--- Na dobrú noc letí ďalšia časť. Harley je v bezpečí doma. V náručí drží svojho syna a Joker a Dimitri vymýšlajú pomstu. Rosemarie je psychická podpora pre Harley. Čo Joker a Dimitri vymyslia? Dostanú všetci príučku? nezmizne im nikto z rúk?---
---Příjemné čtení---♥
Nevravela som to zrovna veselo, lebo som bola unavená. Barman mi dal kľúče od kancelárie a ja som sa tam zamkla. Ľahla som si na pohovku a dala si ruku na hlavu. Započula som streľbu. Do piče, oni došli sem. Z posledných síl som prešla ku skrini, kde som si nechala nanosiť zbrane rôzneho kalibru. Zobrala som si thomsona a tri zásobníky, opasok, kde som mala devinu a štyri zásobníky. Vyšla z kancelárie, kľúče si dala do kapsy. Nabila som zbraň a šla. Presne ako som predpokladala, prišli okrem Andlera. Nerozumela som tomu. Dobre, Klárk má dôvod ma zabiť, ale komu by chýbala tá chudera, čo mi balila muža. Vystrelila som nad Klárkovu hlavu, že stočil pohľad na mňa. Usmial sa a dal katanu pred seba. Jack a Henry stali pri ňom a namierili devinu. Bolo im to hovno platné, lebo okrem mňa na tých troch mierili všetci chlapci, ktorý boli v klube spoločne s barmanom. Navyše keď každý započul buchnutie dverí a stočili pohľad tam, na osobu ktorú tu niektorý očakávali, iný nie. Môj Joker. Nasraný, že kto mi to spravil, že vyzerám ako vyzerám. Navyše, keď spozornel, že Jack a Henry mieria na mňa zbraň plus, že Klárk ma katanu tiež mojím smerom. Vytiahol nože a hodil ich do tých dvoch. Ja som postrelila Klárka do ruky. Spadla mu katana na zem, že to vyviedlo zmieri Jacka aj Henryho, ktorý s bolesťou v očiach na mňa pozerali. Rovnako ja som pozerala na nich pred niekoľkými hodinami, keď mi chceli zabiť dieťa. Joker prešiel za mňa a rukou mi chytil bok. Usmiala som sa naň, ale pohľad som hneď stočila naspäť. Joker zapískal a jeden z našich vyšiel von, potom sa ozvalo trúbenie. Fajn, strčíme ich do dodávky neozbrojených. Čo máš v pláne cukrík. Ďalší chlapci sa ich zhostili po Jokerových pokynoch. Pred našimi očami ich odzbrojili a každého z nich viedli dvaja. Mňa lámala únava, takže som sa nevedela udržať na nohách. Oprela som sa lepšie o Jokera a ten ma zobral do kancelárie. Zbrane, čo som mala nachystané, mi zobral a uložil do skrine, okrem deviny, ktorú si dal do saka. Posadil ma pohovku a predo mňa sa posadil na stoličku.
Ja: Našiel si Steweeho ?
Joker: Našiel, stráži ho Roza a Dimitri. Ako mi volal barman, som práve vyrážal sem. Čo ti to spravili a hlavne kto?
Ja: Jack mi dal päťstovku do tváre, Henry ma kopol do brucha. Keď narážaš na tie rezné rany za to môže Klárk. Andler..
Joker: Čo spravil Andler?
Ja: Facku, ale potom čo ostatný mi spravili toto, sa len prizeral a keď odišli z izby mi povedal, že sa na nejakú ženu podobám. Nechcem na to myslieť, chcem ísť domov. Musím vidieť Steweeho. Potrebujem ho držať v náručí a byť v tvojom objatí. Cukrík, myslela som, že zošaliem, ak sa vám niečo stane.
Joker: Honey, pod ku mne. (Posadila som na jeho stehná.) Už je dobre, som s tebou. Milujem ťa a za hento čo ti spravili, zaplatia. Tebe a nášmu synovi nikto ubližovať nebude.
Ja: Počkaj, Klárk vravel, že chodil s Valissiou, je možné sa nás chceli zbaviť už skôr.
Joker: To nie, to bolo inak, pretočil to. Chodila so mnou, no ja som sa s ňou rozišiel. Chcel som byť sám, no na to dobre neznášala. Tak Klárka mala na sex, no on sa do nej buchol to je celé.
Ja: Seriem na to ako to bolo. Milujem teba a Steweeho. Počkať, hovoril ešte jedno meno. Adrián Dragomír, je ti to známe?
Joker: Trochu, ale ideme teraz domov. Potrebuješ si odpočinúť. A Stewee je určite hladný.
Postavili sme sa, Joker ma pridržiaval, nech nespadnem. Pomohol mi nastúpiť do auta a sám potom naskočil a šliapol na plyn. Pred domom, stáli chlapci aj s tými tromi. Mňa zaviedol Joker dnu, ale vo dverách sa zastavil a niečo povedal chlapcom. Zaviedol ma do obývačky, kde boli Dimitri s Rozou, ktorá držala Steweeho. Zobrala som si Steweeho k sebe a Roza si sadla ku mne. Naši muži odišli na chodbu.
Thanks Thanks Thanks ♥♥♥
---(706 slov)---
YOU ARE READING
Zmena (Joker and Harley Quinn)
RomanceHarley dokonale zabudla na svoju pravú identitu, ktorá bola doktorka Quinzel. S Jokerom čakajú vytúžené dieťa. Budú Jokera poslúchať nový spojenci ako je Andler, Jack, Henry a Klárk, alebo im hrozí smrť? Oľutuje Harley svoje rozhodnutie, že prijala...