---Joker sa nemal pýtať, ako a čo by robila. Harley si to zobrala ako osobnú úlohu postarať sa o ňu. Únos nebude ťažký, no odchod bude horší... Toto je jedna časť a druhá na dobrú noc ♥---
Ležali sme s Jokerom vo vani. Sem tam mi vtisol bozk do vlasov. Chcela som sa vyluftovať, no to by mi Joker zatrhol. Sama ísť nemôžem, aj keď vo dvojici to je väčšia zábava, no teraz musím ísť sama. Chcem mu ukázať, že som sa niečo naučila, že nepotrebujem ochrannú ruku. Zvládnem to. Po príjemnou kúpeli, som predstierala únavu. S Jokerom sme si ľahli do postele a spali. Po polhodine som sa skusmo otočila, či Joker spí spal, čo ma potešilo. Opatrne som vstala a potichu sa presunula do šatníka. Obliekla som si tangá a podprsenku čiernej farby. Podprsenka nemala ramienka, takže som stiahla šnúrky vpredu a zaviazala okolo krku, natiahla som sa po korzetové triko bez ramienok. Navliekla pančušky šedej farby a kratasky čiernej farby, ktoré ladili s trikom. Doladila tmavomodrými teniskami, v ktorých boli červené šnúrky. Schmatla moju obľúbenú bundu a odišla splniť sľub, ktorý cukrík nezaregistroval. Prechádzajúc okolo Jokera k dverám sa pretočil. Stuhla som. Pomaly som sa obrátila a pozrela, že stále spí. Potichu otvorila a zatvorila za sebou dvere. Zišla som schody dolu a odchýlila dvere na kuchyni. Podíduc bližšie k pohovke som sa usmiala. Dimitri držal Steweeho za ruku alebo opačne. No Rozu som nevidela, asi si odskočila na toaletu. Pohladila som Steweeho po hlavičke a nemo sa usmial. Pripomenul mi Jokera. Odchádzajúc na chodbu som zavrela dvere za sebou, no na hlave som zacítila studený kov. Otočiac sa na Rozu, ktorá išla niečo povedať, som rýchlo prekryla jej ústa dlaňou.
Ja: Idem si niečo vybaviť. Postrážte s Dimitrim Steweeho. Ty máš na starosti Jokera. Ak sa zobudí, daj mi vedieť skôr, ako mi bude volať. Ak bude Stewee hladný, v chladničke je kaša, stačí ju zohriať.
Roza prikývla a ja som sňala ruku z jej úst. Roza stiahla zbraň, zaistila a schovala. Oddýchla som si čiastočne, aspoň toto vysvetľovanie mám za sebou. Idúc si po zbrane ma zastavil Rozin hlas.
Roza: Zober ma zo sebou.
Ja: Ani nevieš, čo idem urobiť.
Roza: To je jedno, chcem ísť s tebou. Prosím.
Ja: Roza. Ide o nebezpečnú vec, ktorú nemám ani domyslenú, aké bude mať následky. Potrebujem, aby si zostala doma. Potrebujem, aby si ma informovala, kedy Joker vstane, lebo nemám moc času, aby som vypadla. Nesmie ma ísť hľadať, pokým mu nezavolám. Inak sa mi zosype celý plán ako domček z karát.
Roza: Dobre. Dávaj na seba pozor. Nech ťa Adrián nezíska.
Ja: Dám.
Nevedela som, či chcem utešiť seba alebo Rozu predsa to čo idem vykonať súvisí s Adriánom. Vošla som zbrojnice, zažla si svetlo, aby osvietilo všetky moje a cukríkové hračky. Zobrala som si vreckový nôž a pripevnila si ho na pások k zbraniam. Pások som si obmotala okolo stehna na pravej nohe, kde som pridala zásobník a devinu. Prešla ku skrinke, kde si dáva Joker silné sedatíva, ktoré jednak v tabletkách jednak v tekutej forme v jednej väčšej dózičke. Neprehliadala som aké beriem, či sú málo alebo veľa miligramové, zobrala som si dve pilulky a bolo. Samozrejme som si musela zaistiť, aby som mala v zbrojnici pilníky do náhrady. Posledné som nechala ako hračku v obetiach, čo sa mi stavali do cesty. Zobrala som si jeden a strčila si ho do výstrihu. Ak by ma odzbrojili, mám túto hračku do zásoby. Usmiala som sa, schytila kľúče od motorky a nasadla. Dúfajúc, že hluk z motorky cukríka nezobudí, som naštartovala a vyrazila. Nevedela som presne, kde hľadať, musela som začať od nuly. Prvá zastávka v klube, kde bude Matt. Zastaviac pre klubom ma potešilo, keď mi Matt vošiel do rany. Zostal prekvapený, keď ma uvidel pred klubom. Všetci z tejto štvrte si zvykli, že som tu ako pani, ktorej sa majú vyhýbať, ktorá tu vládne. Preto nemajú dôvod zasahovať do vecí, čo ich nemá čo zaujímať.
Matt: Dobrý deň.
Ja: Bol by, keď mi pomôžeš.
Matt: Ako madam.
Ja: Pôjdeme dnu, nebudeme to rozoberať vonku.
Vypla som motor motorky, zosadla a podišla k dverám, ktoré mi Matt otvoril. Vstúpila som medzi našich poskokov. Kráčali sme do kancelárie, ktorú som odomkla a oprela sa o stolík, zatiaľ čo Matt zatvoril dvere.
Ja: Prvé ťa žiadam, že si ma dnes nevidel, ak ťa bude Joker kontaktovať. Rozprávali sme sa telefonicky. (Prikývol.) Druhé, odkáž to aj chlapcom, aby nebolo zle, že jeden tvrdí to a väčšina iné. Ok? (Znova prikývol.) K veci, mal si zistiť niečo o Sydney Sage, tak hovor, čo vieš.
Matt: Všeobecné informácie alebo dôležité veci?
Ja: Viem, že je prekladateľka, no teraz v práci nebude. Chcem adresu domu.
Matt: Nemám presnú ulicu, ale viem, že to je tri bloky od Drahomírovho klubu Diamondś na východ.
Ja: Viem, neporuš dohodu, inak si ťa vychutnám, ako prosíš o milosť.
Vyšli sme z pracovne, ktorú som zamkla. Odchádzajúc som zastala pri bare, keď začal Matt hovoriť ostatným, že dnes ma nik nevidel v klube. Všetci prikývli, keď videli, že držím Mattovi pri hlave zbraň. Ak si myslia, že Joker je hrozný, to nepoznajú mňa. Matt ma odprevadil k motorke, na ktorú som nasadla a naštartovala. Odchádzajúc na miesto, od ktorého som chcela utiecť, som nazrela do spätného. Matt telefonoval. Ak to bolo s Jokerom, si ťa vychutnám chlapče. Zastavila som sa pri klube, čo Matt spomínal, pozrela som sa na parkovisko a uvidela Adriánove auto. Otočiac sa od klubu smerom na východ som rátala bloky, kým som neprišla pred jej dom. Zaparkovala som na parkovisku, čo bolo za obchodom pri jej dome. Vlúpala sa dnu, veď nič zobrať nemôžem, keď je predajňa mimo prevádzky. V tomto obchode boli len prázdne železné regále, ktoré mi akurát zavadzali. Podišla som k oknu, odkiaľ som mala pekný výhľad na Sydneyin dom. Vibroval mi mobil, no nechcela som to zdvihnúť, keď svietilo cukríkové meno na displeji. Pozrela som si sms, čo mi došla od Rozy. Zrejme som to na motorke nezaregistrovala. Jokerovi som zdvihla. Započula som, ako si vydýchol.
Joker: Harley?
Ja: Cukrík, som v pohode. Len voláš nevhod, nesústredím sa na korisť.
Joker: Harley. Ak prehliadnem fakt, že ma musel Matt zobudiť, len aby mi povedal, kde máš namierené. Harley, si preč a ani neviem, kde si, či ako na tom si. To ma znepokojuje. Lebo očakávam, že sa každú chvíľu zasmeje ten kokot do mobilu, ktorý ti zrejme drží u ucha. Nerozumiem, ako si mohla byť nezodpovedná a odišla preč bez toho, aby som o tom niečo vedel. Rozu som nachytal, ako si píše niečo na mobily. Keď som zistil, že to bola sms, o tom že som hore, ma rozzúrilo ešte viacej.
Ja: Cukrík, upokoj sa. Som v bezpečnej zóne. Čakám na príležitosť. Čo sa týka toho, čo si hovoril, sa môžem uraziť, na to nezabúdaj. Nemôžeš mi len tak začať nadávať, nemusím ti to nabudúce dvihnúť. Roza je v nevine, nevie, čo mám za lubom a to chcela ísť so mnou.
Joker: Mal som ísť s tebou ja. Problém je ten Harley, že sa moc skoro urážaš a pritom nemáš na čo, len som ti povedal pravdu.
Ja: Nie, ak si tu bol so mnou, postavím sa rany guľky pred teba. Cukrík, ľúbim ťa, tak mi ver, že to zvládnem.
Joker: Dobre rezignujem. No dávaj si pozor, nech sme doma opäť traja. Ľúbim ta Honey.
Ja: Budeme a musím končiť.
Thanks Thanks Thnaks ♥♥♥
---(1219 slov)---
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Zmena (Joker and Harley Quinn)
Любовные романыHarley dokonale zabudla na svoju pravú identitu, ktorá bola doktorka Quinzel. S Jokerom čakajú vytúžené dieťa. Budú Jokera poslúchať nový spojenci ako je Andler, Jack, Henry a Klárk, alebo im hrozí smrť? Oľutuje Harley svoje rozhodnutie, že prijala...