Charlie je nepoučitelný...

4.4K 398 8
                                    

"Proč?" ozval se Mason.
Trhla jsem sebou. Vypadal tak křehce... kdo by čekal, že bude mít tak tvrdý hlas?!
"Asi zjistili, že Elis používá víc elementů." pokrčil rameny Max.
"Asi?" zeptala se trochu podrážděně Kate. "Neměl by jsi to náhodou vědět, když čteš-" rozhlédla se kolem sebe, jakoby ji někdo měl odezírat ze rtů. Pak si přikryla ústa a dodala potichu: "Myšlenky?"
"Víš, jak je tězké se soustředit, když máš kolem sebe stovku lidí? Jak se asi mám soustředit jenom na tři lidi? Odposlouchávání je možná jednodušší" řekl a jemně do mě šťouchl nohou.
"Jo, to je." řekla jsem nakonec.
"Ach jo... proč já." řekla jsem po chvíli potichu.
"Co proč ty?" vyhrkla Kate najednou, až všichni nadskočili.
"Zrovna, když si najdu normálního kámoše, tak se to musí takhle zvrtnout a já nevím, jestli se toho mám bát nebo být ráda." Celou dobu jsem se při tom dívala na Maxe a sledovala jeho výraz. Vypadalo to, že pochopil, o kom mluvím.
"Samozřejmě, že máš být ráda!" vypískla Kate. "Nikdy by jsi nás nepotkala, kdyby nešel Max-" zarazila se a odmítala pokračovat.
"Co?" podívala jsem se na ostatní a šlo vidět, že všichni vědí o co jde.
"Co?!" řekla jsem trochu důrazněji, aby jim došlo, že neustoupím, dokud to neuslyším.
"Víš, ta ženská, co byla u tebe v bytě..." pokračoval Max a chytl mě za ruku.
"Měl jsem za úkol ji zabít. Bylo mi řečeno, že je nebezpečná. Prej zabila nějakýho Alexe Swana. Teď je mi jasný, že to nebyl jen tak někdo. Viktor mi řekl, že ten kluk měl sestru. Taky si myslel, že by mohla jít i po tobě. Nakonec to bohužel byla pravda..." řekl to jak nejněžněji uměl.
Tentokrát jsem se naštěstí udržela a nerozbulale jsem se tam jak alík, kvůli zmínce o Sandym. Lehce se mi zamlžily oči slzami.
"Proč jsi mi to neřekl dřív?" zeptala jsem se, i když jsem stejně znala odpověď.
"Odpověď znáš sama." zašeptal skoro neslyšně, tak aby jsem ho mohla uslyšet jenom já.
"Fajn..." řekl najednou ostře.
"Měl bych si najít nějakou magii, která zabrání odposlouchávání." řekl a vyplázl na mě jazyk.
"Se divím, že ji nezajímá, jak sme si povídali o těch podivínech, co tady byli. Přece nás nemohla slyšet." mumlala si potichu Kate a dívala se někam do prázdna.
"No a víš, že mě to zajímá." vyhrkal jsem najednou do ticha a Kate litovala, že si to zašeptala.
"Telepatie." řekla prostě a dělala, že nic neřekla.
"Jak to funguje?" zeptala jsem se všech. Nikdo se neměl k tomu, aby mi odpoveděl, a tak se toho ujal Max.
"Je to druh komunikování mezi MDD, samozřejmě spřátelenými. Problém je v tom, že teď o ní vědí alchymisté."
"Dobře, mohl bys mi teď odpovědět na mou otázku?"
"Neodpověděl jsem?"
"Ne. Já jsem se ptala jak to funguje a ne co to je!" řekla jsem trochu podrážděně.
"Jasně. Promiň. Musíš se soustředit a vyhledat mysl toho, komu chceš zprávu předat.
'Vidíš?' ozval se mi Maxův hlas v hlavě.
Soustředila jsem se na Maxovu hlavu.
Zkusila jsem říct 'Ne, nevidím, já to slyším...'
Koukala jsem se přitom na něj a on se najednou chytl za hlavu a celý zrudl.
"Co ti je?!" vypískla jsem strachem, že jsem udělala něco, co mu ublížilo.
Max se narovnal a celý červený se začal smát.
"Trochu uber na hlasitosti." řekl a pořád se smál.
Už chytl normální barvu a narovnal se úplně.
"Málem mi z tebe rupla hlava. Zkus spíš šeptat. Ale mě nic neříkej, dokud se to nenaučíš." Řekl Max spiklenecky a naznačil mi, ať to zkusím na Charliem. Ani jsem se na něj nepodívala jenom jsem Maxovi naznačila, že chápu. Pak jsem se soustředila na Charlieho a zašeptala: 'Zvoní ti mobil!'
"Fakt?" ozval se najednou Charlie a začal si prohmatávat kapsy. Všichni na něj zmateně koukali, jenom já s Maxem jsme si pod stolem plácli a zadržovali smích.
"Co ti je Charlie?" vyhrkla Kate.
"Elis říkala-" teď mu to asi došlo a zarazil se. "Hej! To není vtipný! Proč já?!" Nštvaně na nás hleděl a my jsme se mohli konečně zasmát.
"To bylo super! Natáčel to někdo?"zeptala jsem se ze srandy. Všichni se smáli a Charlie se k nám taky konečně přidal. Vstali jsme, vyhodili zbytky z oběda do koše a šli na pokoje. Jak sme vyšli ven z vedlejší budovy, všichni jsme uviděli ty tři podivíny, jak stojí před hlavní budovou a o něčem hovoří.
"Maxi?" zeptal se Ethan.
"Nic... jsou daleko."
"Elis?" zeptala se Kate.
"Oni spolu nemluví. Oni jenom otvírají pusu."

Mocná krev [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat