Darček či úplatok

40 4 33
                                    

Na dobré ráno kapitola letí
---Upozornenie na sex---

---Úplatky sú všelijaké, no keď si chcú uplatiť dieťa, čo sa len narodilo? Ako to Joker vezme?  Kápovia štvrtí chcú mesto pre seba, žiaden Joker, podarí sa im to? Prečo dostane strieborné náboje? Verí niekto našich postáv v nadprirodzené javy?---

♥Príjemné čtení ♥

Než som stihol akokoľvek zareagovať, som bol odtiahnutý na posteľ a zasadnutý tou najkrajšou ženou v mojom živote. Harley mi schytila ruky a s kravatou mi ich zviazala dokopy. Čo som sa veľmi čudoval, bolo, kde tak rýchlo zobrala kravatu. Musel som z návalom vzrušenia zatvoriť oči, lebo sa panvou chýbala proti mojej. K tomu som mal zviazané ruky, tak ma mučilo, že som sa jej nemohol dotknúť, iba sledovať, čo spraví. Košeľu, čo som mal na sebe, rozopínala pomaly a dávala si záležať. Hladila mi hrudník a trocha mi zmiernila mučenie bozkom. Ale rýchlo sa odtiahla a vyzliekla si tielko, pod ktorým sa skrývala modrá čipkovaná podprsenka. Znova ma pobozkala a ruky presunula na svoj chrbát, tak keď sa odďaľovala, si vyzliekala aj tú. Vzrušoval ma pohľad na polonahú Harley, no sralo ma, že som bezmocný a nemôžem sa jej dotknúť. Posunula sa nižšie a stiahla mi tak nohavice dolu a rukou prechádzala po mojom stvrdnutom prirodzení. Musel som vzdychnúť. Dokáže byť neskutočná dračica, hlavne keď to nečakám. Pocítil som chlad, trenky som mal stiahnuté tiež. Keď som otvoril oči a pozrel sa na seba, som ich rýchlo zavrel. Cítim sa bezmocný, vzrušený, vydaný na milosť svojej Kráske. K tomu mam len jediný kus oblečenia na sebe, a to košeľu, ktorá je rozopnutá. O pár minút som prestal dýchať a následne sa zhlboka nadýchol. Ucítil som totiž teplo na svojom prirodzení. Pozrel som sa na Harley. Oblizla mi ho po celej dĺžke a nezabudla si ho dať čo najviac do úst. Musel som vzdychať, neskutočne ma vzrušuje. Sem tam kúsla, ako ospravedlnenie ma pobozkala, inak si pomáhala rukou. Cítil som, že sa za chvíľu spravím, no ona sa oddialila. Pozrel som sa zastretým pohľadom na ňu. Uvidel som, len ako si sadá na mňa a obaja sme vzdychli. Rukami sa oprela o moju hruď a pomaly dosadávala na môj úd. Cítil som, že sa opäť spravím, že to čo sa oddialilo, je čoraz bližšie. K tomu mi Harley vzdychala do ucha a šepkala ako ma miluje, ako ju neskutočne rajcujem, ale čím si už nepamätám. Lebo práve v tej chvíli som vyvrcholil do jej útrob. Harley hneď za mnou a unavene si ľahla vedľa mňa. Ešte sa načiahla, aby mi rozmotala kravatu, s ktorou som mal zviazané ruky. Pri voľnosti rúk som jej hneď chytil tvár a privlastnil si jej pery. Otočil som sa bokom, nech ju mám len pre seba. No započul som klopanie. Z otrávením pohľadom som sa obrátil na dvere a pritiahol tak paplón na zakrytie intímnych partií a Harley som dal rýchlo košeľu cez prsia. Klopanie sa ozvalo znova, tentokrát aj s hlasom.

Roza: Harley alebo Joker smiem vojsť?

Ja: Teraz to nie je vhodné.

Roza: Prepáč Joker, že vás pri niečom vyrušujem, ale prišli nejaký muži. Ak som si dobre zapamätala, volajú sa Andler, Jack a Henry.

Ja: Dobre, za chvíľu som dolu za nimi.

Roza: Odkážem a ešte raz prepáč.

Počul som ju odísť a povzdychol so si. Keď som si chcel vybaviť prácu mimo dom, musí prísť za mnou do domu. Toto neznášam, pozrel som sa radšej na Harley a tá sa usmievala. Pohladil som ju po líci a dal jej bozk. Odišiel si dať rýchlu sprchu. Omotaný s uterákom okolo pasu, som si šiel dať čisté trenky a naspäť nohavice z rána. Odišiel som za nimi dolu, nech dlho nečakajú.

Ja: Chlapci, Vás som tu nečakal.

Andler: Prišli sme niečo doniesť. Klárk to zbadal, keď v jednom meste predával tie svoje šperky. Mysleli sme, že keď už máš nástupcu sa mu to bude o pár rokov páčiť.

Ja: Chlapci, nemali ste nič kupovať. Sem rád, že si vychádzame takto, každý svoj región mesta a kto robí problém, je v prdeli. Takto som dlžník.

Jack: Joker, ber to tak, že si chceme zabezpečiť, aby junior s nami vychádzal. Nechceme problémy hneď na začiatku.

Henry: Presne, aj tak ešte je malý a my nevieme, čo sa stane o pár rokov. Či sa niečo nestane s nami alebo s tebou.

Ja: Fajn. (Precedil som medzi zuby. Toto sa mi nepáčilo, ako si ho chcú kúpiť.) Okrem toho, že ste doniesli dar, máte niečo iné na srdci?

Andler: Nie. Len sme to doniesli, Klárk trval na tom, nech to je spoločne.

Ja: Kde je teda, keď ho nevidím?

Henry: Niekde v okolí, spomínal, že má veľký kšeft v meste 5 km odtiaľto.

Jack mi podal krabicu a spoločne odišli. Celý tento rozhovor pozorovala Roza, všimol som si, že má zastrčenú devinu v zadnom vrecku. Držiac krabicu som šiel do kuchyne, veľmi únavný rozhovor. Dimitri tam robil raňajky, všimol som si dve kávy a naliaty džús. Dimitri vycítil môj pohľad na kávu a prikývol. Zobral som si kávu a posadil sa za stôl. Kávu som položil pred seba a krabicu, ktorá bola vo veľkosti od topánok, som otvoril. Skoro som sa šiel rozosmiať. Toto naozaj vyberal Klárk, to nie je pochýb. Zobral som tú devinu do rúk a obzeral. Pozlátený rám s hlavňou, vybral som zásobník a čudoval sa. To som mohol čakať, vyrobených na zákazku trinásť strieborných nábojov. Nazrel som do krabice a tam bol ešte jeden zásobník, ale už s klasickými nábojmi. Roza sa pozerala tiež na tie náboje s údivom. Zasunul som zásobník naspäť a dal do krabice. Dopil som si v kľude kávu, zatiaľ čo Roza a Dimitri jedli. Šálku som nechal v dreze a odišiel s krabicu za Harley. Otvoril som dvere od izby a zamrzol na mieste. Všetko porozhádzané ako pri deštrukcii, pustil som krabicu a utekal k rozbitému oknu. 

Thanks Thanks Thanks ♥♥♥

---(9971 slov)---

Zmena (Joker and Harley Quinn)Where stories live. Discover now