Viera v lásku

46 5 10
                                    

---No konečne sme sa dostali, k tomu dôležitému, k novej časti. Teda aj zoznámenie s postavami je dôležité, aby sme približne vedeli, čo sa buď bude diať alebo čo si zažili, či práve zažívajú. Preto to nebudem dlho zdržovať a hurá do čítania--- 

♥♥♥Thanks Thanks Thanks ♥♥♥

Po všetkom, čo sa v mojom živote udialo, som nebola taká šťastná ako som s Jokerom. Mojou láskou či už z detstva alebo po dlhých rokoch odlúčenia sme si našli cestu k sebe. Moje meno je Harleen Quinzel. Pardon, to je moje mŕtve ja. Moje pravé meno a taktiež od mojej lásky darované Harley Quinn. Moja láska Joker, pre všetkých šialenec, vrah a šašo, no pre mňa životná láska, učiteľ zločinu a otec môjho ešte nenarodeného dieťaťa. Moja najlepšia kamarátka Ivy Poison, si užíva niekde s najvernejším poskokom Billom, s ktorým som ju zoznámila. Náš prvý pokus o dieťa sa skoro vydaril, ale pri obrane domu a taktiež mňa a dieťaťa, ma postrelili pred Jokerovím zrakom. Zrejme som bola už dlhšie tehotná, no pri mojom hektickom živote a čase ktorý strávim ako je, som oň prišla. Po nedávnej lúpeži v banke som si spomenula na Juniora a seklo so mnou. Joker ma natlačil do auta a zaviezol domov, div som sa nepovracala v aute. Potom ma prepadli spomienky a predstavy na výchovu nášho juniora. Pri zahnaných predstavách som sa musela ísť vyvracať. Sediac na studenej podlahe ma napadlo, že som opäť v tom. Joker bol rád, že to počuje, i keď trval na tom, že nechce vedieť pohlavie. Pár mesiacov bol pokoj s Jokerom sme chodili do klubu, vykrádali sme obchody, banky v iných mestách, ale približoval sa čas pôrodu a moje telo sa prispôsobovalo a bruško naberalo objem. Joker zvládal moje tehotenstvo v poriadku, len sa mi nezdalo že tak nevrlý človek, dokáže udržať nervy kvôli mne a dieťaťu na uzde. Keď som si raz zavolala do klubu, či je ta Joker, barman mi povedal, že v kancelárii niečo rieši. No viac nehovoril. Zrejme šiel Joker okolo, a nechcel sa prezradiť, preto mi zložil. Hádala som, že pri mne nervy ovláda, ale akonáhle je inde buchne ako sopka. Tešili sme sa na dieťatko, len ja som veľmi chcela vedieť, či je to chlapec alebo dievča. Viacej času som trávila doma sama a keď bol Joker so mnou, nehovoril nič. V správach si mysleli, že keď už nie sme spolu vonku a nezabávame sa ako pár, že ma Joker zabil. Dobrá hlúposť Gothamských novinárov. Ja žijem, len sa držím v ústraní, kvôli dieťaťu. Nechcem oň prísť ďalšíkrát. Zatiaľ čo sa dieťa nenarodilo a strávim čas doma, sledujem každé správy s napätím, že Jokera dostanú. No zatiaľ sa tak nestalo, tak je moja duša na mieste. Dnes som chcela ísť na prechádzku, i keď mi Joker zakázal vychádzať z domu, musela som na čerstvý vzduch. Vyšla som v tehotenských šatách, čo som vyhrabala v mojom starom dome a prechádzala som sa okolo domu. Keď som započula ženský hlas a následne mužský. Bola som ostražitá, nevedela som, či ma nejdú napadnúť. Nakoniec vyliezla prvá žena a vydýchavala sa, no ten muž ju dobehol a objal. Ona mohla mať sotva sedemnásť a on tak dvadsaťštyri. Vyzerali zamilovane. Bola to iná láska ako ja a Joker. Keď sa pozreli mojím smerom, sa usmiali. Nerozumela som tomu. Približovali sa ku mne, kľudne by ma mohli zabiť, nie som vo forme sa brániť. Nemala som ísť von, mala som ťa poslúchnuť Cukrík. Zastavili sa dva metre odo mňa. Muž držal dievča okolo pásu a usmieval sa na ňu. Potom stočil pohľad na mňa.

Muž: Volám sa Dimitri a toto je Rosemarie, moja Roza. Mohli by ste nám pomôcť? Utekáme pred ženou menom Valissia Ivašková, jej kumpáni sa dajako zbláznili a vinia nás za jej smrť. Mohli by ste nás ukryť? Bude to iba chvíľa a my zas pôjdeme.

Ja: Moje meno je Harley. Tú ženu poznám aj dôvod jej smrti. No keby vám pomôžem, manžel by sa hneval. Nemala som byť ani vonku.

Roza: Prosím Harley, Pomôžte nám. Chcú nás od seba oddeliť, lebo bez toho druhého nechceme žiť. Prosím, ak veríte v lásku, pomôžte nám. Prosííím.

Ja: Tak dobre, obmäkčila si ma. Tykajme si, nie som taká stará, to to tehotenstvo to zhoršuje.

Dimitri: Teší ma. Zachránila si nás život.

Ja: Ale keď príde manžel, sa s ním porozprávate, nechcem, aby vedel, že som bola vonku.

Neskoro som to vravela. Popri nás zaparkoval Joker. Keď vystúpil, mal nervy, že som neposlúchla. Než niečo povedal, sa pozrel na moju spoločnosť. Žiadal vysvetlenie.

Ja: Poďme dnu, nebudeme to riešiť vonku.

Poslúchli všetci, Joker ma chytil okolo pásu a otvoril mi dvere. Viedla som hostí do obývačky a Joker prišiel ako posledný. Dimitri a Roza sa posadili na pohovku a ja vedľa nich. Joker zostal stáť, no nakoniec rezignoval a dal si stoličku popri mňa a posadil sa.

Joker: Tak začneme, ako sa voláte a odkiaľ ste, prečo ste prišli. Všeobecne, čo mám očakávať.

Dimitri: Moje meno je Dimitri a toto je moja priateľka Rosemarie, moja Roza. Sme z vedľajšieho mesta, pracovali sme obaja u Valissii Ivaškovej. Tak sme sa spoznali, ale viacej ako sme sa venovali plánom a poslúchaniu rozkazov, sme sa venovali sebe. Viem, že osudný deň mala navštíviť tento dom, ale niekto ju zabil. Mal som tu byť s ňou ako ochranka, ale venoval som sa Roze. Tak nás zvyšok ľudí obviňuje za jej smrť a hľadajú nás, keďže som túto adresu vedel iba ja a Valissia, nevedia kde hľadať. Zobral som zo sebou Rozu, lebo by ma vydierali, že jej ublížia. To by som nestrpel. To že bola Harley vonku, keď sme sem dobehli je pre nás šťastie.

Joker nadvihol obočie, lebo nemá predo mnou rešpekt.

Ja: Potykali sme si vonku.

Joker: Prečo ste prišli do domu, kde zabili vašu bývalú šéfku.

Roza: Prišli sme sem, lebo potrebujeme zachrániť.

Joker: Tak to ste na zlej adrese. Ja nikoho okrem svojej ženy a dieťaťa nezachraňujem. Nie niekoho, komu som vlastnoručne zabil vodcu.

Dimitri: Ona nás netrápi. Samy dvaja si poradíme z dvadsiatimi ľuďmi, nie s päťdesiatimi. Inak by som sem za vami nešiel.

Pocítila som Jokerov záchvev pyšnosti a rešpektu. Sám sa chcel vyhladiť jej kumpánov, to že mu to došli títo dvaja oznámiť, mu nahrávalo do karát.

Joker: Keď vám aj pomôžem, tak tu nemám pre vás izbu.

Ja: A keby sa zrušila posilňovňa? A trochu by sa tam vypratalo a nejakú posteľ by sme už zohnali, alebo matrac pre začiatok. Aj tak to tam zavadzia. (Pozrela som na cukríka, či bude súhlasiť.)

Joker: Dobre, ale ti s angažovať nebudeš, kvôli dieťaťu nebudeš nosiť nič ťažké.

Ja: (Zdvihla som ruky v obrannom geste.) Okej, ale budem stáť a pozerať sa.

Dimitri: Ďakujeme vám.

Joker: Som Joker, keď už si tykáme.

Roza: Teší nás. Nebude vadiť, keď nakuknem do chladničky, som príšerne hladná.

Ja: Kľudne, chovaj sa ako doma.

Dimitri: Ale buď slušná Rozo, lebo keď sa nebudeš ovládať, tak ťa tu nemienim krotiť.

Roza: Jasné, jasné, hurá papať.

Zasmiala som sa a vstanúc som podišla za Rozou. Ukazujúc jej kde sú poháre, tanieriky, a iné suroviny, som sa otočila, keď sa Joker smial. Divno som sa zatvárila, keďže sa zasmial od srdca. To spravil len raz, vtedy sme sa rozprávali o deťoch. Chcela som vedieť dôvod, ale Roza ma zastavila v pohybe. Niečo mi začala šepkať o Dimitrim.

---(1198 slov)---

Zmena (Joker and Harley Quinn)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang