Pozornosť či delenie ?

18 4 38
                                    

---Dodatok na dobrú noc a hned vám aj pridám predstavenie novej postavy. Volá sa Sydney Sage. Viacej sa o nej dozvieme ráno s jej predstavením do príbehu. Dúfam, že sa bude páčiť. ♥---

Príjemné čítanie ♥

Harley: Nechcela som. (Vraviac mi to prešla po obväze.) Keby som sa nezahnala...

Ja: Honey, keby sa nezaženieš, nevybila by si to zo seba. Takže to toľko nevadí. Skôr ma zaujíma, kto ťa nasral alebo čo ti kto spravil?

Harley: Adrián ma nasral viackrát. Po prvé, lebo ma videl v košieľke a tak chodím len pri tebe, cukrík. Po druhé, lebo ťa nadopoval dačím a nemohla som sa mi nanútenom odchode s tebou rozlúčiť. Po tretie, lebo týral Rozu a ona mi nič nechcela povedať. Dúfam, že to z nej Dimitri dostane, nechcem, aby si niečo spravila. Posledné, lebo ten kokot si myslel, že mu dám. Nabehol do miestnosti, kde som bola zavretá spolu s Rozou, no tá dlho nechodila. Ten kokot mi roztrhol jediné tričko bez výstrihu, skoro mi dal dolu aj legíny, aby si uľavil, no vtedy dobehol Tobias. Vypol ho, ja som vybehla a utekala preč. Tobias ma dobehol a zaviedol k Roze, ktorú som hneď objala. Zvyšok vieš od Rozy.

Zavrel som oči, stláčal päsť, len aby som dal najavo ako ma to nasralo. Pocítiac dotyk na lícach som oči otvoril a Harley sa na mňa usmievala. Ruky presunula za môj krk a pritiahnuc si ma bližšie k sebe ma pobozkala. No i tak som si to chvíľu predstavil, ako ju drží a snaží sa ju dostať. Musel som sa posadiť a chytiť za hlavu. Harley ma objala.

Harley: Cukrík, mňa by nik iný nedostal tak ako ty. Som len tvoja.

Ja: Viem Honey, no i tak ma to nasralo. K tebe si nik nesmie dovoliť také správanie. Ku kráľovnej sa majú správať slušne.

Harley: Túto vetu si pamätaj cukrík, lebo ak nie, ti ju pripomeniem o pár rokov.

Ja: Prečo? Len ja ťa môžem trestať.

Harley: Ide o juniora. Ak bude po nás, tak slušný nebude. Takže rešpekt, si musíš vydobyť.

Ja: Tak to ho naučím veľmi skoro, že si nás bude ctiť. Ako si syn rodičov má ctiť.

Harley: Cukrík, myslím, že obaja máme na hovno rodičov. Čo sa týka tvojho otca a mojej mamy.

Ja: Harley... Táto téma je uzatvorená. Ďalej sa o tom nerozprávam.

Harley: Cukrík, tak som to nemyslela.

Ja: To je jedno, ako to bolo myslené.

Vstal, obišiel posteľ a zatvoril som sa do kúpeľne. Ignorujúc Harleyin hlas, prečo som odišiel, som zostal opretý o dvere. Podišiel k sprche a pustil na seba studenú vodu. Potreboval som schladiť nervy, tentokrát to nie je vzrušenie. Osprchovaný, zahalený uterákom okolo pásu som vyšiel do izby, kde som sa na prahu zastavil. Harley, buď ti preplo, alebo neviem prečo máš takéto chovanie. Držala zbraň a mierila na mňa. Prechádzajúc okolo nej som si zašiel po trenky. To že ju to ani po tej chvíli neprešlo a neomrzelo držať tú zbraň, ma vytáčalo znova. Podišiel som k nej a zbraň, ktorú držala, som si oprel čelo. To som si myslel, že bude pokoj. Hovno.

Ja: Chceš ma zabiť, do toho! Zabi ma!

Harley: Prečo ma ani nevypočuješ! Prečo hneď utekáš do inej miestnosti. Nasral si sa na kravinu.

Ja: Kravinu? To, kvôli čomu sa naštvem, sú pičoviny. Toto čo si povedala, sa nedá s tým porovnať. Čo je na tom, keď môj otec bol úplný kokot a ja pre svojho syna tak vyzerať nechcem? Čo je na tom, keď chcem, aby ma ctil a rešpektoval bez nejakých zákazov alebo pičovín, čo by spravil. Chcem, aby si ctil svoju matku, moju nádhernú kráľovnú, keď už sa musím teraz o teba deliť. Každýkrát ma naštve, keď chcem byť s tebou. Vždy si vydobyje on tú pozornosť a ja idem do ústrania. Tak ma Honey teraz neser s takými rečami, aký boli naši rodičia. Lebo je jedno aký boli, keď sa snažíme o opak. Zlož už tú zbraň a poď ku mne.

Stiahla zbraň a položila ju a stolík. Podišla ku mne a objala ma. Opätoval som jej objatie a rukami jej prechádzal po chrbtici. Nadvihujúc jej košieľku, nech cítim jej pokožku, sa ozval junior.

Ja: Do piče! Toto mi robí naschvál.

Harley: Cukrík, je malunký, bude si vynucovať pozornosť. Teraz som to ja, ale keď bude väčší, to budeš ty a ja sa budem deliť.

Ja: To nie. Ja si rozdelím rovnomerne čas na oboch.

Harley: Vážne?

Ja: No dobre, trošku mu ukradnem z času, lebo sa budeme hrať.

Harley: Milujem ťa Joker.

Ja: Teba tiež Harley.

Thanks Thanks Thanks ♥♥♥

---(739 slov)---

Zmena (Joker and Harley Quinn)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu