Bölüm 31 : Veda Konuşması ve FİNAL ..

3.8K 144 9
                                    

Merhaba değerlilerim, ben geldimm :)

Bayağı uzun bir aradan sonra, sonunda final bölümümle karşınızdayım..

Minik Mucizem bu bölümün ardından sizlere veda ediyor ve ben, ilk hikayem olan bu kitabı tamamlayabilmiş olmanın gurunu sizler sayesinde  yaşıyorum..

Bu benim ilk hikayemdi.
"Nasıl yapacağım? Acaba olacak mı? Acaba başarabilir miyim?" Diye düşünürken, siz değerli okurlarımın desteğiyle günden güne büyüdü ve bir çok kitleye hitap etti. Sizlere ne kadar teşekkür etsem az olur..

Bu yolculukta sizleri tanımak, değerli yorumlarınızı okumak ve mesaj kutuma gönderdiğiniz destek mesajlarınızla yalnız olmadığımı hissettirmeniz benim için çok kıymetli.. Elbette bu hikaye bir veda konuşmasını hak ediyor ama ben sizlere asla veda etmiyorum. Çünkü farklı kurgularımla  yeni bir yolculuğa çıkacağım ve eminim ki sizlerde bu yolculuğumda daha önce olduğunuz gibi yine bana destek olacak ve ilham veren düşüncelerinizle daha da ileriye taşıyacaksınız..

Kitabımla ilgili de bir kaç şey söylemek istiyorum..

Bu kitapta asıl vurgulamak istediğim;
Kelimenin tam anlamıyla ÖN YARGI'ydı..
Beraberinde ise kadın ve erkeklerin bu ön yargı sonucunda birbirlerine ve çevresindeki kişilere ne ölçüde zarar verdikleriydi..

Bazılarınız çokça aynı soruyu sormuş.

Bu sizin gerçek hikayeniz mi? diye..

Hayır. Benim yazdıklarım sadece kurguydu ama bu yazılan hikaye üzerine o kadar çok yaşanmışlık var ki, bende bu çerçeve de yazmak istedim. Çünkü bir çok ikili ilişki bu sebeple sona eriyor ve sonrasında yaşanan çirkinliklerin sonu asla gelmiyor.. Bölümleri toparlamak, beynimde kurguladıklarımı sizlere aksettirebilmek hiç de kolay olmadı.. Umarım bunu başarabilmişimdir.

Sizlere yalnızca bir tavsiye..

Erkekleri asla güçlü görmeyin.. Çünkü her güçlü görünen erkeğin ardında mutlaka sakladığı bir yaşanmışlık vardır. Kadınların ise, aşkta olduğu gibi savaşta da ne kadar güçlü olduklarını da asla unutmayın. Biz kadınlar, her şeyin üstesinden gelebilecek güce ve akla sahibiz.

Gücümüzün farkına varın !! :)

Bir de, Sizleri tanıdığım için bu platforma teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız.
Devam eden  hikayem, Revirdeki İnci isimli asker kurgumda görüşmek dileğiyle..

Sizleri seviyorum :)
..

Umarım beğenirsiniz..

Lütfen okuduktan sonra satır aralarına yorum yapıp, yıldız butonuna tıklayarak oy vermeyi unutmayınız.. Ve tabi; sayfamı takip etmeyi de :) yildirim0209

Keyifli okumalar dilerim..

______________________________________________

Hatırlatma..

"Aktif olan numaranın sahibi, yani tahminim üzerine Şafak şerefsizinin haberci kuşu, Güneş'in o gece seni aramasının ardından 3 dakika gibi kısa bir süre sonra Şafak'ı aramış."

MİNİK MUCİZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin