"Sakra, to není dobrý." řekl Max a přestal mě lechtat. Chvíli jsem čekala, jestli k tomu ještě něco řekne. Velice mě zajímalo, proč přestal. Ozvalo se zaklepání. Max vstal a naznačil mi, ať zůstanu tady. Došel ke dveřím a otevřel je.
Hodláš tady pištět jako holka ještě dlouho?" ozval se známý hlas, ale já si ho nedokázala zařadit. Vzpomněla jsem si na Masona. Proměnil se ve vítr a nešel vidět. Zkusila jsem to se svou rukou.
"Jo. Problém?" odpověděl nezaujatě Max.
'Proměnit ve vítr. Proměnit ve vítr.' říkala jsem si dokola a ruka najednou zmizela. Zkusila jsem to celé znovu s celým tělem. Nebyla jsem si jistá, jestli se mi to povedlo, a tak jsem se přemístila do koupelny k rozbytému zrcadlu. Neviděla jsem se, a tak jsem pelášila ke dveřím, abych se konečně dozvěděla, s kým to mluví. Zastavila jsem se těsně za Maxem a dál už jsem se ani nepohla. Před ním stál ten kluk v černým z jídelny a pohled měl upřený na Maxe.
"Ještě něco?" vyhrkl na něj Max najednou a ten kluk jemně ucukl. Ušklíbl se a odešel pryč.
Zhmotnila jsem se za Maxem, který právě zavřel dveře.
"Co chtěl?" řekla jsem nahlas. Max uskočil dozadu a praštil se do dveří.
"Tohle už mi prosím nedělej." zasmál se a s úšklebkem se chytl za naraženou hlavu.
"To tě to tak moc bolelo?" zeptala jsem se smutným tónem.
Max se na mě usmál, přikývl a šli jsme si, teď už normálně, sednout na gauč. Televize byla pořád zapnutá, takže jsme si nemuseli dělat starosti se zapínáním. Seděli jsme tam a já se ho po chvíli zeptala: "Co si myslel?"
"Jeho myšlenky byli asi něco jako 'Teď jí nikdo nesmí zabít!'." řekl a podíval se na mě. Doufám, že jsem v tu chvíli nevypadala moc překvapeně.
"Buď tě mají chránit a nebo zabít... Pozitivní na tom je, že si prozatím můžeš vybrat." řekl a nasadil falešný úsměv.
ČTEŠ
Mocná krev [DOKONČENO]
Fantasy#1 ve Fantasy :3 Co jsem vlastně zač? Netuším... Je tu ještě on! Mám šanci to zjistit! Ale co mám zjišťovat? Schopnosti? Budoucnost? Všechno je tak zvláštní... Crrr! Zazvonil budík a já se chystám donového dne. Tento den mi přinese spoustu negativní...