---Keď sú všetci zaujatí pomstou sa odhaluje krutá minulosť. Harley obdivuje obrazy, na ktorých som ako malé dieťa. No zmrd mi stále uniká zo spárou mojich rúk. Je neuveriteľné ako veľmi túžim si jeho smrť vychutnať a čo všetko mu chcem spraviť. No musím myslieť na sľub daný mojej matke. Chrániť a milovať svoju rodinu.---
Príjemné čítanie ♥
Potichu som sa odobral za Harley do izby a myslel, že zasa zošaliem. Porozhliadol som sa dobre, nič nie je poprevracané, všetko na poriadku, len stolík trocha odtiahnutí. Vybral som si mobil a spod krytu zobral kľúč. Mobil schoval a kľúč dal medzi zuby. Odtiahol som celý stolík a odomkol si tie plechové dvierka do podzemia. Preliezol a trocha zaškrípala podlaha. Nechal som dvierka otvorené a tým sem dopadalo trochu svetla, ktoré svietilo na zrúcaninu stolíka. Prekročil som kopu dreva a zamieril do chodby, ktorá sa zužovala na pol metra. Všimol som si svetlo, tak som zrýchlil za ňou. No to som započul rachot. Dobehol som k nej, mobil svietil na jej tvár. Vytiahol som jej telo do výšky a jej hlavu oprel o tú svoju. V mysli som si vravel, prečo mi toto robíš. Jej mobil som mal v ruke, nedalo mi to. Prechádzal som si hovory a uvidel cudzie číslo. Takže neviem na istotu, kto jej volal. Pomaly som niesol jej telo preč z podzemia. Problém mi robili až tie dvierka, cez ktoré som ju chcel pretlačiť. Nakoniec som to dajako vymyslel a položil Harley na posteľ. Až teraz na svetle som si všimol, že nemá tričko. Zohol som sa k nej a skontroloval tep a dych. Dobre dýcha aj jej bije srdce. Podišiel som k postieľke, lebo som tam nechal tú devinu, čo mu kúpili. Chcel som ju zahodiť alebo aspoň niekomu tupému predať, ale nenašiel som ju. Harley. Musela ju vziať a niekde nechať. Išiel som za Rozou pre malého a zatvoril nás v izbe. Položil som Steweeho vedľa Harley a dal si dolu košeľu. Šiel som hneď do sprchy a omotaný v uteráku, som si šiel pre trenky. Harley bola otočená chrbtom a ruku mala na malom. Ľahol som si k nim tiež na bok, nech ich oboch vidím. Po chvíli sa preberala a keď ma uvidela, sa zľakla.
Ja: Už mi povieš, kto ti volal? Prečo si šla do podzemia a zobrala aj devinu od Klárka? Neklam Harley, pokiaľ ma nechceš nasrať. To by som ti neradil, lebo je pri nás junior.
Harley: Volal ten ratlík, prečo si mi nespomenul darček pre malého? To ja som bola nasraná, tak som šla dolu, vychladnúť a miesto toho som našla obrazy. Kto je na nich? Si tam ty cukrík?
Ja: Minulosť nechcem rozberať. Nestihol som ich zvesiť, nie je tam dosť priestoru a ani svetla. Andler?
Harley: Áno, on. Nechápem, prečo volal mne a nie tebe. Navyše si mi neodpovedal na otázku. Prečo to nechceš rozoberať? Puso, povedz mi, či ten malý chlapec na obrazoch si ty? Prečo je len na jednom obraze tvár ženy neporušená?
Ja: Harley, vážne nebudem na tieto otázky odpovedať. Nik iný ti ich ani nezodpovie, lebo sú všetci mŕtvy. Grázel, čo ma splodil, matka, ktorá mala dobré srdce, nik príbuzný nežije, všetkých som zabil. Zostal som sám.
Harley: Cukrík to nevrav. (Posadila som sa oproti nemu.) Máš nás, mňa a Steweeho, ešte ho musíš veľa vecí naučiť, takisto aj ja niečo pridám. Máme spojencov Dimitriho a Rozu. Chlapci by boli bez teba pojašení, takto poslúchnu na slovo, teda sú vycvičení. Snáď sa tu nebudeš opúšťať. Že nie?
Ja: Honey. Milujem ťa.
Harley: Cukrík, ja teba tiež.
Pritiahol som si jej tvár v úmysle ju pobozkať, no malý začal plakať. Smutne sa na mňa pozrela a zobrala si malého k sebe. Nakŕmila Steweeho a uložila ho do postieľky. Pozrela sa smerom do okna. Vedel som, že jedno museli rozbiť, aby sa sem dostali. No je už vymenené, ale aj tak jej to nedalo. Postavil som sa a objal ju zozadu položiac si bradu na jej rameno. Ruky si položila na tie moje a oprela sa o mňa lepšie. Len tak sme stáli nad postieľkou a hojdali sa zo strany na stranu pozerajúc do okna. Hviezdy osvetľovali nočnú oblohu bez mráčika. Dnešok bol dosť náročný. Harley sa mala vrátiť do brandže, ale takto ju tí tupci znemožnili. Takýto nástup si asi nepredstavovala a ja taktiež nie. Najradšej by som ich naporcioval na kúsky a poslal Andlerovi, že toto sa s ním stane, ale prešlo ma to. Matt mi volal, že mu Andler zmizol. Nevadí, ja si ho nájdem a zaplatí. Všetky rozhodnutia robím tak, aby sa mojej žene a dieťaťu nič nestalo. Dodržím jediný sľub, čo mama odo mňa žiadala. Harley mala pravdu, som to ja na tých obrazoch. Každýkrát keď sa na ne pozriem, mi pripomínajú tú krutú minulosť, čo som prežil. List som schoval inde, lebo by ho Harley hľadala. Po chvíli si zívla a otočila sa na mňa. Usmial som sa a pobozkal krásku predo mnou. Pustil z objatia a sám si šiel ľahnúť, Harley šla ešte do sprchy a vyšla len v košieľke. Ľahla si ku mne a zaspali sme v objatí.
Thanks Thanks Thanks ♥♥♥
---(847 slov)---
ESTÁS LEYENDO
Zmena (Joker and Harley Quinn)
RomanceHarley dokonale zabudla na svoju pravú identitu, ktorá bola doktorka Quinzel. S Jokerom čakajú vytúžené dieťa. Budú Jokera poslúchať nový spojenci ako je Andler, Jack, Henry a Klárk, alebo im hrozí smrť? Oľutuje Harley svoje rozhodnutie, že prijala...