Zase lidi...

3.5K 403 10
                                    

Byl to ten blonďák. Shodil mě a otočil se na Maxe. Pořád mu tekla krev z nosu. Rozmáchl se po něm, ale Max se mu vyhnul. Předstíral útok ze spoda a pak rychle změnil směr úderu, ale Max se mu zase vyhnul. Blonďák byl celý rudý vzteky. Rychle jsem vycouvala do bezpečné vzdálenosti.
"Proč si do ní vrazil?"
"Co tě to zajímá?"
"Proč si do ní vrazil?" zeptal se znova Max s klidem v hlase a vyhnul se další ráně.
"Tohle nikam nevede." řekl po chvíli Max a vrazil mu pěst do břicha. Blonďák se ohnul a spadnul na kolena. Max si mě k sobě přitáhl a odcházeli jsme spolu do hlavní budovy.
"Proč ta holka nemá tu modřinu?" slyšela jsem ho, jak si pro sebe šeptá.
'Asi nebyl dobrý nápad, smývat tu modřinu.'
'Ne nebyl. Pokud není nadpřirozenej tak ne.' objal mě paží a vystoupali jsme do schodů vedocích k hlavní budově. Prošli jsme dovnitř a došli ke schodům vedoucím nahoru. Rozhlédla jsem se, a když jsem nikoho neviděla vyletěli jsme nahoru.
"Pa." řekla jsem a dala mu pusu na tvář.
"Elis?"
"Ano?"
"Jsi v pohodě?"
"Jo jenom jsem přemýšlela, kam se poděl Ethan s Charliem. Zeptala jsem se Charlieho a ten mi jízlivě řekl, že se na nás nebudou přece koukat. Teď prej hrajou ještě s Masonem karty."
"Jo..." řekl zamyšleně a já bych se vsadila, že se už vidí u stolu s klukama, jak hraje karty.
"Tak mazej." řekla jsem a vyplázla jsem na něj jazyk.
Max jakoby pochopil. Přikývl a otočil se ke mně zády. Vykročil si to chodbou na druhou stranu.
Pak jsem si vzpomněla. 'Do jaké třídy mám vlastně jít?'
'Maxi, jak to bude zítra s tou školu?'
'Neboj, taky jsem tady první rok. Ráno kolem sedmý, zajdem do ředitelny pro rozvrh. Viktor pro nás dva a ještě nějaký lidi zařídil školu. Ale bohužel to nešlo udělat odděleně.'
'To budem ve třídě s obyčejnejma lidma?'
'Jo. Vadí ti to moc?'
'Ne jenom, že to bude asi těžký. Sice jsem od lidí asi týden, ale už jsem si na vás zvykla. No nic, užij si to s klukama... pa.'
'Dobrou.'
'No tý jo! Škola! Já nechci!' fňukla jsem. Donutila jsem se k převlečení do tílka a kraťasů na spaní a nastavení si budíka na 06:10. Pak jsem si naposled v tento den lehla na postel a spala jsem jak zabitá.

P.S.: Děkuji za 10K viewerů! :)

Mocná krev [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat