Nevšímavosť sa nevypláca

21 4 32
                                    

---Adriánov pohľad... Prečo si krvácala? Odkiaľ si utiekla? Kto ťa zranil? Prečo som zatúžil po zakázanom, keď som našiel lásku? Je možnosť, že by sme boli príbuzní? Nestretol som ťa už skôr Harley? Je to tvoje skutočné meno?---

Príjemné čítanie ♥

Postavila sa pohovky, vidiac že sa jej zatočila hlava, som ju zachytil do objatia. Inak by sa mi tu rozpleštila na zemi. Ocitli sme sa tvárou v tvár. Hladiac si do očí sme sa tvárami približovali. Videl som na Harley, že sa zastavila, ako by odmietala využiť situáciu. Síce som práve zamilovaný do Sydney, i tak som chcel okúsiť Harleyine pery. Bolo to ako ochutnať zakázané ovocie. Bozk mal chvíľkové trvanie, lebo ma Harley odstrčila a utiekla. Pred útekom sa mi ospravedlnila, nevedel som, či za ten bozk alebo to odstrčenie. Ešteže Tobias je s Tris vedľa a nevyšli von na chodbu. Počkať, ako som ju chytil, som ucítil tekutinu. Pozrel som sa na ruku. Uvidiac krv som zostal zaskočený. Ona utekala odniekiaľ zranená, zdržala sa u mňa na pokec i tak zostávala ešte pri vedomí. Pobral som sa vedľa pozrieť, ako si Tris vedie v papieroch, no to som nečakal, že mi Tobias oznámi návštevu. Utierajúc si Harleyinu krv, som sa nahol nad Tris. Vedie si perfektne, no potom moju pozornosť nezískali papiere, ale kameroví zaznám, ktorý mala Tris stopnutý. Pozrel som si kameru smerujúcu na parkovisko a zároveň hodinu, o ktorej to bolo. Naštvalo ma len zistenie, že Harley mi do očí nepovedala, že bola u Sydney. Podľa času som to odhadol a jediné nože tým smerom, boli zo starého obchodu s darčekovými predmetmi. Keďže to zabalili, tak tam po nich zostalo málo vecí a pamätám si krabicu s nožmi. Musela tam byť, keď som vychádzal. Že som si to ja kokot nevšimol hneď, že je taká rozhádzaná. Tobias sa konečne ozval a vytrhol ma tak z myšlienok. Vedľa neho stál muž. Mohol byť o niekoľko rokov starší, ale za to menší od Tobiasa.

Muž: Bol som poslaný do vášho klubu, vás tu vyhľadať. Ak by ste tu neboli, zostať tu dokým neprídete. Mám vám to oznámiť osobne.

Ja: Čo také mi máš povedať a kto ťa posiela.

Muž: Mám odkázať. Dnes som to nemal v pláne, no improvizácia mi nedala. Trocha sa s ňou pohrám a snáď ti ju veľmi nepoškodím. I keď by jej to pasovalo, keď má byť v tvojej brandži.

Ja: Kto ťa poslal?

Muž: Mám vám zvýrazniť jeden dôvod. A to: Nemal si mi napadnúť ženu a dievča, ktoré mám v dome. Keď ju budeš chcieť, zavolaj. Číslo si si určite nevymazal. A inak Sydney je pekná.

Ja: Tobias, odveď ho. Vieš, čo máš robiť. (Tobias ho zobral preč z miestnosti, na čo sa mi prihovorila Tris.)

Tris: Pán Adrián?

Ja: Čo je Tris?

Tris: Našla som kamerový záznam, neviem, či ste si to všimli, mala som to stopnuté.

Ja: Áno Tris, všimol som si to. Stále rozmýšľam, prečo? Inak dobrá práca a hovor mi len menom.

Bolo to pre mňa hrozné zistenie. Môj rival má moju frajerku. Pred chvíľou som tu mal jeho ženu, no nechal som ju v pokoji odísť. Bol som neskutočne nasraný. Bodlo ma u srdca. Dúfajúc len v to, že ju ten zmrd neznásilnil, lebo ho zabijem. Ona je neviniatko. Nemôže! Nesmie! Nedovolím! Nestane sa to. Teraz som chápal, čo prežíva Rozin priateľ. Tú zlosť, čo zažíva on. Teraz zažívam ja. Zabránim mu v tom. U Jokera teraz neviem. Má Harley, je to riadna kočka, no bol by schopný pretiahnuť moju Sydney? Rozmýšľajúc v kresle s Tris v miestnosti sa vrátil Tobias. Pretrhol mi myšlienky, lebo buchol silno dverami. Kývol som hlavou, že to nevadí a odišiel vedľa. Zatvoriac za sebou dvere som si ľahol na pohovku a zavrel oči. Vybavil som si celé dopoludnie a prehrával som si to ako film. Všetko bolo v poriadku, kým som neodišiel. To bol ten moment, keď som prechádzal okolo obchodu, ktorý je mimo prevádzky podľa Sydney vyše troch rokov, som tam zazrel motorku. Otočil som sa smerom cez výklad, ktorý tam nebol, iba prázdne poličky, no videl som to. Motorku, ktorou jazdí Harley, lebo Tris som vybavoval iný tip. Ja som taký debil. Ona tam čakala, kým ja si prejdem pešo ulice, zatiaľ čo ona mi uniesla dievča. Počkať, teraz to nesedí. Áno, bola tam ona, no keby ju uniesla, viezla by ju na motorke. Takže nastal skrat medzi ňou a Jokerom, inak by nešla dobrovoľne i keď nasilu kvôli zbrani so mnou do pracovne v klube. Navyše náš rozhovor bol cítiť napätí z jej strany, akoby sa cítila previnilo, keď sedela u mňa.

Ja: Do piče! Že som si to nevšimol. 

Thanks Thanks Thanks ♥♥♥

---(779 slov)---

Zmena (Joker and Harley Quinn)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora