---Omlúvam sa, že časť na dobrú noc je na dobré ráno, no po vyčerpávajúcom včerajšom zháňaniu posledných darčekov, som bola rada, že som zaspala. Preto ako omluva idú dve kapitoly po sebe. Ste úžasní ľudia, dúfam, že táto kniha bude mať podobný úspech ako tá prvá.---
---Ešte sme len na začiatku, ale sľubujem plno napätia, vzrušenia a zábavy s našou dvojkou Joker and Harley Quinn, plus s ďalšími zaujímavými postavami. ♥♥♥---Sedela v jokerovom objatí. Tak veľmi mi chýbal po telesnej stránke. Chcela som sa milovať, hrať sa s ním. No miesto toho som tehotná a čakám jeho dieťa. Krik. Trhla som so sebou. Chcela som sa ísť pozrieť, kto to kričal. Ale Joker si natiahol tepláky a vykukol z izby. Vstala som z postele a išla k odchýleným dverám. Ale to som započula Jokera nadávať. Zatvorila som dvere a šla do kúpeľne. Napustila som si vaňu. Odišla som si po veci a zatvorila sa v kúpeľni. Vyzlečená som sa pomaly posadila do vane. Vždy mi pomáha Joker, lebo dieťa je ťažké. Odpočívala som v teplej vode s čokoládovou penou, keď som započula klopanie.
Joker: Harley?
Ja: Som tu cukrík.
Zrejme, keď tu bola Roza, tak to nechcel riskovať, že jej vpadne do kúpeľne. Otvoril a následne za sebou zavrel. Podišiel ku mne a sadol si na kraj vane.
Joker: Vieš, že by som ti pomohol. Nemáš sa namáhať.
Ja: Už len to aké brucho mám veľké, je namáhanie. Tipujem, že to je chlapec, lebo je ťažký.
Joker: Aj tak to bude prekvapenie. Ešte stále nemáme mená.
Ja: Pridaj sa ku mne do vane a budeme vymýšľať spolu. Inak, čo to bolo za krik?
Joker: Veľmi vyzývavé oblečenie na Roze spôsobilo, že po nej Dimitri vyštartoval. Musel som ich ísť utíšiť, že tu nie sú sami. Predsa tu mám krásnu ženu, ktorá čaká môjho potomka.
Ja: Nelichoť a poď do vane, samej mi je smutno.
Hneď sa vyzliekol a sadol si poza mňa do vane. Oprela som sa o jeho vypracovanú hruď a preplietla som si s ním prsty. Obrúčky zacinkotali. Joker ma pobozkal do vlasov, ktoré som si vypla, nech ich nemám mokré. Druhú ruku si nechal na mojom brušku.
Joker: Milujem ťa baby.
Ja: Aj ja teba Puso. Teba aj to malé.
Otočila som sa mu tvárou a pobozkala ho. Prichytila som si jeho tvár a neprestávala bozkávať. Odtiahla som sa iba kvôli vzduchu. Usmiala som sa naň. No zrazu ma dieťa koplo. Príliš silno. Začala som rýchlejšie dýchať. Pozrela som sa na Jokera. Ten na nič nečakal. Rýchlo vstal, dal si trenky a mne pomohol na nohy. Zababušil ma do osušky a preniesol do izby, kde ma položil na posteľ. Medzitým som začala strašne kričať, bolelo ma to. Dieťa sa začalo pýtať von. Joker zobral mobil a zavolal Mattovi nech okamžite dovedie doktora. Vo vani som zrejme nepocítila, že mi praskla voda. To už bolo ale vedľajšie. Tá bolesť mi neumožnila myslieť na nič iné. Joker si odbehol dať čisté tepláky a mne doniesol voľné tričko s podprsenku. Osušku mi nechal na brušku a nohách. Počula som Rozu klopať, ale ozvali sa kontrakcie a ja som kričala. Roza vstúpila dnu, i keď jej nik nedal povolenie. No ako ma uvidela, si sadla vedľa mňa a chytila ma za ruku. Utešovala ma, že to bude dobré. Pustila mi na chvíľu ruku len preto, aby podo mňa natlačila vankúše. Jeden menší mi dala pod zadok. Pozerala sa mi do očí, hladila ma vo vlasoch, len aby som bola pokojná. Joker mi hladil nohu a v druhej ruke držal mobil a telefonoval s doktorom. Keďže by nestihli prísť, mu to doktor vysvetľoval cez mobil. Potom mobil vypol a sústredil sa na mňa a dieťa. Roza sedela vedľa mňa a držiac mi ruku mi opakovala nádych a výdych. Chudák Joker rodenie zostalo na ňom. Obdivovala som jeho odhodlanie, ja by som si to rozhodne nevymenila takú rolu niekomu pomôcť u pôrodu. Keď prišli kontrakcie som poslušne zatlačila, takto sa to opakovalo nejakú chvíľu. Potom som započula detský plač. Ja som si konečne vydýchla. Nohy ma boleli, keď som ich mala pokrčené, musela som ich narovnať. Roza odbehla po uterák, ktorý trocha namočila a dieťa umyla. Joker spravil všetko potrebné a pobozkal ma na čelo.
Joker: Honey, máme chlapca.
Ja: Cukrík, chcem ho vidieť.
Roza mi podala malého juniora a spustili sa mi slzy šťastia. Roza odišla, zrejme to išla oznámiť Dimitrimu. Na to že som bola vo vani, do nej môžem ísť znova. Joker si ľahol k nám a pohladil juniora po tvári. Malý mu do ručičky stisol prst. Boli sme k popukaniu. Chcelo sa mi spať. Podala som malého Jokerovi a prikryla sa paplónom. Nemali sme ešte nič zariadené, lebo sme nevedeli, aké pohlavie to je. Zaspala som od vyčerpania.
Thanks Thanks Thanks ♥♥♥
---(778 slov)---
KAMU SEDANG MEMBACA
Zmena (Joker and Harley Quinn)
RomansaHarley dokonale zabudla na svoju pravú identitu, ktorá bola doktorka Quinzel. S Jokerom čakajú vytúžené dieťa. Budú Jokera poslúchať nový spojenci ako je Andler, Jack, Henry a Klárk, alebo im hrozí smrť? Oľutuje Harley svoje rozhodnutie, že prijala...