---Chvíľa napätia a zábavy prichádza, čo sa stane s Harley a maličkým? Utečie preč a zachráni sa? Alebo popri úteku niečo nájde a bude to Jokerovi vyčítať?---
---Príjemné čtení ♥---
Jokerov pohľad
Držal som malého juniora a zostal som ležať vedľa Harley. Len som jej skontroloval pulz, aby sa zo spánku nestala smrť. Otočila sa na bok, tak som jej videl do tváre. Bola šťastná. Juniora som položil veľa nej, vstal a zavolal chlapcom.
Matt: Áno pane.
Ja: Matte zober si pár chlapcov budem potrebovať pár vecí, aby ste ich rýchlo zohnali.
Matt: To nie je problém, Frank dohliada na doktora.
Ja: Povedz Frankovi, nech dovedie doktora ku mne a ty a ostatný idete trocha nakupovať veci pre juniora.
Matt: Gratulujem vám pane aj za ostatných. Všetko zoženieme a Franka s doktorom za Vami pošlem.
Zložil som to. Jedna vec je vybavená, Doktor kukne Harley a spraví posledné záležitosti. Junior bude mať postieľku, pultík, hračky a ostatné blbosti. Pozrel som sa na Harley s Juniorom. Robili mi radosť. Odišiel som do šatníka, prezliekol som si košeľu, ktorá bol od krvi. Obliekol si sako, zobral som si devinu aj zásobníky, keby niekto robil problém. Oblečený a pripravený na cestu, som sa zastavil pri posteli. Pošepkal som Harley, ako ju milujem a som rád za juniora. Jej ruka padla na juniora a prisunula si ho bližšie ako by jej mal ujsť. Pobozkal ju na čelo a odišiel z miestnosti. V sklade som si hodil do cestovnej tašky thomsona s nábojmi a prehodil si ju cez rameno. Z obývačky som započul televízor, tak som šiel za Dimitrim. Už som otváral ústa, že niečo poviem, ale Dimitri ma predbehol.
Dimitri: Práve zaspala.
Ja: Ako dobre narábaš zo zbraňami?
Dimitri: Veľmi dobre, aby som niekoho zabil. Prečo?
Ja: Niečo si idem vybaviť, tak poď na chvíľu so mnou.
Dimitri opatrne zdvihol Roze hlavu, aby sa vyslobodil. Nasledoval ma na chodbu, kde som mu pokynul počkať. Zašiel som znova do skladu a zobral si opasok s devinami, pušku a dva nože. Prišiel som naspäť na chodbu a dal to Dimitrimu do rúk.
Ja: Keďže si idem niečo vybaviť a nechcem, aby bolo mojej žene a juniorovi ublížené a taktiež aj novým obyvateľom tohto domu, tak to nechávam na tebe ochranu. Moji poskoci majú dôležitú úlohu, preto nemôžu chrániť Harley. (Jeho pohľad zneistel.) Onedlho dôjde ale jeden z nich, volá sa Frank, privedie doktora. Bolo by lepšie, keby šla Roza s ním za Harley. Neznesiem, aby sa jej dotkol iný muž. Bude tam ako dohľad, aby sa o niečo nepokúsil. (Chápavý pohľad od Dimitriho.) Snáď mi to nepotrvá dlho.
Dimitri: Ochránim ich obe aj juniora.
Usmial som sa a odišiel do garáže pre auto. Tašku som chodil na sedadlo spolujazdca a naštartoval. Hrdý, že mám nástupcu, som dupol na plyn. Chcelo to kompletne prerobiť dom, ak som chcel Harley a Juniora v jednej izbe a pritom aby mal Dimitri s Rozou svoju izbu, som musel niečo vymyslieť. Odchádzal som od domu pomaly, aby som sa ubezpečil, že tak rýchlo tam niekto nepríde. Bol som už dosť ďaleko od domu, keď som v lese zazrel niekoho ako sa blíži k domu. Jediný, kto mal teraz ísť je Frank s doktorom. Aj tí by šli autom, nie cez les peši. Vytiahol som mobil a nechtiac zobudil Harley. Zdvihla to po chvíli.
Ja: Honey, počúvaj, niekto sa blíži k domu. Zazrel som ho v lese z auta. Nestíham sa vrátiť naspäť do domu, Dimitri je vyzbrojený a ochráni teba, Juniora aj Rozu.
Harley: Cukrík, čo mám robiť? Nemôžem, to nechať na Dimitriho a Rozu.
Ja: Harley, ti hlavne chráň juniora a seba. Honey, nechcem o teba prísť a o juniora ďalšíkrát tiež nie. Sľúb mi, že sa postaráš ako oň ho tak aj o seba. Jediná vieš, kde v dome sú zbrane a úkryt v podzemí. Keď to bude naliehavé, bež do podzemí. Nájdem si ťa aj malého. Nestratím vás, to nedovolím.
Harley: Dobre cukrík. Sľubujem ti to.
Zložil som a dupol na brzdu. Kurva, veď ju tam nenechám samotnú. Dobre sama nie je, ale aj tak. Zaradil som rýchlosť, otočil sa a dupnutím na plyn som sa vracal späť. Práve včas som zaparkoval, vypol motor a utekal do domu. Zavrel som dvere a zavolal som na Dimitriho. Vyšiel spoza kuchynských dverí a mieril zbraň na vchodové dvere, teda aj na mňa. Spoznal ma a zložil zbraň.
Ja: Sú v izbe?
Dimitri: Roza je s Harley hore, strážia juniora.
Oddýchol som si a podišiel za Dimitrim. Stúpil som na prvý schod a začala streľba. Odskočil som smerom do skladu. Schovaný za stenou som vykukol na chodbu, pozrel som na Dimitriho. Pohľad mi opätoval a potom ho stočil na vchodové dvere. Rýchlo som vstal a nahádzal do jednej tašky čo mi prišlo z arzenálu pod ruku a zapol ju. Na prahu dverí som sa zastavil a tichšie pískol na Dimitriho. Otočil sa a ja som mu hodil tašku, ktorú otvoril a nazrel dnu. Usmial sa a vedel, že ideme v tom spoločne. Zvrtol som sa na opätku a sám si niečo nachystal bližšie k sebe. Započul som opäť streľbu, ale to bolo pred domom. Zazvonil mi mobil.
Roza: Som na poschodí, Harley je s malým v izbe, pozerám sa z okna. Sú tam viacerý muži, rozdelený na dve skupiny a strieľajú po sebe.
Ja: Zrejme došli chlapci skôr. Majú tam pri sebe dodávku na jednej strane?
Roza: Áno, tí jedni majú. Je ich tak osemnásť plus traja, čo sú za dodávkou, dvaja zranený a jeden mŕtvy.
Ja: Koľko ich je?
Roza: Dvadsaťosem, možno viacej a majú zrejme viac nábojov.
Ja: Máš dosť nábojov?
Roza: Mám devinu z vašej izby. Harley mi ju dala do ruky, nech si ju zoberiem. Je ich tam osem.
Ja: Hodím ti tašku s nábojmi a prebehnem si k tebe na poschodie.
Roza: Dobre.
Nachystal som tašku a hodil to Roze do rúk. Usmiala sa a Dimitri podľa toho usúdil, čo tam je. Vybehol som na poschodie až k oknám a nakukol von. Mám ďalších dvoch zranených a mŕtveho. Pozrel som na druhú strane a tam zostalo devätnásť chlapov. Otvoril som trocha okno. Nech tam strčím thomsona a začal som po tých idiotoch strieľať. Roza sa ku mne pridala a to ich natoľko rozptýlilo, že ich moji dali raz dva dole.
Thanks Thanks Thanks ♥♥♥
---(1017 slov)---
ESTÁS LEYENDO
Zmena (Joker and Harley Quinn)
RomanceHarley dokonale zabudla na svoju pravú identitu, ktorá bola doktorka Quinzel. S Jokerom čakajú vytúžené dieťa. Budú Jokera poslúchať nový spojenci ako je Andler, Jack, Henry a Klárk, alebo im hrozí smrť? Oľutuje Harley svoje rozhodnutie, že prijala...