není normální!" vykřikla už trochu naštvaně.
Neměla jsem chuť se s ní vybavovat a tak jsem kolem ní prolítla do kuchyně. Zastavila jsem se ve dveřích a koukala na Maxe, jak je vyvalenej na jídelním stole a spí.
"Kam jsi se poděla?!" řvala ještě u dveří do pokoje Kate.
Za chvíli už stála za mnou.
"No není roztomilej?" zeptala se mě a šťouchla mě do žeber.
Ucukla jsem jejímu pohybu a šla si do skříňky pro skelničku. Měla jsem úplně slepenou pusu.
'To bude tím, že jsem tři dny nic nepila.' usmála jsem se nad svou 'blbostí' a napustila si sklenici vody. Vypila jsem ji a uslyšela jsem zavrzat vchodovė dveře.
"Čau kluci!" zašeptala možná až moc nahlas Kate.
"Nazdár!" ozvalo se sborově za rohem. Za chvíli se v kuchni objevil Charlie a za ním si to pochodivali další dva kluci. Jeden měl úplně bíle vlasy a pleť, světle modré oči a nepřítomný výraz. Druhý měl snědou pleť, kaštanovou barvu vlasů a výrazně hnědý oči.
"Tak jo..." začal Charlie "...tohle jsou Mason" ukázal na bledého kluka "a Ethan." ukázal na toho druhého."Tohle, kluci, je labutí princezna" řekl s lišáckým usměvem."Elis Swan" dodala jsem za Charlieho. Nabrala jsem do sklenice další vodu a nenápadně ji pomocí větru přemístila za Charlieho.
"Kam se poděla?" vyhrkl Ethan a rozhlížel se po kuchyni.
"Uvidíš..." řekla jsem "...zaručuji, že byla hóoodně studená" dodala jsem nakonec a vyplázla jsem jazyk na Charlieho.
Charlie asi pochopil kam ta voda zmizela a zbledl. Chtěl něco namítnout, ale to už měl mokrý celý tričko od studený vody. Všichni jsme se tomu začali smát, protože Charlie vypískl jako holka. Najednou se probral i Max. Nejdřív se ošíval a něco mrmlal, ale pak zvedl hlavu a podíval se na mokrého Charlieho. Okamžitě vyprskl smíchy a smál se s námi. Nakonec se Charlie vzpamatoval a vodu ze svého trička vrátil zpátky do dřezu.
"Aby ses neutopila, labutí princezno" řekl a pobaveně se usmál.
"No ne, ty už jsi vzhůru?" zeptal se mě Max.
"Nevím jak ty, ale já jo" řekla jsem a všichni jsme se zase rozesmáli.
Bylo to úžasný ráno...
ČTEŠ
Mocná krev [DOKONČENO]
Fantasy#1 ve Fantasy :3 Co jsem vlastně zač? Netuším... Je tu ještě on! Mám šanci to zjistit! Ale co mám zjišťovat? Schopnosti? Budoucnost? Všechno je tak zvláštní... Crrr! Zazvonil budík a já se chystám donového dne. Tento den mi přinese spoustu negativní...