---Harley sa podarilo utiecť, čo to našla a prečo jej to Joker nechce vysvetliť?---
Užite si časť =)
S Rozou sme boli v izbe a dávali sme juniora do košele, keď sme započuli streľbu. Oboznámená od cukríčka, že niekto sa blíži, som dala Roze do rúk devinu. Držala som juniora v náručí v momente keď Roza vyšla z izby. Mala som presné inštrukcie. Juniora som na chvíľu položila na posteľ a odtiahla stolík. Naskytol sa mi pohlaď na malé plechové dvierka. Pozrela som sa pod stolík, či tam nie je schovaný prilepený kľúč. Bol tam, zobrala som ho a odomkla. Z mobilom som si zasvietila na priestrannú chodbu. Išla som po juniora a preliezla cez tie dvierka. Z vnútornej strany som zamkla a kľúč si dala do podprsenky. Ešte že som si stihla natiahnuť nohavičky a legíny, inak by mi bolo zima. Pozrela som sa na juniora, pokojne spinkal. Svietila som si chodbou, až som narazila na schody vedúce dolu. Pomaly som na to drevo stúpla a vydržalo. Pomalým krokom som schádzala dolu, lebo som sa bála, že sa to podo mnou praskne. Našťastie to vydávalo iba hnusné zvuky a bezpečne som sa dostala dolu. Našla som tam lampu, tak som ju zažla. Bol to stolík, na ktorom ležal list. Niekto tam niečo písal. Zobrala som si list do ruky a začala som čítať:
„Drahý synu, teraz keď čítaš tento list, som zrejme na onom svete. Určite máš veľa otázok, ktoré som ti nezodpovedala, keď som bola živá. Či už ohľadne otca, môjho zostávania po jeho boku, lásky k tebe, i keď na začiatku tvoj otec nebol zlý. Zmena nastala, keď si sa narodil. Nepovedala by som, že ťa nenávidí, ale čas tvojho príchodu bol neplánovaný. Priam zúril na to, že som si dovolila zostať tehotná. No ja som sa na tvoj príchod tešila. Do tvojich piatich rokov bolo všetko v normále a poriadku. Teda aspoň som si to myslela. Každý vedel, že ma tvoj otec podvádza s hociktorou, ktorá mu dá. To som pretrpela, i keď ma zraňoval. Milovala som ho, no potom som lásku obrátila k tebe. Venovala som sa viacej tebe. Keď prišiel Každýkrát otec domov, bol buď ožratý lebo nasraný a potreboval to zo seba dostať. Preto som si to odniesla po každé ja. Nezniesla by som a ani nedovolila, aby sa ťa čo i len dotkol. Si predsa môj milovaný syn. Vedela som, že ma raz dobije k smrti, no i tak som sa nezmohla ujsť. Viem, že by ma našiel aj teba a popravil nás. Som šťastná, že si sa mi narodil. Ďakujem ti za každú chvíľu v tvojej spoločnosti, zážitky, sny, tvoj úsmev a dobré srdce. Viem, že si silnejší než ja a utečieš. Ďaleko, aby ta nenašiel a keď nastane zlom, že by sa ťa pokúsil zabiť. Bráň sa, bráň sa zo všetkých síl, kvôli sebe, kvôli mne, lebo ja som to nedokázala. Nájdi si dievča, ženu, ktorú budeš milovať a vážiť si ju. Založ si rodinu a ochraňuj ich. Buď lepší než ten grázel, čo sa nemôže nazývať tvojím otcom."
„S láskou Mama
Milujem ťa synček... "
Dočítala som list a pocítila som dotyk na ramenách. Dotyčná osoba ma objala. Slzy mi tiekli po tvári a nedali sa zastaviť. Dotyčný sa postavil predo mňa. Bol to cukrík, objal nás. Hladil ma po vlasoch. Dal mi pusu do vlasov a trocha sa odtiahol. Potom ma napadlo, ako sa sem dostal. Kľúč mám ja a zamykala som.Ja: Puso, ako si sa dostal za mnou?
Joker: (Ukazujúc mi druhý kľúč mi dal ďalší bozk do vlasov.) Nemala si to čítať.
Ja: Prečo si to nechal na stole, keď som to čítať nemala.
Joker: Harley, pozri ako táto časť vyzerá. Myslíš, že sem chodím tak často? Uždobrých šesť rokov som tu nebol. Stačila mi noc, čo som našiel ten list. Ďalejsa o tom nechcem rozprávať.
Thanks Thanks Thanks ♥♥♥
---(650 slov)---
ESTÁS LEYENDO
Zmena (Joker and Harley Quinn)
RomanceHarley dokonale zabudla na svoju pravú identitu, ktorá bola doktorka Quinzel. S Jokerom čakajú vytúžené dieťa. Budú Jokera poslúchať nový spojenci ako je Andler, Jack, Henry a Klárk, alebo im hrozí smrť? Oľutuje Harley svoje rozhodnutie, že prijala...