Informacja wstępna

402 14 9
                                    

Witajcie 😁 Oto przybywam z nowym opowiadaniem. Tym razem jest to nowe fanfiction otwierające serię ze świata skoków narciarskich ♥️

Prolog do opowiadania początkowo dodałam wczoraj, jednak kto mnie zna, dobrze wie, że moje pomysły na opowiadanie rodzą się z minuty na minutę, a ja dostaję takiej weny, że zawszę piszę wszystko na spontanie, a potem trzeba to nieco urozmaicać - tu coś ująć, tam coś dodać, gdzieś indziej jeszcze zamienić...
Wiecie o co chodzi 😅😁

Tak czy inaczej, tym razem dodaję opowiadanie od nowa, ponieważ nienawidzę mieć świadomości, że cała moja praca się spierdzieliła, a ja muszę wszystko poprawiać. Co innego jeśli "książka" ma dużo rozdziałów i wyświetleń, a co innego, kiedy opowiadanie to jest jeszcze świeżutkie, prosto po dodaniu.

Ale cóż - to właśnie ja. Początkowa pisarka z fiołem na punkcie profesjonalności, mimo tego, że do profesjonalizmu jej jeszcze daleko 😅😂 (proszę o dystans 😁).

Tak czy inaczej mam nadzieję, że opowiadanie to wam się spodoba, a ja wykorzystam czas, że jest sobota, a do Zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich zostały jeszcze trzy godziny i lęcę wam pisać prolog i rozdział 1, które pojawią się jeszcze dzisiaj.

Trzymajcie się cieplutko ♥️

Dedykacja dla mou6kyirsa, gregolina, OfficialAustriaBober, onlyhuman181darkrosetales, Adwi16 i lvdb99 ❤️

Po drugiej stronie strachu || Stefan Kraft (PL)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz