Merhaba GünSel aşıklarım. Yine ben geldim hem de bir günde 5200 kelime yazarak kırdığım rekorla😊😊
Bu arada kalemi muhteşem olan değerli yazarımın eyl1212 Koca Kral & Aşk isimli kitabını okumanızı tavsiye ederim. Benim severek okuduğuö bir kitap ve pişman olmayacağınıza eminim. Kitaba ulaşmak için profilimdeki linkine tıklayabilirsiniz 😊😊
Dün akşam sizlere bir soru yöneltmiştim ve sizin verdiğiniz cevaplar sonucunda Selim'in hikayesini kendi ağzından okumak istediğiniz için ona uyarlayarak yeni bir bölüm yazdım.
Umarım okuduklarınızdan sonra bir nebze de olsa Selim'i anlayabilir ve kitabın genelini bunu göz önünde bulundurarak yorumlamaya devam edersiniz.🙏🙏
Daha fazla sözlerimi uzatmadan sizleri Selim'in hikayesiyle baş başa bırakıyorum ve bölüm sonunda hepinizin yorumlarını görmek istiyorum.🙏
Lütfen küfür içerikli yorumlarda bulunmayınız ve yapacağım duyurular için lütfen sayfamı takip ediniz.. 🙏🙏❤
Ayrıca satır aralarına yorum yapıp, YILDIZA BASARAK KİTABIMA OY VERMEYİ DE UNUTMAYIN..❗️😊😊
Keyifli okumalar dilerim..
Bu bölüme 250 oy ve 150 yorum gelmediği takdirde yeni bölüm gelmeyecektir.
_________________________________________________Güneş Aksoy
"Yeni komşuna merhaba de güzelim. Artık bir alt katında ben oturuyorum."
Selim'in gülerek söylediği sözlerle gözlerim şaşkınlıktan kocaman olurken dudaklarım ise 'o' şeklini almıştı. Böyle bir şeyin olma ihtimalini kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi. Çünkü Selim'le oldukça fazla vakit geçiriyorduk ve istediği zamanlarda da evime gelip beni rahatlıkla görebiliyordu. Böyle bir şeyi neden yaptığını bilmediğim için de neye uğradığımı şaşırmış ve afallamış surat ifademle öylece bakakalmıştım.
"Na-nasıl?" dedim kekelememe engel olamazken.
Sorduğum soru üzerine Selim sıkıntılı bir nefes verirken ellerini saçlarına daldırarak karıştırmaya başladı. Bu sırada gülen yüzü ciddiyete bürünmüş, gözleri ise endişe kırıntılarıyla kaplanmıştı. Ani değişen ruh hali gözümden kaçmayıp içimin huzursuz olmasına sebep olurken içimdeki merakı daha da körüklemişti ve vereceği cevabı sabırsızlıkla beklemeye başlamıştım.
"Aslında bu konuyu uzun zamandır düşünüyordum fakat son yaşadığımız tatsız olaydan sonra kesin olarak kararımı verdim ve bu evi satın aldım. Çünkü ne zaman yanından ayrılsam aklım sende ve ikizlerimiz de kalıyor Güneş. Huzursuz oluyorum.. Gözüme uyku girmiyor. Sanki kötü bir şey olacakmış gibi, sanki seni bir daha göremeyecekmişim gibi hissediyorum. Allah korusun ama acil bir durum olduğunda sana yine yetişememekten ve sana ulaşamadığımda yine seni bulamamaktan çok korkuyorum güzelim." dedi titreyen sesiyle ve durakladı.
Duyduklarımla o korkunç anlar tekrar gözlerimin önüne gelirken eş zamanlı olarak bedenimden bir ürperti geçmişti. Hazırda bekleyen göz yaşlarım görüntümü bulanıklaştırmaya başladığı sırada titrek bir nefes alarak içimden gelen ağlama isteğimi bastırdım. Çünkü şuan ağlamanın ne yeri ne zamanıydı. Selim de benden farksız değildi ve anlatırken hala o anları yaşadığını gözlerimle görebiliyordum. Söylediklerinden anladığım kadarıyla da bu yaşanılanlardan kendini mesul tutuyordu ve suçluluk duygusuyla kendi kendini tüketiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNİK MUCİZEM
RomanceAslında her hatanın bir bedeli olduğu kadar bizleri o yanlışa sürükleyen sebeplerimiz de vardır. Ama kimse sebebini sorgulamayı tercih etmez; Çünkü ön yargı her zaman daha kolaydır.. Bu hikaye de bu duruma rastlayacaksınız ve sonuçlarını okuyacaksı...