Ik word wakker naast Chris. Hij slaapt nog. Zijn schattige ogen zijn nog dicht. Er verschijnt een glimlach om mijn mond. Hij is het beste kamergenootje in de hele wereld! Ik ken hem om precies te zijn 26 uur en 30 minuten en ik ben nu al in de wolken. Ik bekijk weer mijn mooie kettink. Ik pak me telefoon. Ik kijk even op Wattpad, iets wat ik elke dag doe. Op het moment dat ik mijn telefoon weg wil leggen gaat mijn telefoon af. Shayden. Verschijnt er op mijn beeld. Ik neem op.
"Ja, hallo met Siara."
"J-ja. M-met Shayden! K-kan ik plies naar jouw toe komen?"
Ik knik, maar bedenk dat ze me niet kan zien.
"Ja, dat is goed,"
En er wordt opgehangen. Waarom was ze aan het huilen? Heeft Sara weer iets vervelends gezegd? Oh geloof mij dan is ze nog niet jarig! Cris ogen gaan langzaam open. "Hallo, engel van me!" Zegt hij. Ik bloos, we hebben nog geen eens verkering en hij is al zo lief! "Goeiemorgen Chris!" Zeg ik. "Wat ben jij een vroege vogel!" Ik knik. Er wordt op de deur geklopt. "Binnen," Roepen we tegelijk. Mijn moeder komt binnen "Hallo lieverd! Heb je goed geslapen?" Ik knik. "Goeiemorgen mam. Dit is Chris mijn nieuwe kamergenoot!" Zeg ik. "Alleen je kamergenoot? Niet iets anders toch?" "Ma-ham! Doe is normaal!" Ze grinnikt. "Hallo mevrouw ik ben Chris." Zegt hij vriendelijk. "Oh je hoeft geen mevrouw te zegen hoor. Zeg maar gewoon Tanja. Maar ik laat jullie wel allen!" Ik knik dankbaar. "Maar Richard komt vanmiddag even langs." Zegt ze. En ze loopt weg. "Wie is Richard?" Vraagt Chris. "Dat is mijn stiefvader die ik niet mag." Zeg ik zonder gevoel. "Oké, waarom mag je hem niet?" Ik denk na. Dat is een goede vraag. Ik haal me schouders op. Als redding komt Shayden huilend binnen. Ik sta met een ruk op. Ik kreun. "Shit," Ik kreun van de pijn. Ik kom met een harde plof neer op me bed. "Shay, wat is er aan de hand?" Vraag ik bezorgd. "V-vic, Hij-hij belt steeds met een meisje, en hij wilt niet zeggen met wie!"
JE LEEST
My Life With A Stalker. Voltooid
Novela JuvenilIk, Siara, ben een doodgewoon meisje. Ik ben niet speciaal, maar ik ben ook niet onbekend. Ik vind mijn leven gewoon goed genoeg. Ik zit op een goede school, heb een geweldige broer en mijn ouders zijn nog bij elkaar. Wat mis ik nog? Maar plotselin...