---Rodičia plný vášne vo víre zločinu priviedli dieťa na svet. Od tejto chvíle veľmi záleží na rozhodnutiach, ktoré budú robiť, aby nebolo dieťa ohrozené. Už sme si prečítali, kto má namierené do Gothamu, no ako veľmi chce zamotať tento dej a našu dvojku? Uvidíme v ďaľších častiach.---
---Ľudia ja vám ďakujem. Budem sa opakovať miliónkrát, ste úžasní ♥---
♥ Príjemné čítanie ♥
Zobral mi list z ruky a vložil ho do zásuvky stola. Podišiel k nám, pohladil juniora po hlavičke, ešteže zaspal. To isté spravil mne, lenže ruku nechal na mojom krku a priblížil si moju tvár k jeho. Pobozkal ma veľmi náruživo, akoby mu mám ujsť aj s juniorom. Vyšli sme schody naspäť hore a Joker preliezol prvý. Podala som mu juniora a sama preliezla ako posledná a zamkla. Otočila som sa, ale to už ma Joker objal a pobozkal. Obtočila som mu ruky okolo krku a s jednou som mu hladila vlasy. Jeho ruky sa posúvali z chrbta na zadok, ktorý mi stlačil. Zaskučala som do bozku. Bolo to príliš dlho, čo sme nemali sex a mňa vydráždilo hocičo. Nemala by som sa nijako zaťažovať po pôrode, ale nechať všetko na cukríkovi, bolo nefér. Jeho neposedné ruky mi vyhŕňali tričko, keď sa dotkli podprsenky, mi ju hneď rozopol. Odtiahla som sa pre vzduch a Joker mi vyzliekol tričko aj podprdu. Bozkávala som Jokera a tesne pri posteli som doň žďuchla. Hneď som si vyliezla za ním a bozkávala ďalej. Prevrátil sa so mnou a rukami sa zaprel vedľa mojej hlavy. Rozopínala so mu košeľu, zatiaľ čo sme sa bozkávali, potom ho hladila po hrudníku. Ruku som nechala na leme jeho nohavíc, že mu ich rozopnem, ale to sa oddialil od mojich pier a prisal sa mi na krk. Robil mi tam cucflek. Po dokončení sa z perami presunul na ušný lalôčik, ktorý skúsol. Musela som vzdychnúť. Usmial sa pre seba a bozkával ma na ucho, krk, následne prsia, ktoré nezabudol hladiť. Rukami zatiaľ sťahoval legíny spoločne s nohavičkami dolu. Posledný bozk na brucho a oddialil sa odo mňa. Vyzliekol si rozopnutú košeľu, nohavice, ku ktorým som sa ani nedostala. Mne vyzliekol legíny s nohavičkami úplne. Ja som pred ním ležala nahá, čo on mal trenky. Vyliezol za mnou po štyroch a hneď ma pobozkal. Bozky som mu vracala a rukami mu sťahovala posledný kus oblečenia. Trenky odkopol z nohy preč a ďalej sa presne nepamätám. Viem, že sme po sebe veľmi túžili, že to bol doslova živočíšny sex. Robili sme to v posteli, potom sme sa išli osprchovať, no i tam to skončilo sexom. Potom si pamätám Jokerov príjemný budíček nad ránom, to bolo asi štvrté kolo. Následne som spala, až keď ma zobudil junior. Joker spal ako zabitý. Vstala som a podišla k postieľke s juniorom. Zobrala so si ho do náručia a posadila sa na posteľ. Bol krásny, modré očká, trošku vidieť pár zelených vláskov. Jemne som ho húpala v náručí, keď sa Joker preberal.
Joker: Honey, prečo nespíš?
Ja: Junior plakal.
Posunul sa ku mne a nazrel na spiaceho juniora. Usmieval sa.
Joker: Mali by sme mu vymyslieť meno.
Ja: Stewee.
Joker: Náš malý Stewee. Budú sa ho báť, tak ako nás Honey.
Usmiala som sa a darovala Jokerovi pusu na líce. Joker pohladil Steweeho po hlavičke, na čo otvoril svoje modré očká. Nastavil prst pred Steweeho ruku, ktorý mu ho stlačil. Keď som Steweeho odložila do postieľky, som si ľahla naspäť k Jokerovi, ale zaspať som už nemohla. Pozerala som sa na Jokera, ako krásne spí. Dajako sa mi podarilo zaspať, ale keď som sa prebudila, tak pri mne bolo prázdne miesto. Posadila, postavila a prešla som k postieľke. Skríkla som, lebo som nevedela, kde je Stewee. Započula som vodu, tak som šla len v spodnom prádle do kúpeľne. Otvorila a zatvorila som dvere. Joker sedel vo vani a v naručí držal Steweeho. Kúpali sa spolu. Podišla som a posadila sa na kraj vane. Joker stočil pohľad na mňa. Usmial sa.
Ja: Zlatí ste spolu.
Joker: Vidím, že má tvoje oči, Honey.
Ja: Vylez von, pôjdeme sa najesť, kuknúť klub, dlho som tam nebola.
Joker: A Stewee?
Ja: Roza ho na chvíľu postráži, alebo ho zoberme zo sebou.
Joker: Volím radšej Rozu, i keď by som mal juniora radšej pri nás, tak by som ho zbytočne ohrozil.
Zobrala som si malého k sebe do náručia a Joker zatiaľ vyliezol z vane a usušil sa. Trenky si nevzal, tak omotaným uterákom šiel do šatníka. Radšej som Steweeho nakŕmila teraz a potom ho dala naspäť do postieľky. Joker ma objal zozadu a dal mi bozk na krk. Rukou som o pohladila po líci a prešla na vlasy, zatiaľ čo mi obsypával krk bozkami. Kúsol ma do krku a ja som zaskučala. Síce sme mali vášnivú noc, ale po tých deviatich mesiacoch som stále citlivá na takéto sklony náklonnosti. Joker si to dobre uvedomoval a preto ma takto mučil.
Thanks Thanks Thanks ♥♥♥
---(793 slov)---
VOUS LISEZ
Zmena (Joker and Harley Quinn)
Roman d'amourHarley dokonale zabudla na svoju pravú identitu, ktorá bola doktorka Quinzel. S Jokerom čakajú vytúžené dieťa. Budú Jokera poslúchať nový spojenci ako je Andler, Jack, Henry a Klárk, alebo im hrozí smrť? Oľutuje Harley svoje rozhodnutie, že prijala...